Nitzen1987

Menstruation

13 indlæg i dette emne

Jeg laver denne tråd, fordi jeg havde lidt brunlig udflåd torsdag aften... Det samme havde jeg i går, hvor jeg måske vil sige, at det var en anelse mere end bare udflåd - men det var stadig brunt.... så af erfaring fra tidligere cyklusser regnede jeg med at min menstruationsblødning ville være kommet her til morgen.... det er bare ikke sket <_< :unsure min krop må være langsom i optrækket denne gang, eller? :unsure Mine cyklusser har siden nytår ligget på alt imellem 22 og 42 dage... i dag er jeg på dag 24 i min cyklus, så havde egentlig først forventet mens i starten/midten af næste uge... Hmmm.... er sk* lidt forvirret over min krop :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan desværre ikke rigtig hjælpe dig, min mens var altid på 27 dage og fik altid min mens imellem kl 6 og 7 om morgenen den dag det skulle komme og varede altid 5 dage..

Så det var emeget meget nemt at regne med..

pånær den sidste cyklus, den klarede så lige at vente 42 dage.. lidt underligt...

men med alle de indlæg jeg efterhånden har fået læst herinde, er det meget normalt at ens cyklus varierer- tror desværre at din mens er på vej, sådan som du beskriver det.. men giv det lidt tid og hold humøret højt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej min er ikk på samme måde hver gang.. dog er den for det meste det samme de fleste gange.

Jeg tror desværre at din menses er på vej, men blot er lidt længe om at komme igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er altid det samme, altid rødt fra starten (lækre details i know :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er også forberedt på at den dukker op før eller siden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er såå frustrerende når kroppen laver "underlige" ting. Håber dog alligevel at den holder sig langt fra dig Anita! Stadig krydsede fingre herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er utrolig forskellig fra gang til gang - men den svinger også med 2-4 dage.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til at jeg har fået rigtig mens nu... så den har været to dage undervejs....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden jeg fik spiral, var min mens punktlig, og kom 22 dage efter sidste blødningsdag, varede i 6 dage. Nu er den som vinden blæser :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før vi begyndte "projekt Baby" var mine menstruationer meget ens og præcis på 28.dagen hver gang. Da vi havde prøvet i en periode uden held kunne jeg tydeligt se en forskel, idet min cyklus svingede mellem dag 26 og 29 over flere måneder. Kan ikke forklare grunden dertil, men har en teori om, at mine bekymringer og min frustration over at der intet skete har spillet en stor rolle i forhold til min cyklus. Har selvfølgelig intet medicisk belæg for at sige det, men det er er bare en stærk fornemmelse jeg har. Ser det også som et tegn på at det psykiske har spillet ind, at det jo lykkedes at blive gravide selv, idet øjeblik vi (læs: jeg :rolleyes )begyndte at fokusere på noget helt andet (uden at være bevidst om det, vel at mærke) :glad

Kan huske, at jeg under projektet var meget vred på min krop. - Ikke kun fordi, at der intet skete (hvilket jo måske skyldtes mine forventninger og bekymringer omkring det hele :oops )men også, at jeg følte mig svigtet af min krop, fordi jeg følte, at den sendte mig falske indikationer på graviditet (ømme bryster, murren i underlivet, forsinket menstruation osv) Et var, at min krop måske ikke fungerede optimalt, det måtte vi jo se at få lavet om på ved gynækologen. Det værste var den månedlige skuffelse og vrede over at være blevet snydt af sin "tætteste samarbejdsparner" så at sige. :(

Masser af :bd :bd :bd og :kram2 :kram2 her fra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine cykluser er også ret præcise. Der er en forskel på 2-3 dage alt afhængigt af hvor stresset jeg har været i perioden.

Min mens starter altid med brunt udflåd. Det er der ca 1 dag hvorefter jeg bløder normalt i 2-3 dage efterfulgt at en halv dag uden noget og så igen ca. 2 dage med brunt udflåd. Men altid på samme måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også forskellig hver gang.. Synes det træls den ikke var der i denne omgang.. det havde i virkelig fortjent.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min er også forskellig hver gang.. Synes det træls den ikke var der i denne omgang.. det havde i virkelig fortjent.. :kram

Ja jeg havde da også håbet at den var der, men sådan skulle det ikke være <_< men det var egentlig ikke firdi jeg var så skuffet over det, men det er måske fordi man vænner sig til det... eller også var det fordi mens var så lang tid om at komme i gang, at jeg havde affundet mig med at den kom... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER