MamatilJ&M

Min "hemmelige" slanketråd

110 indlæg i dette emne

Ja Så blev det vejedag. Har tabt 1,5 kg på 4 uger. Total vægttab på 23,9 kg :glad

Hun snakkede om, at når jeg havde nået mit mål, ville hun gerne have jeg blev ved med at komme et årstid mere. Fordi hun vil gerne hjælpe mig med at holde vægten. Hun er simpelthen en fantastisk kvinde :)

Hvor er det altså bare et SUPER flot vægttab! Stor :respekt til dig! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det altså bare et SUPER flot vægttab! Stor :respekt til dig! :glad

Tak :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu mere optur. Har lige været nede ved mine søde veninde. Hun havde ringet efter mig, for hun var ved at rydde op i sit tøjskab. Så jeg har fået en posefuld bukser i str 40 og 42 med hjem. Jeg havde ikke regnet med jeg kunne passe dem, men jeg kunne passe dem alle, og så havde jeg endda legginds under. Total optur. Skønt min veninde tænker på mig. Så har jeg lidt at bruge indtil jeg er helt færdig med at tabe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu mere optur. Har lige været nede ved mine søde veninde. Hun havde ringet efter mig, for hun var ved at rydde op i sit tøjskab. Så jeg har fået en posefuld bukser i str 40 og 42 med hjem. Jeg havde ikke regnet med jeg kunne passe dem, men jeg kunne passe dem alle, og så havde jeg endda legginds under. Total optur.

Optur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu mere optur. Har lige været nede ved mine søde veninde. Hun havde ringet efter mig, for hun var ved at rydde op i sit tøjskab. Så jeg har fået en posefuld bukser i str 40 og 42 med hjem. Jeg havde ikke regnet med jeg kunne passe dem, men jeg kunne passe dem alle, og så havde jeg endda legginds under. Total optur. Skønt min veninde tænker på mig. Så har jeg lidt at bruge indtil jeg er helt færdig med at tabe mig :)

Hvor skønt! Det er super fedt når man kan se resultat :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på vægten. Den er steget igen. Men jeg har haft en fantastisk weekend, og så starter jeg op igen idag med at være fornuftige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på vægten. Den er steget igen. Men jeg har haft en fantastisk weekend, og så starter jeg op igen idag med at være fornuftige :D

Nogle gange skal der altså også være plads til at have det sjovt, så kan man genoptage den sunde livsstil om mandagen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige på vægten igen fra morgenen af og er nu på den vægt, som jeg blev vejet med i sidste uge nede i lægehuset. Så nu er det bare at klø på, så den fortsætter nedad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu varer det ikke længe før jeg kan finde denne tråd frem igen. 17 dage til termin :glad Sygeplejersken som hjalp mig igennem første forløb står klar igen og har fået besked på, at ringe når jeg er holdt op med at bløde. Glæder mig rigtig meget til at komme igang med spinning til oktober og til at trille rigtig mange ture med lillemanden i barnevognen :yay Og rigtig meget til at møde min sygeplejeskes optimisme :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så starter jeg denne tråd op igen. Forsiden er blevet opdateret med vægt og jeg starter igen til kontrolvejning d. 27. aug og forstsætter formentlig barslen igennem. Så må vi se om jeg kan klare mig selv igen bagefter.

Men vægten sagde 85,5 kg fra morgenen af. Dvs jeg har tabt 11,1 kg siden jeg blev vejet ved JM besøg d. 25. Juli. Har ikke vejet mig fra der og til Marius blev født d. 6. aug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER