MLM

At kede sig i sit ægteskab

19 indlæg i dette emne

Først vil jeg bare sige vi er ikke ved at gå fra hinanden eller bliv skilt.

Men sagen er bare den at jeg keder mig alt for meget og syntes det hele går op i sure pligter og er røvkedeligt.

Jeg har et godt job med masser af udfordringer, en utrolig dejlig søn og sød mand.

Men sommetider ville jeg bare ønske at alt ikke skulle planlægges til yderste detalje.

Min mand har en ledende stilling og arbejder både dag og nat i perioder. Det gør derfor at han ikke deltager så meget herhjemme. I bund og grunde er det jo en fælles bslutning så det vil jeg ikke klage over.

Jeg kommer også ud hver tirsdag, lørdag til svøming og onsdag til Zumba.

Men jeg mangler bare et eller andet spænding, jeg er gald for mit liv og der er ikke så meget ballade med det.

Det er nok derfor jeg syntes jeg keder mig.

Kender i det?

jeg ved jo godt et forhold går op og ned skulle nok lige have lidt luft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror det er en meget normal følelse ;)

Jeg kender mig til tider også, men det er ikke så meget pga min familie, men det er når jeg føler de sure pligter overskygger de ting som er sjove :blush

Har fornemmelsen af når jeg snakker med mine veninder at sådan har de det allesammen i ny og næ, så går ud fra at det bare er sådan det er i et "normalt" forhold :)

Håber din kedsomhed snart fortager sig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare det med planlægning er en stor del af forældrelivet.

Jeg keder mig ikke, jeg bliver bare stresset ^_^

For husk dig selv, husk at være kærester, husk at gøre noget med børnene hver for sig ... og dét kan jeg altså ikke få til at gå op lige pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er en meget normal følelse ;)

Jeg kender mig til tider også, men det er ikke så meget pga min familie, men det er når jeg føler de sure pligter overskygger de ting som er sjove :blush

Har fornemmelsen af når jeg snakker med mine veninder at sådan har de det allesammen i ny og næ, så går ud fra at det bare er sådan det er i et "normalt" forhold :)

Håber din kedsomhed snart fortager sig :kram

Du har nok ret jeg ved også godt det plejer at gå op og ned men fuuuccckkkkk jeg er bare træt og er ved at få nok af at ordne vasketøj og ar få alt til at klappe så dage imorgen kan køre så smertefrit som muligt.

Ih hvor lyder jeg bare ynkelig men sådan er det bare for tiden.

Jeg har sgu brug for en kæmpe brandert (hov var afsted i fredags) hvor man kan ligge og sove den ud dagen efter, istedet for at tænke jeg kan lige sove 4 timer inden vi skal bla bla osv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare det med planlægning er en stor del af forældrelivet.

Jeg keder mig ikke, jeg bliver bare stresset ^_^

For husk dig selv, husk at være kærester, husk at gøre noget med børnene hver for sig ... og dét kan jeg altså ikke få til at gå op lige pt.

Det er det jeg syntes at man skla huske en masse ting som aman altid glemmer.

Jeg er ikke ulykkelig i mit forhold men keder mig bare :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal jeg nok passe på med at "spille smart" og komme med "lette" løsninger når jeg nu ikke har børn, og kun lige er ved at planlægge brylluppet, men er det ikke muligt at losse børnene ud til nogle bedsteforældre end weekend og skride på kroophold eller noget?

Eller måske lave en deal om at I hver skriver 3 "ønsker" ned til den anden? Det kunne være seksuelle fantasier, noget adrenalinting, en seværdighed I ikke har set før eller bare en dag, hvor I går tur i skoven og bare er jer. - Og så sørger I for at få opfyldt hinandens ønsker ved at MASE dem ind i kalenderen somehow?

Men som de andre siger, så er jeg sikker på at det er normalt at kede sig i forhold. :) Nok især når man har børn og dermed ekstra pligter. Jeg håber det snart går over. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også alle kender det i en eller anden omfang.. jeg er lige gået i gang med at brodere, det giver mig god underholdning.

Keder du dig fordi du savner din mand, savner at komme ud uden ham ellers?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må sige jeg også kender til det. Jeg keder mig afsindigt. Men nu ligger jeg også syg herhjemme på 5. uge - altså med benet i skinne.

Og netop det faktum at jeg keder mig i ægteskabet, fordi JEG ikke kan lave noget, er jo et godt bevis for at det ikke som sådan er mandens skyld, eller ægteskabets skyld. Men fordi jeg er i den situation. Dermed kan jeg jo kun ændre det selv. Eller det ændrer sig naturligt når jeg kan gå igen.

Ikke desto mindre har jeg været efter manden for ikke at gøre nok, og i går fik jeg så en sød seddel fra ham - juhuu det hjalp :)

Men jeg tror det er normalt med disse perioder. Ja jeg forstod godt at du ikke var træt af din mand eller at han kedede dig. Men stadig, du er nødt til at finde ud af hvordan du selv gør det mere spændende. Hvad er essensen af det du mangler?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal jeg nok passe på med at "spille smart" og komme med "lette" løsninger når jeg nu ikke har børn, og kun lige er ved at planlægge brylluppet, men er det ikke muligt at losse børnene ud til nogle bedsteforældre end weekend og skride på kroophold eller noget?

Eller måske lave en deal om at I hver skriver 3 "ønsker" ned til den anden? Det kunne være seksuelle fantasier, noget adrenalinting, en seværdighed I ikke har set før eller bare en dag, hvor I går tur i skoven og bare er jer. - Og så sørger I for at få opfyldt hinandens ønsker ved at MASE dem ind i kalenderen somehow?

Men som de andre siger, så er jeg sikker på at det er normalt at kede sig i forhold. :) Nok især når man har børn og dermed ekstra pligter. Jeg håber det snart går over. :)

Tror bare jeg skal finde mig en hobby, når jeg er så meget alene hjemme .-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også alle kender det i en eller anden omfang.. jeg er lige gået i gang med at brodere, det giver mig god underholdning.

Keder du dig fordi du savner din mand, savner at komme ud uden ham ellers?

Muligvis man skulle begynde at brodere, ej jeg har faktisk lavet lidt smukker i en times tid her efter pligterne var sluttet :-)

Jeg syntes jeg kommer en del ud jeg er til svømnig hver tirsdag og fredag og onsdag aften til Zumba det giver mig lidt tid til mig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må sige jeg også kender til det. Jeg keder mig afsindigt. Men nu ligger jeg også syg herhjemme på 5. uge - altså med benet i skinne.

Og netop det faktum at jeg keder mig i ægteskabet, fordi JEG ikke kan lave noget, er jo et godt bevis for at det ikke som sådan er mandens skyld, eller ægteskabets skyld. Men fordi jeg er i den situation. Dermed kan jeg jo kun ændre det selv. Eller det ændrer sig naturligt når jeg kan gå igen.

Ikke desto mindre har jeg været efter manden for ikke at gøre nok, og i går fik jeg så en sød seddel fra ham - juhuu det hjalp :)

Men jeg tror det er normalt med disse perioder. Ja jeg forstod godt at du ikke var træt af din mand eller at han kedede dig. Men stadig, du er nødt til at finde ud af hvordan du selv gør det mere spændende. Hvad er essensen af det du mangler?

Stakkel dig, håber det snart bliver bedre har du brækket benet?

Ja jeg høre også at det er normalt og jeg tror bare det er mere fordi det er mørkt så skide tidligt.

Og som jeg har skrevet længere op har jeg siddet og hygget med nogle smykker i aften og det er fint nok.

Tror også jeg vil finde penslen frem igen og begynde at male lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkel dig, håber det snart bliver bedre har du brækket benet?

Ja jeg høre også at det er normalt og jeg tror bare det er mere fordi det er mørkt så skide tidligt.

Og som jeg har skrevet længere op har jeg siddet og hygget med nogle smykker i aften og det er fint nok.

Tror også jeg vil finde penslen frem igen og begynde at male lidt

Nej, der er ingen der ved hvad jeg har gjort. Men i 1998 smadrede jeg brusken under begge ben. Hvorfor jeg så har huller imellem menisk og ledbånd nu, ved ingen. Men i højre knæ er det blevet syet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt : )

Har også en mand der arbejde rigtigt meget og er ved at tage en HD, så han er væk om aftenen 2 gange om ugen. Har al vores familie og venner 2 timers kørsel herfra, så... føler mig måske også lidt alene, men tiden for mig går jo så også med at skulle planlægge alt, handle, ordne hjemmet osv. have tid til begge børn (2 og 3 år) og nøj hvor jeg kører død i det nogle gange. Føler det er så meget spild af tid at rydde op, for man skal jo konstant rydde op (sådan er det selvfølgelig med børn). Har heldigvis kun 17 timer på VUC, så lige nu er tiden der næsten ; )

Men ja, da vi flyttede hertil for 1½ år siden, vidste vi godt det ville blive sådan og min mand prøver virkelig at være så meget hjemme som muligt (og med så mange overarbejdstimer som han har, kan han godt tillade sig nogle dage bare at tage fri, og det er skønt, især for børnene)

Og jeg kan bare ikke få mig selv til at sende min dreng og pige på weekend hos bedsteforældre. Synes ikke jeg eller min mand har mere brug for at slappe en weekend end de har... Vi kan slappe af sammen : )

Min mand og jeg har snakket om snart at tage på weekendophold, men vores dreng på 3 ville synes det var så spændende, så han skulle nok med... så her drejer det sig bestemt ikke om at vi synes vi mangler kærestetid alene uden børn eller afslapning, men bare at der er mange pligter og tanker hele tiden... og det kan hænge en langt ud af halsen (men man gør det gerne) : )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere børn du, så har man ikke tid til at kede sig når manden er meget væk ;) Ej helt seriøst så kan jeg sååå godt følge dig! Jeg trænger til en kæmpe brandert og til at danse med mine veninder!! Jeg trænger til at komme ud og ryste røven til noget zumba eller komme i svømmehallen HELT ALENE!! Jeg er mor 100% fra jeg slår øjnene op om morgen til de lukker om aftenen og jeg føler aldrig at jeg har fri!

Det er som sådan ikke min mand der keder mig, bare mit liv en gang i mellem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flere børn du, så har man ikke tid til at kede sig når manden er meget væk ;) Ej helt seriøst så kan jeg sååå godt følge dig! Jeg trænger til en kæmpe brandert og til at danse med mine veninder!! Jeg trænger til at komme ud og ryste røven til noget zumba eller komme i svømmehallen HELT ALENE!! Jeg er mor 100% fra jeg slår øjnene op om morgen til de lukker om aftenen og jeg føler aldrig at jeg har fri!

Det er som sådan ikke min mand der keder mig, bare mit liv en gang i mellem...

Godt så et barn mere og en kæmpe brandert den er jeg med på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bedste råd: tag på en ferie, kun jer to! Det plejer at live vores hverdag op, selvom den ikke behøver at blive livet op (vi blev gift i august, overtog hus i nvoember, blev gravid i december og skriver opgaver og går til eksamener i januar og frem til maj :kuller )

Vi er i hvertfalde ved at planlægge en rejse til Kina i slut februar! Vi vil så gerne se østen, inden LilleFisen kommer ud til os og tiden så går men den lille godte de næste par år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bedste råd: tag på en ferie, kun jer to! Det plejer at live vores hverdag op, selvom den ikke behøver at blive livet op (vi blev gift i august, overtog hus i nvoember, blev gravid i december og skriver opgaver og går til eksamener i januar og frem til maj :kuller )

Vi er i hvertfalde ved at planlægge en rejse til Kina i slut februar! Vi vil så gerne se østen, inden LilleFisen kommer ud til os og tiden så går men den lille godte de næste par år!

Ja eller alene, så jeg lan få sovet men vi skal på weekendophold bare os to her engang når vi får os taget sammen til at fastsætte en dato

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den følelse kender jeg godt. Hos mig går det hele op i arbejde, pligter og barn, så der er meget lidt tid til mig-tid og os-tid.

I øjeblikket er jeg desværre inde i en periode hvor jeg synes det hele vokser mig over hovedet og da jeg ikke har verdens mest flittige mand er jeg ved at få nok af barn og pligter og jobbet det keder mig for tiden.

Har ikke rigtig nogle interesser og føler heller ikke jeg har tiden og energien til det.

Nyder de dage hvor jeg kan slappe af alene eller de gange manden og jeg kan få en velfortjent pause.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om i trænger til en rigtig kæreste aften! Ud og spise og ind og se en god film! Helst sådan helt uplanlagt!

Elsker de weekender hvor vi sidder om formiddagen "hvad skal vi lave?" "tja.. ska vi ikke i biffen?" "JO!" og så køre den derfra :)

Vi har rigtig mange weekender i tiden hvor vi ikke skal en disse, og det er til tider lidt frustrerende da det hurtigt kan ende med man bare sidder derhjemme en helt weekend og er monster doven (jeg får det herre dårligt med mig selv).

Men de er også dejlige netop til de uplanlagte biograf ture :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER