Mama

Graviditets billeder

9 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Jeg har fået bestilt en tid hos en professionel fotograf og til den tid vil jeg være i uge 35/34+1. Min mave er ikke særlig stor, så jeg tænker på om jeg skal vente til den er vokset meget større? Men det er jo selvfølgelig heller ikke sikkert at den vokser sig større.. eller gør den det i den sidste tid?

Hvad har i af erfaringer? Hvornår fik i taget jeres billeder?

Vil bare gerne se rigtig gravid ud på billederne, men på den anden side tænker jeg også, tænk hvis jeg går og venter til den vokser større og jeg så får vand i kroppen og alt mulig..

Hmm.. hvad synes I? :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik nogle fine nogle taget for et par uger siden!!!(se min tråd)

Jeg syntes maven vokser en del den sidste tid, men pas på tiden ikke løber fra dig og du pludselig føder før du får tager billederne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg vil sige skynd dig at få taget billederne. Jeg nåede det ikke i min første graviditet og er faktisk ked af over det. Denne gang skal det lykkes!

Mener at jeg fik at vide i sin tid, at billederne vil blive flottest når maven ikke er sunket. Hos nogen er det meget tydeligt når maven synker andre kan det ikke ses. De fleste fotografer siger mellem uge 31-34 bliver billederne bedst. :) Igen det er en individuel beslutning.

Held og lykke med det og vi glæder os til at se flotte billeder. :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige bestilt tid i dag.. Jeg vil være 35+2 til den tid :gravid

Min læge fortalte, at maven "topper" omkring uge 36 og synker derefter..

Jeg satser på at vokse godt de næste par uger, så maven er ekstra fin når der skal tages billeder..

En af de fotografer jeg spurgte ad, sagde at hun normalt tog billeder en måneds tid før termin..

Så det lyder som et passende tidspunkt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så skal jeg da bare ud og få taget de billede jo :) Glæder mig rigtig meget. Har googlet billeder idag, hvis nogen af jer har en god hjemmeside hvor man kan lade sig inspirere må i mere end gerne smide et link ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så skal jeg da bare ud og få taget de billede jo :) Glæder mig rigtig meget. Har googlet billeder idag, hvis nogen af jer har en god hjemmeside hvor man kan lade sig inspirere må i mere end gerne smide et link ind.

www.jansdal.dk ham fik jeg taget billeder af!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have taget billeder i uge 35+?. Håber, de bliver gode :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 33+0 på dagen og synes min mave var allerflottest lige dér så det var jo heldigt :) havde egentlig tænkt mig at det skulle have været lige omkring uge 30 fordi det havde jeg hørt fra andre, men jeg er glad for der gik 3 uger mere, for det kan ses. Men jeg var da også ved at blive nervøs for om jeg kunne nå det, fordi jeg havde svært ved at finde en fotograf, men da jeg så fandt én havde de tid ret hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik taget af 2 omgange, uge 30+3 og 37+3 men synes faktisk ikke der er den store forskel, så tror du har valgt et godt tidspunkt.

De er lige her klik klik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER