Betina73

MIN mave :)

15 indlæg i dette emne

Ja så har jeg også prøvet det.

Var nede i byen idag, og satte mig så i føtex for at få lidt at drikke.

Pludselig kommer der en vildt fremmed dame hen, og begynder at røre min mave, ae den og sån'

"Nej du har da ikke langt igen", sagde hun.

Jeg må indrømme at jeg blev noget paf, og fortalte hende pænt, at jeg ikke var så begejstret for at folk jeg slet ikke kender, bare kommer og rører min mave, da jeg jo ikke er hvermands eje fordi jeg er gravid.

og fortalte så høfligt at jeg har godt 5 uger igen til hun kommer.

Hun blev fornærmet og sagde at hun jo bare var nysgerrig, og så blev jeg lidt sur og sagde, at jo tak det opdagede jeg :)

Andre der har prøvet det, og hvordan ville i ha det med at vildtfremmede rører jeres maver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke gravid, MEN jeg kan fortælle dig at hvis det var mig, havde jeg nok rejst mig om komme til at hende en flad :whistling Ej men jeg havde som dig pænt bet hende om at holde snitterne for sig selv.. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det prøvede jeg heldigvis ikke, for jeg tror at jeg havde reageret på samme måde som dig.

Jeg synes det var lidt underligt når folk rørte maven, når de ikke havde spurgt først.. så var man ikke rigtig forbedret på det. men det var ok. (så længe de ik var fremmede) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har heldigvis ikke prøvet det, men nøj jeg ville stå helt af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke noget imod at dem jeg kender nusser min mave, men fremmede ej tak ;)

Kan godt forstå du sagde noget til hende, men det er noget mærkeligt noget at alle tror at de bare kan røre fordi man er gravid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke oplevet at en fremmed begyndte at røre ved min mave. Det ville jeg altså også synes var underligt. Så jeg kan godt forstå at du reagerede sådan.

Jeg har til gengæld oplevet at en dame gik forbi mig og sagde: "Flot mave!" Det synes jeg nu var meget sødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke oplevet at en fremmed begyndte at røre ved min mave. Det ville jeg altså også synes var underligt. Så jeg kan godt forstå at du reagerede sådan.

Jeg har til gengæld oplevet at en dame gik forbi mig og sagde: "Flot mave!" Det synes jeg nu var meget sødt :)

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver rigtig irriteret, og nogle gange direkte arrig, hvis folk begynder at røre ved min mave <_<

Jeg er i forvejen forholdvis "kropssky" hvad angår andre mennesker, så jeg bliver meget ubehagelig til mode over at nogen bare rører uventet ved mig i det hele taget.

De fleste fik det at vide sidste gang, og har jeg også lige måtte gentage det for min mor sidst hun var på besøg. Jeg kan IKKE have det- heller ikke selvom det er min mor. De eneste der må, er min mand og ungerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke oplevet at en fremmed begyndte at røre ved min mave. Det ville jeg altså også synes var underligt. Så jeg kan godt forstå at du reagerede sådan.

Jeg har til gengæld oplevet at en dame gik forbi mig og sagde: "Flot mave!" Det synes jeg nu var meget sødt :)

Ja jeg har da også fået kommentarer omkring min mave.

Såsom, nøj du er da ved at være stor, eller sikke fint hun vokser og sådan.

Det gør ikke noget, selvom jeg ikke rigtigt kender dem der siger det.

Men at blive rørt ved... Ikke engang mine venner gør det uden at spørge først, syns nu det var lidt underligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke specielt langt henne, men har faktisk allerede oplevet at blive udfordret på min privatsfære et par gange <_<

Første gang var for 3 uger siden til stor familiefest, hvor mine familiemedlemmer længere ude fik af vide jeg er gravid. Jeg står inde i køkkenet og hjælper min mor med lave nogen salater og pludselig har jeg min morbrors kærestes hånd på min mave - en kvinde jeg i virkeligheden ikke er særlig stor fan af og som jeg på ingen måde synes jeg er tæt på. Jeg blev helt paf, men nåede slet ikke at sige noget, hvilket jeg egentlig havde troet jeg ville...

Anden gang var til sommerfest med arbejdet i fredags. Jeg står oppe i baren sammen med en mindre flok og pludselig aer en af mine (mandlige!) kollegaer mig på maven, lægger øret mod den og siger så sit navn til den, som om den kan høre ham :o Jeg stod fuldstændig paralyseret! Kunne slet ikke lige finde en grimasse der kunne passe, for havde heller ikke lyst til at stå og blive småsur overfor alle mine kollegaer. Jeg tænkte, at han nok havde fået en enkelt sjus for meget og lod det passere <_<

Jeg forstår simpelthen ikke hvad det er der får folk til at tro, at gravide maver er allemandseje! Og jeg ser ikke engang rigtig gravid ud endnu! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man får godt nok mange kommentarer med på vejen med sådan en gravid mave.

Hvis jeg fik en krone for hver gang der var en der sagde: "Ej det er da SÅ meget en lille dreng/pige der ligger derinde - ja det kan jeg se på formen på din mave"... Eller når andre skal kommentere på størrelsen af ens mave: "Ej du er da kæmpestor, er du sikker på der ikke er 2 derinde / Ej du ser da ud til at være lige ved at sprække, det må da være snart / Ej hvor er din mave henne, den er da bare slet ikke ret stor"... Ja så ville jeg have en mindre formue nu.

Jeg har også fået enkelte "flot mave" kommentarer fra mænd, og det synes jeg er meget sødt.

I lørdags var vi til Open Air koncert, og der kom også totalt fremmede (dog kun kvinder) hen og skulle mærke på maven. Men det har jeg på en eller anden måde ikke så meget imod, som dem der skal spille kloge med ovennævnte bemærkninger. Jeg har ikke oplevet noget ubehageligt ved at nogen kom og rørte ved maven, de er bare søde og interesserede, typisk er det kvinder som selv har været gravide, og man kan se på dem, at de bare er glade på ens vegne og husker tilbage på da de selv var gravide. Dermed ikke sagt at det er i orden at de gør det uden at spørge først, for selvom jeg personligt ikke har noget imod det, så kan der jo være andre som synes det er ubehageligt.

Der er dog også enkelte gode ting ved at man kan se graviditeten, f.eks. da jeg stod i toiletkøen og VIRKELIG skulle tisse, så stod der 2 søde damer foran mig som gav mig lov til at gå foran dem - de havde selv været gravide og kunne sagtens huske at når man skulle så SKULLE man altså. Det var da rigtig sødt af dem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så har jeg også prøvet det.

Var nede i byen idag, og satte mig så i føtex for at få lidt at drikke.

Pludselig kommer der en vildt fremmed dame hen, og begynder at røre min mave, ae den og sån'

"Nej du har da ikke langt igen", sagde hun.

Jeg må indrømme at jeg blev noget paf, og fortalte hende pænt, at jeg ikke var så begejstret for at folk jeg slet ikke kender, bare kommer og rører min mave, da jeg jo ikke er hvermands eje fordi jeg er gravid.

og fortalte så høfligt at jeg har godt 5 uger igen til hun kommer.

Hun blev fornærmet og sagde at hun jo bare var nysgerrig, og så blev jeg lidt sur og sagde, at jo tak det opdagede jeg :)

Andre der har prøvet det, og hvordan ville i ha det med at vildtfremmede rører jeres maver?

Ej hvor vildt, nej så fremmede har jeg ikke prøvet kommer nær maven - og de ville da have fået samme velkomst fra min side, som fra din :whistling

Det sjoveste jeg dog har prøvet, er en ung fyr der stod ved et busstoppested som jeg passerede, hvorefter han nærmest råber til mig "du skal snart være moar..." øøøø ja, det satser vi da stærkt på :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ventede Auust arbejdede jeg i butik og der var t hver dag hvor folk ville nusse osv.

Fuck det var overskridende og jeg gik tit et skridt tilbage og hmmm forsøgte at holde en prof. Facade selvom det var over mine grænser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... I starten blev jeg skidesur, når nogen rørte ved min mave, men det har fortaget sig lidt. Jeg synes, at det sker MEGET tit, at der er nogen, der lige lægger hånden på min mave, og jeg er sgu nok ved at vænne mig lidt til det <_<

Jeg tager det som et kompliment og tænker, at de nok synes, den er fin. Men når det er sagt, så giver det da et gip i mig, når det er nogen, jeg ikke forventer gør det.

Jeg synes stadig, at der er nogen i min omgangskreds, der er alt for langt ude i periferien til at "måtte" gøre det, men som en anden bruger skriver herinde, så kan man også godt mærke på nogle af kvinderne er lidt misundelige eller mindes deres egen graviditet, og det synes jeg er lidt svært at blive fornærmet over :rolleyes

Men noget helt andet er: Har I lagt mærke til - altså efter maven rigtigt er begyndt at strutte - at de mandlige kolleger har svært ved at holde øjenkontakt? Mine har i hvert fald :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke selv gravid og har ikke børn, men har alligevel prøvet at få en træls kommentar.

Har prøvet til et kræmmermarked at komme gående samme med min kæreste, hvor jeg havde en tætsiddene bluse på. Så kommer der en kommentar fra en bod der solgte babytøj "Du ligner da en der snart kunne bruge noget baby/børnetøj". Der blev jeg noget chokeret.

Det var sikkert nok bare en harmløs kommentar, men lige den dag havde jeg ik liiige brug for den, :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER