msk

Kender I det?

9 indlæg i dette emne

Hej de damer,

Sidder her og skal scannes i morgen for at se, hvor mange æg der er dannet... IVF forsøg nummer 1 i denne omgang. Har en "IVF-datter" fra 2006.

Sidder her og er hunderæd, faktisk. Har en masse tanker om "hvad nu hvis nedregulering ikke har virket ordentligt" og "hvad nu hvis der slet ikke er æg eller kun ganske få" (for 5 år siden var jeg ikke særlig æg-dannende. Kender I de tanker og følelser før de vigtige dage?

Bare lige for at jeg ikke skulle føle mig alene...

Marlene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej de damer,

Sidder her og skal scannes i morgen for at se, hvor mange æg der er dannet... IVF forsøg nummer 1 i denne omgang. Har en "IVF-datter" fra 2006.

Sidder her og er hunderæd, faktisk. Har en masse tanker om "hvad nu hvis nedregulering ikke har virket ordentligt" og "hvad nu hvis der slet ikke er æg eller kun ganske få" (for 5 år siden var jeg ikke særlig æg-dannende. Kender I de tanker og følelser før de vigtige dage?

Bare lige for at jeg ikke skulle føle mig alene...

Marlene

Masser af knus og kram til dig.. :kram2

Kender det al al al for godt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var også mit store problem til at begynde med.

Krydser for masser af æggebasser til dig i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er abselut ikke alene om at have de tanker! :) :goodluck

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres tanker.

Der var 5 follikler/æg. Ikke alverden, men dog nogen. Sidst fik vi også "kun" 5 ud, og den ene blev da til en dejlig unge på 4 år, der sidder og leger i højt humør i stuen lige nu. Skal lige have hormoner nogle dage endnu for at gøre folliklerne større... Tidligst udtagning på fredag. -Ellers lørdag eller mandag.

Det er ligesom et spil Ludo - der er så mange omgange, hvor man kan blive slået hjem, men man kan også være heldig at gå hele vejen og ikke møde de voldsomme forhindringer. Hov - det var vist lidt lomme-filosofi :lolhit

Marlene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 kan også blive til 5 ;)

Dejligt at der trods alt var gang i produktionen :)

Hvor mange vil du ha' op - hvis du kan vælge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er enige om 2, hvis det er... Det fik jeg også sidst, men fik dog kun 1 barn. Vi tager 2 med, hvis det er :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER