Glowin

amning.. gamle husmoderråd?

6 indlæg i dette emne

Sidder her med en hvidtøl i forsøget på at producere lidt mere mælk.. har desværre odds imod mig i og med jeg jo ikke bor sammen med Silje og dermed ikke oplever samme grad af fysisk kontakt som mange andre.

Men.. det smager virkelig dårligt!

Virker det overhovedet? Og hvad med ammethe og andre skrøner?

Har du prøver noget som virkede for dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tjah, jeg drak det meget første gang og jeg over prducerede.

denne gang er jeg ved at miste mælken (er måske ved at få det op igen) og jeg drikker

en halv om dagen og en halv om aftenen. så tror da det er med til at hjælpe. malker du ud ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har hørt at man kan få primperan på recept, som er et kvalmestillende middel, som har den bivirkning at den fordobler mælke priduktionen. spørg evt. personalet om de kender til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ret skrap mht mad og drikke de første par mdr, jeg drak UTROLIG meget og spiste 5 måltider om dagen, det virkede rigtig godt for mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kærnemælk skulle også hjælpe på at få produktionen op. Men generelt så skal man bare drikke rigtig meget væske.

Og så skal man amme ekstra mange gange på en dag for at få større produktion, evt malke ud nogle gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg malker ud 6-7 gange i døgnet og lægger hende til 4gange i døgnet.

Væskeindtaget.. måske det er der den ligger, jeg drikker desværre ikke så meget som jeg bør.. det må jeg gøre noget ved..

Mængden er øget de seneste dage.. så kommer ikke i underskud i forhold til hvad hun får i sonden, men kunne nu godt tænke mig at gå lidt op..

Nå, jeg prøver.. tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER