Nafrimi

Take That har aflyst koncerten

49 indlæg i dette emne

Det jeg synes er mest ærgeligt er, at det er den oprindelige koncert, som bliver aflyst. Det er den koncert, som blev udmeldt,´da de blev total gendannet. Derfor var vi nogle som seriøst kæmpede for at få fat i billetter, som sad og ringede via to telefoner og var på nettet samtidig. Da koncerten blev udsolgt ret hurtigt, valgte de at lave en mere dagen i forvejen, men det er den oprindelige, som bliver aflyst og det er jo den, som vi er nogle, der seriøst har kæmpet for at få billetter til. Jeg tog bl.a. fri fra skole for at kunne sidde i telefonkø. Og ved der er andre der har gjort yderligere ting for at få billetter.

Det synes jeg er mest ærgeligt.... Også selvom at jeg valgte ikke at tage af sted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke på rygter...

Hvis man har maveforgiftning, så kan man altså godt opleve en bedring, hvorefter ens tilstand forværres igen.

Man kan fx have diarré først og mange timer efter kaste op - eller i omvendt rækkefølge.

Jeg synes sgu det er sejt gået af han, at han trods alt kom hen i Parken om formiddagen for at give det et forsøg.

Hvis det var blevet aflyst i morges, havde skuffelsen været lige stor. Han har vel villet give det en chance lige indtil sidste øjeblik.

Ja, de er professionelle, men som der står i meddelelsen så er det første gang i deres karriere, de må aflyse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg synes er mest ærgeligt er, at det er den oprindelige koncert, som bliver aflyst. Det er den koncert, som blev udmeldt,´da de blev total gendannet. Derfor var vi nogle som seriøst kæmpede for at få fat i billetter, som sad og ringede via to telefoner og var på nettet samtidig. Da koncerten blev udsolgt ret hurtigt, valgte de at lave en mere dagen i forvejen, men det er den oprindelige, som bliver aflyst og det er jo den, som vi er nogle, der seriøst har kæmpet for at få billetter til. Jeg tog bl.a. fri fra skole for at kunne sidde i telefonkø. Og ved der er andre der har gjort yderligere ting for at få billetter.

Det synes jeg er mest ærgeligt.... Også selvom at jeg valgte ikke at tage af sted...

Helt enig...!! Det er jo faktisk dem som ALLERMEST ville til koncert, der har fået billetter i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også på deres pressemeddelse indtil nu. Men hvis deres andre koncerter i resten af europa også bliver aflyst, så begynder jeg at tro, at de er gå fra hinanden igen, eller at Robbie har forladt resten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis det er fordi de er blevet uenige igen, så handler det det jo om at de er for mange, som vil være alpahanner i gruppen, og det dur bare ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på rygter...

Hvis man har maveforgiftning, så kan man altså godt opleve en bedring, hvorefter ens tilstand forværres igen.

Man kan fx have diarré først og mange timer efter kaste op - eller i omvendt rækkefølge.

Jeg synes sgu det er sejt gået af han, at han trods alt kom hen i Parken om formiddagen for at give det et forsøg.

Hvis det var blevet aflyst i morges, havde skuffelsen været lige stor. Han har vel villet give det en chance lige indtil sidste øjeblik.

Ja, de er professionelle, men som der står i meddelelsen så er det første gang i deres karriere, de må aflyse...

jeg er helt enig.

sjovt som folk har brug for en syndebuk og det skal være Robbie bare fordi det er ham der er syg, det er jo de andre der har valgt at aflyse helt, istedet for at optræde uden ham. Jeg ville også være mere end øv hvis det havde været mig, der skulle have været der, men ligefrem at troppe op foran hotellet for at være sur og se beviser, er bare for langt ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror desværre at Axel Boisens analyse af gruppen er rigtig, at de er ved at opgive, at de andre også vil have lov til at være stjerner, som Robbie, og derfor også bare ville kunne melde afbud, som han gør. Og at det er spørgsmål om tid inden gruppe er opløst igen. Og at det denne gang ikke bliver Robbie, som smutter, men de andre.

Desværre tror jeg også det ender sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på rygter...

Hvis man har maveforgiftning, så kan man altså godt opleve en bedring, hvorefter ens tilstand forværres igen.

Man kan fx have diarré først og mange timer efter kaste op - eller i omvendt rækkefølge.

Jeg synes sgu det er sejt gået af han, at han trods alt kom hen i Parken om formiddagen for at give det et forsøg.

Hvis det var blevet aflyst i morges, havde skuffelsen været lige stor. Han har vel villet give det en chance lige indtil sidste øjeblik.

Ja, de er professionelle, men som der står i meddelelsen så er det første gang i deres karriere, de må aflyse...

Enig :) tror heller ikke de ville lyve om han var syg hvorefter han så ville gå ud og vise sig offentlig ;)

stadig synd for dem som havde glædet sig :(

God bedring Robbie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle børnene var til koncert

undtagen Robbie

han fik en spand at kaste op i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle børnene var til koncert

undtagen Robbie

han fik en spand at kaste op i

:D :sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle Take That medlemmerne stod klar på scenen.

Undtagen Robbie, hans røv skulle der en prop i'...

En ven der sku lave sjov på fb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes også jeres jokes er sjove, men jeg havde heller ikke rejst den lange vej over for at se dem, og så få af vide, at koncerten var aflyst...

Jeg er sikker på, at man af dem som kom forgæves først vil finde disse jokes sjove om nogle måneder :D, når det hele er kommet lidt på afstand igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes også jeres jokes er sjove, men jeg havde heller ikke rejst den lange vej over for at se dem, og så få af vide, at koncerten var aflyst...

Jeg er sikker på, at man af dem som kom forgæves først vil finde disse jokes sjove om nogle måneder :D, når det hele er kommet lidt på afstand igen

hvor har du ret vanni, jeg er i hvert fald en af dem som ikke rigtig kan se det sjove ved det (endnu) :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg linker lige til facebook gruppen, som er startet for at få dem til at afholde en koncert senere i stedet for

klik her

Og siger lige herinde også, at hvis grunden til, at koncerten ikke er blevet udsat er fordi Parken er optaget, så sætter jeg gerne vores have eller min søsters marker til rådighed. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvvvv hvor var det surt at få beskeden 17.50 da vi lige troede vi skulel til at blive lukket ind, øv øv...

Alle børnene var til koncert

undtagen Robbie

han fik en spand at kaste op i

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er nogle på et andet fora, som snakker om at tage til tyskland og se dem der. Jeg har en nabo, som kører ture til tyskland osv, så jeg har lovet, at spørge ham imorgen formiddag, hvor meget det ville koste at få ham med bus til Düsseldorf tur retur.

Hvis nogle vil med, så afgiver jeg svar om det kan betale sig imorgen formiddag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÚPDATE på bus

Det kan ikke betale sig at leje en bus, i hvertfald ikke hos min nabo´s firma, det vil blive alt for dyrt, fordi det vil kræve to til at køre osv...

SORRY

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal til hamburg på fredag :yay :wee :yay

jeg hopper og danser lige nu, denne gang skal det altså bare lykkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

je hvor er du bare heldig Lukaj. Gad godt det var mig. Husk at tage billeder og kom med en rapport af hvordan det hele var

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var da lidt surt havde GLÆDET mig til koncerten - specielt Robbie's 5 solo numre.

Jeg vælger at tro på, at de er så professionelle, at de ikke ville aflyse grundet interne kontroverser.

Så hellere bide tænderne sammen og gennemføre.

Jeg hørte i radioen tidligere på dagen, at Robbie forlader Take That den 29/7, hvorefter han vender tilbage til sin solo karriere. Men det var før aflysningen at jeg hørte det.

Men når man nu lige har slugt den bitre kamel over ikke at komme til koncert, så er der jo masser af andre ting i verden, som er mere forfærdelige end en aflyst koncert (selvom det var med Robbie :rolleyes )

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var da lidt surt havde GLÆDET mig til koncerten - specielt Robbie's 5 solo numre.

Jeg vælger at tro på, at de er så professionelle, at de ikke ville aflyse grundet interne kontroverser.

Så hellere bide tænderne sammen og gennemføre.

Jeg hørte i radioen tidligere på dagen, at Robbie forlader Take That den 29/7, hvorefter han vender tilbage til sin solo karriere. Men det var før aflysningen at jeg hørte det.

Men når man nu lige har slugt den bitre kamel over ikke at komme til koncert, så er der jo masser af andre ting i verden, som er mere forfærdelige end en aflyst koncert (selvom det var med Robbie :rolleyes )

:balloons

Hold da op du tager det pænt. Jeg havde nemlig tænkt en del på jer, som også skulle havde set dem, og også havde glædet jer helt vildt.

Jeg tror heller ikke på, at det var pga interne konflikter, og slet ikke nu, hvor de gennemførte Amsterdam koncerten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal til hamburg på fredag :yay :wee :yay

jeg hopper og danser lige nu, denne gang skal det altså bare lykkes

Hvor godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med alt det der er kommet frem i de seneste dage tror jeg mere og mere på at det var madforgiftning. Og jeg jeg var en af dem der skulle have været til koncert <_<

Surt at have brugt penge på at komme fra Randers til KBH og det eneste man oplevet var at køre 3 stop i s-toget :(

Meeeen min mand der var ked af han ikke skulle med til KBH var inde og købe billetter til Hamborg for han ville også se dem. Og da koncerten belv aflyst - ja så er jeg meget taknemmelig for at have en mand der også ville til TT koncert.

Så fredag aften er jeg i Hamborg og håber at se alle 5 på scenen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER