pjevser79

livet er bare ikke let :0(

18 indlæg i dette emne

Syntes bare livet er noget lort for tiden. intet går som jeg havde regnet med. kæresten sagde at han gerne ville blive testet. men kommer hele tiden med undskyldninger for ikke at få det gjort, og nu kommer han med at han er for træt til noget selvom det er ved at være op over med æl ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Han siger at han gerne vil have et barn men at han bare er for træt til noget og det ved jeg godt at han er da han arb meget.

Men i min verden hvis man er interreset i at lave et barn så gør man også alt for at få det til at ske. Så i dag da han igen ikke havde overskud til lidt lagn gym. sagde jeg til ham at såkunne vi lige så godt lade vær med at prøve for jeg bliver så skuffet og ked hver gang min mens kommer kan ikke holde til det mere. Men det er også bare en stor ønske jeg har at blive gravid igen så ved ikke hvad jeg skal gøre.

I må undskylde havde bare brug for lidt luft en meget ked lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg ked af at høre... ved ikke hvad jeg kan sige men :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv... Det er bare ikke sjovt :(

Men jeg tror faktisk at der er mange mænd, der reagerer på samme måde som din kæreste. For dem er det virkelig et nederlag, hvis den del af kroppen ikke synes at virke helt som den skal. Det lyder som om at han er blevet træt af at dyrke sex for projektets skyld i stedet for lystens.

Han er måske også bange for hvad testen vil vise og derfor udskyder han det.

Jeg har desværre ikke så mange gode råd til hvordan du kan tackle situationen, men jeg håber at I kan få snakket tingene igennem så I begge kan forstå hinandens følelser omkring det her. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram øv hvor træls :kram

men tror, som LilleMi også skriver, at det er en meget klassisk reaktion for en mand, da det er et kæmpe nederlag for dem, hvis det viser sig, at der er noget galt med den del af kroppen :(

:kram håber at I finder ud af det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så hoppede jeg på ham og det skønt og det syntes han også så det er dejligt håber bare at vi er heldige men sådan er det jo desværre ikke altid. men håber jo stadig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og Lykke med det!!! :hump :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også der er gevinst! :goodluck

Og vil lige stemme i koret på de andre - det ER en stor ting for mænd om den virker eller ej. Jeg blev heldigvis allerede gravid i 4. cyklus og der var det kun mig, der var begyndt at frygte, der kunne gå lang tid, manden var meget mere afslappet og mente at så længe der gik under et år, så var det hurtigt.

Dog åndede han lettet op og fortalte til gud og hver mand "at så var der alligvel kraft i kanonen!". Så selvom han ikke gav udtryk for det før, så er det lidt en manddomsprøve at kunne gøre sin kæreste/hustru gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først kæmpe kram til dig.

Tror du ikke i skulle få stemt jeres forventninger af til hinanden.

Det virker som om han tager det stille og roligt og dig som meget gerne vil og derfor kommer til at presse ubevidst på.

Jeg ved ikke hvorlænge i har prøvet, om det har noget med det at gøre.

Og det er ikke alle mænd hvor det er et nederlag at have nedsat sædkvalitet, syntes lige mn skal passe på at der ikke bliver generaliseret at alle mænd er sådan.

Men håber virkelig der snart er gevinst for jer, for det er bare ikke sjovt at forsøge.

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med Marie louise Mikkelsen. Man skal passe på med at generalisere omkring vores kære mænd.

Min mand har hele vejen igennem været meget afslappet omkring sædprøver, diverse test osv. Faktisk var det ham der fra starten sagde han var sikker på at hans "kanon" ikke virkede som den skulle. Derfor fik vi testet efter ½ år.

Men..... Jeg ved af erfaring at mange andre ikke har det så afslappet som min kære mand.

Jeg tror (uden på nogen måde at vide det fordi jeg jo ikke kender jer) at din kære mand har både lidt problemer med evt. at skulle finde ud af at han er problemet i projekt baby men samtidig virker det også som om han er meget meget træt af planlægningen omkring projekt baby.

Min mand og jeg var nødt til at holde en pause omkring nytår da projekt baby simpelthen tærrede på ham. Alt det planlægning var så ødelæggende for ham at han næsten ikke kunne præstere. Jeg havde ingen ide om hvordan han havde det indtil han åbnede munden kort før nytår. Og på det tidspunkt var vi så langt ude så forholdet også knagede.

Så.... mit råd til dig er at i tager en seriøs snak om det. Men du må i den forbindelse også kunne klare hvis han siger at han vil holde en pause i projekt baby. For mig var den godt nok svært at håndtere men det har været det hele værd idag.

:goodluck og kæmpe kram herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også der er gevinst! :goodluck

Og vil lige stemme i koret på de andre - det ER en stor ting for mænd om den virker eller ej. Jeg blev heldigvis allerede gravid i 4. cyklus og der var det kun mig, der var begyndt at frygte, der kunne gå lang tid, manden var meget mere afslappet og mente at så længe der gik under et år, så var det hurtigt.

Dog åndede han lettet op og fortalte til gud og hver mand "at så var der alligvel kraft i kanonen!". Så selvom han ikke gav udtryk for det før, så er det lidt en manddomsprøve at kunne gøre sin kæreste/hustru gravid.

Ja det er utroligt at det skal være sådan. men nu har han langt om længe fået bestilt en tid hos lægen i morgen ss dejligt så må vi se hvad det giver af frugt ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er utroligt at det skal være sådan. men nu har han langt om længe fået bestilt en tid hos lægen i morgen ss dejligt så må vi se hvad det giver af frugt ss

En lille ting som du kan nævne overfor din kæreste når han skal til lægen imorgen....

Min kæreste har fået taget prøve over 2 omgange. Den første viste at han faktisk havde ekstrem højt sædantal men at de desværre ikke levede så længe. Hans sæd er altså præcis som ham - "lev stærkt dø ung". Det har vi haft meget sjov ud af. Denne test blev lavet på et almindeligt laboratorium.

Den anden test han har fået lavet blev sendt til laboratoriumet for special læger tror jeg det hedder. Her kan de lave flere undersøgelser af sæden og dermed give et bedre billede. Her fik vi både sædantal, kvalitet, gennemtrægningskraft mv. af vide. Det er klart at anbefale når han nu skal aflevere en prøve.

Især når han nu har været så svær at overtale.

:goodluck med det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck Imorgen med manden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar vi har snakket om det og han vil ikke stoppe projektet dejligt og han har bestilt en tid hos lægen. vi har prøvet i 8 mdr så det er lidt hårdt at der ikke sker noget men nu er der ikke andet end at ventet på svar så jeg krydser alt hvad jeg kan krydse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

Jeg krydser fingre for jer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom han til læge og fik testen med hjem så må vi bare vente de dage man skal så man kan lave testen det bliver hårdt at skulle ventet i 7 dage :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom han til læge og fik testen med hjem så må vi bare vente de dage man skal så man kan lave testen det bliver hårdt at skulle ventet i 7 dage :badgirl

Bare tag det roligt. Nu får i svar. Det bliver dejligt at kunne komme videre og finde ud af hvad næste skridt bliver :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare tag det roligt. Nu får i svar. Det bliver dejligt at kunne komme videre og finde ud af hvad næste skridt bliver :loveshower

Ja det bliver spændende han skal have taget 2 teste en på tirsdag og så en om et md

Men lidt underligt at man får forskellige beskeder fra sine læger jeg fik at vide at man bare kunne teste men min kæreste have fået at vide at man skulle havde prøvet i 2 år før han måtte teste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændende han skal have taget 2 teste en på tirsdag og så en om et md

Men lidt underligt at man får forskellige beskeder fra sine læger jeg fik at vide at man bare kunne teste men min kæreste have fået at vide at man skulle havde prøvet i 2 år før han måtte teste

Lægerne har desværre meget forskellige meninger om hvornår de vil "tillade" at man går igang med hjælp til projekt baby. Tidligere mener jeg at reglerne var at man skulle have prøvet selv i 2 år men det vist nu er sat ned til 1 år. Men har du en sød læge/forstående læge kan man komme igang tidligere. Især hvis man har gode begrundelser for ens bekymring for hvorfor man ikke tror man selv kan.

Det er en jungle at finde rundt i :unsure

Jeg havde tidligere en knap så forstående læge så vi skiftede til en helt fantastisk læge for at få følelsen af en bedre forståelse for vores følelser omkring projekt baby.

Men dejligt at i nu er kommet igang. Så er spørgsmålet bare om jeres læge vil henvise jer til en gyn men mon ikke når i nu er kommet skridtet videre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER