smiley30

Trøske

11 indlæg i dette emne

Hvad virker mod trøske og svamp i bryst vorterne når brentan ikke virker???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad virker mod trøske og svamp i bryst vorterne når brentan ikke virker???

Vi brugte danskvand til at tage trøske med, men svamp på brystvorterne har jeg ingen anelse om hvordan du kommer af med... Vi fik godt nok recept på et svampemiddel, da Elias havde trøske, men vi brugte det ikke, da danskvandet fungerede og jeg synes det var bøvlet med at han skulle have det 4 gange om dagen, men prøv at tage til lægen med det... Så får i helt sikkert den rigtige hjælp :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også Danskvand, det fungerede udemærket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må jeg spørge, hvad trøske er? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elisa havde trøske i munden, og der fik vi også anbefalet danskvand med lidt presset citron, svampen er ikke så vild med det sure :)

Ved ikke om det samme gælder med brystvorterne...

Fik også anbefalet af vores læge at fjerne/gnide den hvide belægning (af), for det hjalp alt sammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge, hvad trøske er? :blush

Det er betændelse i mundhulen forårsaget af svamp. Hvis du vil læse lidt om det så kig her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan bruger i danskvand?

Vi brugte en vatpind til at køre rundt i munden med og gnide den der hvide belægning af... Der gik ik mere end 2 dage med behandlingen og han var trøske-fri :goodluck

Elisa havde trøske i munden, og der fik vi også anbefalet danskvand med lidt presset citron, svampen er ikke så vild med det sure :)

Ved ikke om det samme gælder med brystvorterne...

Fik også anbefalet af vores læge at fjerne/gnide den hvide belægning (af), for det hjalp alt sammen :D

Jeg tror netop det samme virker for brystvorterne og så skal man vidst lade dem få noget luft også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

brugte brentan - på recept.

eneste der virkede her.

på en vat pind og så kører det rundt på det angrebne sted.

Og gnid gerne lidt på det.

hvor længe har i brugt det?

Der gik næsten 2 uger her før det forsvandt ordentlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige det samme som AngetheV.

Vi brugte også altid danskvand, for det var bare rigtig godt. Brugte det også på brystvorterner og det hjalp. :) Oplevede det dog kun en enkelt eller to gange på Emma i sin tid.

Prøv med danskvand og virker det ikke, så smut til lægen og få en recept på noget medicin for det.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillader mig lige at stille et nyt spørgsmål i denne tråd, det det også handler om trøske:

Erica har også en hvid belægning på tungen - hvor ofte skal man gnide med danskvand? Er det flere gange om dagen, før/efter hvert måltid eller hvordan?

Og kan man bruge den samme dansk vand? (= er det ligemeget den er blevet "død"?)

Jeg synes det er svært, nu da det er på tungen - har prøvet at få hende til at sutte på spidsen af en stofble med dansk vand, men fik den vist stukket for langt ind i munden på hende - hun lignede i hvert fald en der skulle kaste op! :( Der skete dog ikke noget, og hun blev heller ikke ked - men stadig, bryder mig ikke om at røre hendes tunge så langt tilbage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER