Solvej99

Hvor ofte hikker jeres babyer?

12 indlæg i dette emne

Jeg synes at min lille dreng har hikke ret ofte. 2-3 gange om dagen. Er det meget?

Hvor ofte hikker jeres babyer i maven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er meget normalt, vores lille dreng hikker også rigtig mange gange om dagen...

Men der er jo også nogen der sjældent hikker

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan i mærke babyen hikker? :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hikker også 2-3-4 gange om dagen i ca. 5-15 minutter...godt du spørger for jeg troede egentlig også det var lidt voldsomt, men det lyder da normalt så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er meget normalt, vores lille dreng hikker også rigtig mange gange om dagen...

Men der er jo også nogen der sjældent hikker

:)

Min hikker også 2-3-4 gange om dagen i ca. 5-15 minutter...godt du spørger for jeg troede egentlig også det var lidt voldsomt, men det lyder da normalt så :)

Dejligt at høre :) Så er det måske ikke så unormalt. Tænkte bare om han mon var stresset eller noget. Men JEG er bestemt ikke stresset ;) Så ved ikke lige hvor han skulle få det fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan i mærke babyen hikker? :S

Man kan mærke det ved at der kommer en masse små hurtige regelmæssige hop i maven, der varer et lille stykke tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille pige hikker også rigtig tit.....specielt når jeg skal til at sove.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at min lille dreng har hikke ret ofte. 2-3 gange om dagen. Er det meget?

Hvor ofte hikker jeres babyer i maven?

Jamie kunne også hikke - 2-3 gange om dagen.

Og Chloe tror jeg, hikkede 3-5 gange om dagen.

hun hikkede også meget efter hun blev født.

Jamie vendte og drejede sig meget inde i maven, han lagde sig først rigtigt i uge 38-39.

så når han havde hikke kunne jeg endelig få en fornemmelse af hvordan han lå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror kun jeg har mærket en svag hikke en enkelt gang, men det har vel også noget at gøre med både barnets og moderkagens placering hvor meget man kan mærke det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig tænkt over det før at det måske engang imellem kunne være at den lille lå og hikkede derinde, men jeg tror egentlig det er det den gør lige nu :) Der kommer en masse små regelmæssige bump i maven, så det er nok det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkede det kun en enkelt eller to gange i hele min graviditet med min datter... Det er godt nok stor forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at min lille dreng har hikke ret ofte. 2-3 gange om dagen. Er det meget?

Hvor ofte hikker jeres babyer i maven?

Det er det samme her. Han hikker også et par gange om dagen. Specielt når jeg har spist noget koldt... :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER