Guest Diden

Meget u-sobert emne omkring sperm og graviditet!

11 indlæg i dette emne

Jeg har tænkt over det længe og har så besluttet mig for at spørge om det her..

Normalt når vi har sexet "presser" jeg spermen ud igen da jeg synes det er mega ubehageligt at gå rundt/ligge bagefter og det så ligeså stille glider ud... (ad)

MEN MEN MEN mindsker det chancen for graviditet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv lige at blive liggende bare fem minutter, det gjorde jeg i forbindelse med graviditen.

Jeg hader nemlig også :whistling :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv lige at blive liggende bare fem minutter, det gjorde jeg i forbindelse med graviditen.

Jeg hader nemlig også :whistling :badgirl

Jeg tænker lidt "Who doesn't?!" :P

Men det vil jeg prøve når vi går igang igen ^^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også lige ligge og vente lidt. Men bagefter er det jo altid en god idé at gå på toilettet og få det ud, så man ikke får blærebetændelse.

I øvrigt kan jeg da tilføje at jeg har læst, at de bedste stillinger at vælge, når man vil være gravid er missionær eller at manden trænger ind bagfra. På den måde kommer han dybest ind og sædcellerne er tættere på livmoderen.

:goodluck :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi havde forsøgt længe første gang, købte jeg faktisk nogle små håndklæder som jeg lagde mig med efter for at det blev derinde.. Hihi.. Total fjollet, har også gjort den med at ligge med benene i vejret i 15min..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes så at have læst at det er en skrøne og at de friske :cell nok skal finde vej uanset hvad... Jeg rejser mig da altid umiddelbart efter, at vi har :hump og jeg blev da gravid én gang på trods af, at jeg ikke lå med en pude under numsen eller med benene i vejret, så mon ikke at jeg bliver gravid igen selvom jeg ikke bliver liggende med benene i vejret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sc For at spørge om noget, som jeg også tit har funderet over, men ikke har kunnet formulere på en måde, så jeg kunne få mig til at spørge. :blush

Jeg ville nok også lige blive liggende lidt... Men jeg tror faktisk ikke, at det gør ret meget forskel.

Har lidt svært ved helt realistisk at forestille mig, at der halvvejs oppe i mig kunne være en doven sædcelle som KUNNE have været blevet en baby, hvis den bare liiiiige fik en halv time mere at svømme i, men som så gik til grunde fordi jeg fjernede den.

Jeg har en forestilling om, at enten så FISER de der sædceller afsted og fanger ægget i løbet af nul komma dut, eller også så bliver de bare ved "udgangen" og svubber rundt og ville aldrig være blevet til noget uanset hvad. Ved dog ikke, om det er rigtigt at det er sådan. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det afhænger af mandens sædkvalitet - er den normal eller i god stand, bør det ikke være nødvendigt at tænke i at ligge lidt og evt. med benene i vejret. Men hvis kvaliteten er nedsat, er der måske en fidus og en fordel i, at give svømmerne lidt tid og evt. lade tyngdekraften give dem et skub i den rigtige retning ;)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte også på et tidspunkt om det kunne formindske chancerne ved at gå på toiletet straks bagefter hyggen og det fik jeg af vide det nok kunne. Så jeg har altid nogle hånd håndklæder nær sengen som jeg kan ligge under mig efter agten så jeg slappe af uden at føle det hele bliver griset til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes adskillige artikler om dette emne... og det skulle IKKE betyde noget du rejser dig med det samme og går på toilet.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi prøvede at blive gravide tænkte jeg faktisk også en del over dette emne, for man vil jo gøre hvad som helst for at det skal lykkes! :wub Prøvede ligesom jer andre selvfølgelig også forskellige stillinger, samt at ligge med bagdelen på et håndklæde eller benene i vejret. ^_^ Må dog indrømme at det med at ligge med benene i vejret lige efter gjorde jeg kunne nogle få gange, i det det ikke er specielt hyggeligt, når man i stedet kunne putte ind til manden.. :P Kunne også mærke, at selvom jeg havde respekt for alle de råd jeg læste mig til, måtte jeg også passe på at det hele ikke blev alt for "teknisk". Det var faktisk svært, for det eneste man kunne tænke på var om det nu lykkedes, i stedet for at hengive sig som man ellers ville. :wub Så det eneste jeg gjorde fast var at ligge nogenlunde stille bagefter, evt. med et håndklæde under mig. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER