finken

Hvornår fortalte i den nærmeste familie nyheden

11 indlæg i dette emne

Som overskriften siger. Hvornår fortalte i den nærmeste familie at i ventede jer og hvordan lykkedes det jer at holde det hemmeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi fortalte i går mine forældre og min mands lillesøster det igår (jeg er ca 5 uger henne)

min svigerforældre for det af vide imorgen og min søster på søndag resten af familien og vennerne for det af vide efter scanningen. jeg fik det råd igår at det er godt at have noeget støtte hvid det nu går galt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det også til vores forældre + søskende da jeg var 5 uger henne. Jeg ville egentlig gerne vente, men manden var alt for utålmodig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lykkes så ikke ;) Denne gang fortalte vi det næsten med det samme- altså lige da vi nogenlunde selv var kommet os over chokket :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortæller det på fredag, hvor jeg er 12+6.

Vi havde bestemt vi ville vente til efter nf, det var vi til i går. Så det bliver fredag, hvor vi alligevel skal hjem til mine forældre og så kører vi forbi svigerforældrene bagefter.

Syens det er gået fint med at holde det hemmeligt, men kan godt mærke at nu vil vi bare gerne dele det med resten af verden, så vi glæder os til at offentliggøre det fredag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg synes det er svært. Min mand synes vi skal fortælle det med det samme og jeg tænker efter nf. Måske vi skal gå på kompromis og mødes på midten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det til de kommende bedsteforældre den dag jeg testede positivt. Den nærmeste familie fik det at vide nytårsaften (uge 10), da jeg jo ikke skulle drikke alkohol.

Jeg offentliggjorde det på facebook efter NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det til min kærestes morfar samme dag som vi havde været til lægen, så da var jeg 5+2

Min far og min søster får det at vide onsdag d. 29, da de alligevel kommer herop ( vi bor langt fra hinanden, og vil ikke fortælle det over telefonen)

Det var så meningen at venner først får det at vide efter 12 uge, men min kære kæreste var til polterabend i går, dermed fik han lidt at drikke, og så kunne han alligevel ikke holde kæft hi hi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte forældre og søskende det, få dage efter jeg testede positiv..... Hvis der skulle gå noget galt, ville de få det at vide alligevel :)

Resten fik det af vide efter et par uger, for maven voksede bare så hurtigt, så jeg ville heller ikke kunne skjule det :rolleyes

Jeg tror vi gør det samme næste gang, for om mulig vil maven jo bare vokse endnu hurtigere :D

Men hvis den ikke gør, så venter vi måske til efter NF med at fortælle det til venner og FB :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det efter NF-scanningen, da jeg var 12+3. Vi ville gerne vente med at offentliggøre det til hele verden til efter vi havde set - og fået bekræftet at vores lille mirakel havde det godt. :loveshower Kan huske, at det var skønt, men også en lille smule grænseoverskridende at offentliggøre vores hemmelighed, som vi havde haft sammen i over to måneder. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi valgt også og sige det meget tideligt denne gang, da jeg blev sygmeldt med bækkenløsning ved første lægebesøg... så det var bare nemmere og sige hvorfor jeg var sygmeldt fra arbejde...=0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER