Biegel

Hovedepude

9 indlæg i dette emne

Vi snakker om her hjemme hvornår de "små" enlig begynder at bruge hovedepude...? Kan huske jeg har haft snakken med min sp, men kan bare ikke huske hvad hun sagde om det... <_< :blush Så er nysgerrig om I har nogle holdninger til det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JEg synes jeg har hørt når børnene selv efterspørger en.. nu ligger nadja sig altid oven på dynen.. så egentlig burde hun vel kunne bruge en hovedpude.. men kan sq ikke lide at give hende en .. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener Tilde fik sin kort efter hun blev 1 år :) Men hun tog så også sofapuden og ville have den med i seng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg synes jeg har hørt når børnene selv efterspørger en.. nu ligger nadja sig altid oven på dynen.. så egentlig burde hun vel kunne bruge en hovedpude.. men kan sq ikke lide at give hende en .. ;)

Tak for svaret! Det er også lidt min holdning, når de spørger efter en, men min mand er ikke helt enige <_< :) Derfor er jeg lidt nysgerrig hvad I mener :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener Tilde fik sin kort efter hun blev 1 år :) Men hun tog så også sofapuden og ville have den med i seng ;)

Tak for svaret :) Ja så kan man sige at Tilde selv gav klart besked :P Isabella vil gerne ligge op af de små sofapuder vi har, og bruger vores hovederpuder når hun putter hos os, men lader ikke til at mangle hendes egen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste dette på netsundhedsplejersken inden vi købte en hovedpude til hende ;)

De fleste børn har ikke behov for en rigtig pude før 2-3 års alderen, hvor deres hoved er så stort at det også har behov for støtte om natten. Puden man vælger her skal stadig være i børnestørrelse og ikke for tyk.

De fleste børn vil omkring toårs alderen selv bede om at få en pude og her vil det så være i orden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har de fået en babypude når de selv har bedt om det - ca. i 2 års alderen.

Voksenpude har de først fået omkring 6 - 7 års alderen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt det helt fra starten. En lille-bitte tynd hovedpude. Jeg har svært ved at se, hvad den kan skade!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt det helt fra starten. En lille-bitte tynd hovedpude. Jeg har svært ved at se, hvad den kan skade!

Vores har også haft fra starten. Det har jeg ikke tænkt mere over. Er det ikke noget med at de anbefaler hovedpuder i Sverige eller husker jeg forkert??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER