fynboen

maven..

16 indlæg i dette emne

nu er jeg jo kun lige 11 uger henne, og regner da med da går noget tid inden man kan begynde at kunne se jeg er gravid...

Hvornår kunne i andre begynde at se maven voksede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke huske hvornår med Lauge, men det var ret sent og jeg blev ikke ret stor.. Denne gang er det kommet lidt hurtigere, men jeg er stadig ikke ret stor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske hvornår med Lauge, men det var ret sent og jeg blev ikke ret stor.. Denne gang er det kommet lidt hurtigere, men jeg er stadig ikke ret stor..

Nå kan du allerede begynde at se det nu hvor du kun er 13 uger henne... Troede faktisk det kom en del senere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se min maves udvikling her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og min mave de første 15 uger HER :)

Det er MEGET forskelligt hvor hurtigt det kan ses! Du kan evt. gå ind i www.min-mave.dk´s mavegalleri og se hvor forskelligt maver fra samme uge kan se ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før jeg blev gravid var jeg vist ret almindelig, højde og drøjde-mæssigt :rolleyes I følge mine omgivelser kunne graviditeten slet ikke ses i det første trimester. Maven begyndte først at vise sig rigtigt for ca. en måned siden. ( gik og var helt nervøs for, om vores lille pus voksede godt nok, da jeg syntes alle andre havde sådan nogle fine maver. :wub Heldigvis kunne min jordemoder bekræfte, at alt så helt normalt og fint ud og at det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor hurtigt og hvordan maven vokser :wee)Da jeg endelig fik mave på, var der en periode hvor det så ud, som om jeg bare havde taget 5-6 kg på :gal,( ved godt det lyder super overfladisk :whistling)så det var skønt, da maven endelig så "rigtig" gravid ud. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før jeg blev gravid var jeg vist ret almindelig, højde og drøjde-mæssigt :rolleyes I følge mine omgivelser kunne graviditeten slet ikke ses i det første trimester. Maven begyndte først at vise sig rigtigt for ca. en måned siden. ( gik og var helt nervøs for, om vores lille pus voksede godt nok, da jeg syntes alle andre havde sådan nogle fine maver. :wub Heldigvis kunne min jordemoder bekræfte, at alt så helt normalt og fint ud og at det er forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor hurtigt og hvordan maven vokser :wee)Da jeg endelig fik mave på, var der en periode hvor det så ud, som om jeg bare havde taget 5-6 kg på :gal,( ved godt det lyder super overfladisk :whistling)så det var skønt, da maven endelig så "rigtig" gravid ud. :glad

Haha - den periode tror jeg vi allesammen er igennem! :D Den varede 3-4 uger for mit vedkommende - nu ser jeg heldigvis mest gravid ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og min mave de første 15 uger HER :)

Det er MEGET forskelligt hvor hurtigt det kan ses! Du kan evt. gå ind i www.min-mave.dk´s mavegalleri og se hvor forskelligt maver fra samme uge kan se ud!

Det er da helt vildt så forskelligt hvor stor maven er ved kvinder som er lige langt henne... :)

IHHH hvor jeg glæder mig til det kan ses..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Tror også det er meget forskelligt, for man kan sagtens se min mave... Kan ikke rigtig være i mine bukser mere. Kun gemacher...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa...

Tror også det er meget forskelligt, for man kan sagtens se min mave... Kan ikke rigtig være i mine bukser mere. Kun gemacher...

OKay, ja så er det meget forskelligt... og du er kun 10 uger henne... men det skal så også siges at efter mit vægttab for nogen år siden, så sidder der noget rimelig løst hud lige på maven, så det gør nok at der går lidt længere tid inden det kan ses kunne jeg forestille mig... <_<

Men jeg må bare vente med tålmodighed... ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har først kunne se det for omkring 2 uger siden tror jeg, men er jo også overvægtig så bliver det svært at se.. men ja glæd dig, du får sikkert min ønskemave ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

første gang var jeg omkring uge 8 dag jeg fik vokseværk. Jeg er ikke ret høj, og den gang var jeg heller ikke ret bred ;) Men jeg fik en lille pæn bule på maven. Og den blev bare ved med at vokse og vokse og vokse... jeg var grante ele grante da jeg fødte vores søn. Folk griner ofte når de høre det. Men mine ben er jo også ret korte, hvilket betød da jeg ventede vores søn, kunne jeg ikke køre bil, for jeg kunne ikke få sædet langt nok frem til jeg kunne nå pedalerne for maven var i vejen.

Anden gang er det også gået stærkt, og jeg er pænt i ventetøj igen og folk kan også se hvorfor jeg er rundkindet på maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan du se udviklingen af min mave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gang havde jeg problemer med at være i mine bukser i uge 7 og måtte købe større størrelser, ikke nødvendigvis ventetøj. Jeg kan ikke huske hvornår maven begyndte at se gravid ud.

Her 2 gang, er jeg kun i uge 4 nu og jeg er allerede krøbet op i 1 str. større. Jeg kan godt være i mine normale bukser, men de strammer helt vildt. Især om aftenen ligner jeg en der er i 4 mdr. Det er sgu lidt vildt.

Men det skulle også gå hurtigere 2 gang. Jeg kan dog godt skjule det i løbet af dagen, der ser det bare ud som om jeg har taget på og jeg sørger for at gå med løssiddende tøj så ingen fatter mistanke på arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - den periode tror jeg vi allesammen er igennem! :D Den varede 3-4 uger for mit vedkommende - nu ser jeg heldigvis mest gravid ud ;)

Heldigvis har maven også fået en "gravid form" her hos mig også! :rolleyes Men det var lidt træls, mens det stod på. Godt nok var graviditeten officiel, idet jeg først rigtig begyndte at "bule ud" i 2 trimester, men følte at ALLE så på min mave og tænkte " Hold da op, hun har da taget meget på! Af samme årsag fik jeg da også liiige nævnt min graviditet i alle de samtaler jeg kunne, når jeg mødte folk.. :whistling :D (totalt forfængeligt, ved det godt!!!!! :wub) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe...sådan føler jeg det også lidt...føler virkelig alle folk bare kan se jeg er gravid, men at de bare tænker "hold da op hvor har hun taget på"...men jeg kan ikke rigtig selv se de store forandringer, men det kan jo godt ske at folk jeg ikke ser så ofte kan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER