lukaj

Take That i weekenden

11 indlæg i dette emne

hvem herinde fra skal i parken og se Take That? jeg skal derover på lørdag og jeg glæder mig fuldstændig barnligt meget :glad så kan 4 dage altså godt føles laaaange. kom nu lørdag så jeg kan få opfyldt min pigedrøm :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhhh jeg har jo billet, men er desværre nød til at droppe det, da økonomien ikke lige er til en tur/retur til KBH. Vi er simpelthen nød til at prioterer, og Take That er altså bare ikke nær så vigtig for mig mere. Men øv jeg kommer til at grimme mig på lørdag, og helt sikkert også fortryde det... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor træls for dig vanni, men kan godt forstå du prioterer anderledes idag. vi har desværre valgt at lade bilen blive i jylland og tage toget derover, ellers havde du kunnet køre med os derover. måske der er andre herinde fra der tager bilen fra jylland som du kan køre med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor træls for dig vanni, men kan godt forstå du prioterer anderledes idag. vi har desværre valgt at lade bilen blive i jylland og tage toget derover, ellers havde du kunnet køre med os derover. måske der er andre herinde fra der tager bilen fra jylland som du kan køre med?

hvor er det sødt tænkt af dig. Men det er okay. Jeg har egentlig forberedt mig selv på det, og har det okay med det. Men ved godt, at det bliver lidt hårdt på lørdag, når koncerten er i gang.

Min veninder, som jeg skulle have fulgtes med forsøger, om de kan sælge min billet, og dermed få lidt penge retur. Men sådan er det. Jeg vil altså heller bruge de 1500 kr, som aftnen ville komme til at koste, på adoptionen og vores kommende koreatrold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal derind lørdag! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er helt misundelig på I der skal afsted, men håber alligevel, at I få en fantastisk koncert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tur - jeg er slet ikke misunderlig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også afsted - jeg glæder mig rigtig meget til at gense Robbie drengen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers tak :wacko

Men god fornøjelse piger.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers tak :wacko

Men god fornøjelse piger.. ;)

:ditto Bare jeg må slippe...

MEN håber i må få en fantastisk tur jer der skal afsted..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER