Guest

wall stickers??

22 indlæg i dette emne

jeg er helt vild med de der wall stickers og kunne sagtens finde på at klister en masse op her hos os, både i stuen og børneværelset. Meeeen så er det lige jeg kommer til at tænke på, hvad nu hvis man bliver træt af dem, eller væggen efter et par år trænger til maling. Er de til at få af igen, eller kan man bare male over dem, og så kan de ikke længere ses???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror bestem du skal pille dem ned hvis du bliver træt af dem, eller vil ha malet. De fleste wallstickers er "klistermærker" i plastik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bestem du skal pille dem ned hvis du bliver træt af dem, eller vil ha malet. De fleste wallstickers er "klistermærker" i plastik :)

ja det er jeg godt klar over, men er de til at tage af igen??? for ellers skal man jo virkelig tænke sig godt om inden man sætter dem op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er jeg godt klar over, men er de til at tage af igen??? for ellers skal man jo virkelig tænke sig godt om inden man sætter dem op...

Ja det skulle jeg da mene de er :) Jeg har kun sat wallstickers op én gang, og det var nogle billige nogen på en skråvæg, og de faldt af en halv time senere ;) Jeg fik reddet et par stykker som kom over på prinsessens skab, og der sidder de fint, uden af falde af, men tror sagtens jeg kan pille dem af, uden af ødelægge malingen på skabet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skulle jeg da mene de er :) Jeg har kun sat wallstickers op én gang, og det var nogle billige nogen på en skråvæg, og de faldt af en halv time senere ;) Jeg fik reddet et par stykker som kom over på prinsessens skab, og der sidder de fint, uden af falde af, men tror sagtens jeg kan pille dem af, uden af ødelægge malingen på skabet :)

åhhh nice og tak for svaret, så tror jeg godt, at jeg tør investere i nogle, når vi engang skal indrette børneværelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har også kun prøvet nogle billige nogle og jeg har heller ikke gode erfaringer med wall stikers på skråvæg <_< de endte med at sidde på drengenes klædeskab i stedet, og der blev de siddende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte nogle billige i Fakta og de blev sat på Tildes reol fra Ikea :) Da jeg skulle have dem af igen, røg noget af malingen på reolen af :blink Ved så ikke hvad de siger noget om, reolen eller Wall stickerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe rigtig mange flotte wall stickers på Etsy.

Se fx denne sælger wallstickz

il_fullxfull.80347980.jpg

Eller denne sælger SimpleShapes

il_fullxfull.226040582.jpg

il_570xN.197983360.jpg

il_570xN.190079020.jpg

il_570xN.196029621.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe rigtig mange flotte wall stickers på Etsy.

Se fx denne sælger wallstickz

il_fullxfull.80347980.jpg

Eller denne sælger SimpleShapes

il_fullxfull.226040582.jpg

il_570xN.197983360.jpg

il_570xN.190079020.jpg

il_570xN.196029621.jpg

Me like!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det billede med den blå væg og skyerne er det også fra simple shapes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det billede med den blå væg og skyerne er det også fra simple shapes?

Jep cheerleader3.gif

Klik!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er helt vild med de der wall stickers og kunne sagtens finde på at klister en masse op her hos os, både i stuen og børneværelset. Meeeen så er det lige jeg kommer til at tænke på, hvad nu hvis man bliver træt af dem, eller væggen efter et par år trænger til maling. Er de til at få af igen, eller kan man bare male over dem, og så kan de ikke længere ses???

Dem fra Lilliputiens, som vi har klistret op på børneværelset (se min tråd), er som almindelige klistermærker, dvs. de er meget lette at få af igen, næsten for lette!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep cheerleader3.gif

Klik!

Tak :) Det ser næsten ud som om at det er noget, der er malet på væggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle som har prøvet at sætte dem op på pudsede vægge og ikke tapet og vil det lykkes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det bare nogle fede wall stickers og jeg er især vil med træet, hvor grenene er hylder...

Det skal jeg vist have fat i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har wall stickere på vores datters værelse, godt nok bare nogle billige nogle fra Fakta, med fe'er og blomster. Men de er rigtig fine, og min datter elsker dem..

Hun piller dem af hvis hun kan komme til det, og der er ikke sket noget med vægen endnu... Dog har hun krøllet et par wallstikers, så dem har jeg smidt ud. Men for det meste aflevere hun dem, så jeg kan hænge dem op igen.. (Er kun når hun står på hendes puslebord hun kan nå dem, så er altid lige ved siden af når hun piller dem ned)

Det er ikke sådan et stort vi har men 30 små wallstickers, så man ka ikke se der er et par stykker der er røget ud.

Men de er ihvertfald nemme og tage ned og hænge op igen...

Skal lige sige det er ikke på en skrå væg.. men lige væg med hvid malet glasvæv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke oplevet det giver mærker på væggen. Og vi har efterhånden haft en del.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det eneste problem vi har haft med den slags er at det kan være svært at få det til at blive hængende, når man bor et sted med savsmuldstapet på væggene <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det eneste problem vi har haft med den slags er at det kan være svært at få det til at blive hængende, når man bor et sted med savsmuldstapet på væggene <_<

Samme her <_< Og der er bare så mange, jeg godt gad have herhjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også wallstickers på Christinas værelse og der stod der på pakken, at hvis man havde svært ved at få dem til at klæbe ordentligt fast, kunne man bruge flytbar spraylim til at "lime" dem fast med.

Fx. denne fra 3M

3915250_1_std.jpg

Spray Mount - Blå: Til gentagne limninger. Emne kan pålimes og aftages samme underlag uden at efterlade klæbemærker.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De SimpleShapes var bare utrolig fine!:) Har selv gjort lidt research på området - fandt en række forskellige på Babywalz.dk under kategorien Væg og vindue. I beskrivelsen af selvklæbende figurer står det at de let og problemfrit kan fjernes - men det er de vel også nødt til at skrive for at få solgt nogen af dem;)

Men hvad er det værste der kan ske - bliver man træt af dem kan man da altid få dem af og male over...;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 13/6/2011 at 9:59 AM, Vanni said:

jeg er helt vild med de der wall stickers og kunne sagtens finde på at klister en masse op her hos os, både i stuen og børneværelset. Meeeen så er det lige jeg kommer til at tænke på, hvad nu hvis man bliver træt af dem, eller væggen efter et par år trænger til maling. Er de til at få af igen, eller kan man bare male over dem, og så kan de ikke længere ses???

On 16/6/2011 at 6:44 PM, Vanni said:

ej hvor er det bare nogle fede wall stickers og jeg er især vil med træet, hvor grenene er hylder...

Det skal jeg vist have fat i

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER