babyboy

HJÆLP! Hvordan får jeg mig søn til at sove ordentligt?

8 indlæg i dette emne

ARG .. for at få vores søn til at sove, ska vi svøbe ham ind i dyne eller tæppe .. han skriger aå helt vildt når han blir træt, men han falder i søvn .. vil gerne bare ku ligge ham i sengen, putte ham og så få ham til at sove .. jeg kan bare ik .. Magter snart ik mere, vil ku putte ham normalt i stedet dør det andet, det er én kamp hver gang .. :'( hvad gør jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når han er så gammel som han er nu, så ville jeg ikke begynde at svøbe ham.

Hvor længe har han været vågen, når han begynder at blive sådan?

kan det være fordi han er overtræt? og har været for længe oppe.

kan du evt. prøve at putte ham inden han viser trætheds tegn ?

Hvis Jamie har været oppe alt for længe, så kan det også være en kamp at putte her,

så jeg prøver så vidt muligt at putte ham imens han stadig er glad og tilpas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at putte ham 10 minutter tidligere. Det kan være fordi han er overstimuleret at han har svært ved at falde til ro.

Og prøv at lave soverutiner allerede nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er blevet puttet sådan siden han var én måned .. har prøvet at putte ham almindeligt, men han skriger bare .. om han er overtræk eller ej, så skriger han bare, bare den mindste smule træthed ...

Føler mig helt lost ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans rutiner er faktisk rimelig faste hvad angår mad og sove ... han har bare altid skreget når han sku sove .. vi ved virkelig ik hvad vi ska stille op .. virkelig .. har prøvet alt ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig nogle gode råd ;), men jeg tror du er nød til at accepterer, at det er sådan din søns behov er lige nu og så se tiden an. Så vidt jeg kan huske fra dine tråde om hans søvn, så er han kun ca. 3 måneder og har kolik (er jeg helt forkert på den??) og det er hårdt. Få nogle til at tage over en gang i mellem, så du kan få ro og lidt tid for dig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det helt korrekt .. syns bare ik det er nemt at putte ham mere, han er svær at holde nu han er blevet så stor og han vrider sig helt ekstremt .. :-\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gentag for dig selv "det er en fase, det skal nok gå over" :rolleyes

Jeg har ingen gode råd, men jeg føler med dig. Jeg håber, I snart knækker koden! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER