Glowin

Pusletaske - In LOVE!

22 indlæg i dette emne

En af de ting jeg ikke nåede at købe inden fødslen var en pusletaske..

Jeg har længe haft kig på Oilily som har nogle skønne farver og print, men nu er jeg så også faldet over mærket 'ByStroom' .. Og mere specifikt tasken 'AIDA' i 'Brown':

Pusletaske%20BA-AIDA%20brown%20baby%20Stroom.jpg

Puslekit.jpg

Pusletaske%20Aida%20indvendigt.jpg

Den koster 799,- - er det meget for en pusletaske? Jeg tænker.. den kan jo også sagtens bruges som alm. taske bagefter.

Har nogen af jer erfaringer med pusletaskerne fra ByStroom? .. ikke at det vil kunne holde mig fra at bestille den, tror jeg.. Måske :rolleyes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv savlet over netop den model du har vist der :)

Og jeg ved at der er flere til BILLIGT salg inde på trendsales....dog er de mere eller mindre brugte - nogle helt nye, der ville jeg købe den, for jeg nægter at give så meget for en pusletaske selvom den er SÅ FIN!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den da lækker...

Om det er dyrt for en pusletaske ved jeg ikk rigtig. Men hvis den er i god kvalitet og man kan bruge den bagefter, så vil jeg ikke have nogle kvaler ved at købe den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da vildt fed. Jeg forstår godt at du gerne vil have den.

Jeg synes ikke at det er meget for en pusletaske, når du også kan bruge den som almindelig taske bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for links Mette. Må lige nærstudere når jeg kommer på computeren. :)

Jeg gider netop ikke trendsales.. så har med vilje ikke kigget efter den derinde :)

Hmm.. tænkeboks!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk ikke det er dyrt, nu når den kan bruges bagefter. En normal kvalitets/mærke-taske ville jo også koste deroppe omkring, hvis ikke mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke det er så galt. Isabella har én fra Room Seven, og den kostede vist omkring 12-1300kr :blush

Men hvis vi får en dreng denne gang, vil jeg også gå efter sådan en model du har vist. Selvom jeg er meget glad for den vi har, er den vist ret tøset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besvaret (redigeret)

Majken! Du lokker mig i fordærv! Nu sidder jeg jo og overvejer om jeg selv skal have den!!

Googlede den lige, og fandt den her til 699,-, 100 kr er da også værd at tage med ;)

EDIT: beklager, så lige den var udsolgt :(

Redigeret af TiaK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fede tasker, og med den næste vi engang skal have, VIL jeg også have sådan en fin taske :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :glad Den har jeg! Min er blot i grå ^_^

Jeg fik den i fødselsdagsgave. Jeg har af gode grunde ikke haft den i brug endnu, men synes den er sååååå flot og lækker og regner bestemt med at bruge den bagefter - den er dejligt stor og rummelig (lige hvad en kvinde har brug for :D )!

Som TiaK skriver, synes jeg heller ikke, at det er meget dyrt, når den netop kan bruges bagefter, hviklket jo netop er deres hensigt - at den ikke skal ligne en pusletaske. Andre lækre tasker koster mindst lige så meget.

Og hvis du - som jeg - har tænkt dig at bruge den som din taske også i den kommende tid (så man ikke skal have to tasker med), så synes jeg, at det er rart, at den ikke råber 'pusletaske', når man kommer med den (selv om alle sikkert kan regne det ud alligevel).

Jeg har en veninde, som har en af de andre fra ByStroom og er rigtig glad for den :)

Lokke, lokke :shop :shop :P

Mange hilsner én, der håber SNART (MEGET SNART) at kunne tage pusletasken i brug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes det er en super fed taske, og synes ikke prisen er slem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en rigtig flot taske, men jeg synes at prisen er rimelig høj - i hvert fald i forhold til hvad jeg ville give :blush men hvis den kan bruges efterfølgende som alm. taske, så gør det prisen mere rimelig. Fed er den i hvert fald :)

Jeg kommer bare til at tænke på om det er en pusletaske som farmand også kan bruge, eller om I skal have to?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm vi skal ikke have 2. Har svært ved at forestille mig at finde en taske som Morten frivilligt vil gå med.. uanset ;)

Men når han har Silje på armen gætter de fleste nok at det er en pusletaske uanset hvordan den ser ud.. og så kan vi jo ligeså godt købe en JEG synes er smart :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm vi skal ikke have 2. Har svært ved at forestille mig at finde en taske som Morten frivilligt vil gå med.. uanset ;)

Men når han har Silje på armen gætter de fleste nok at det er en pusletaske uanset hvordan den ser ud.. og så kan vi jo ligeså godt købe en JEG synes er smart :D ;)

ENIG!!

Min mand syntes også, at den var noget piget i starten :rolleyes

Så jeg gik i gang med at kigge på mere unisex-tasker. Han tænkte så lidt over det og kom frem til, at det jo primært er mig (moren), der skal gå med pusletasken. Når han skal have den med ud alene, så vil han jo have lillepigen med og så kan folk nok regne ud, at det er pusletasken (han behøver jo ikke gå med den på skulderen - den skal vel primært lægge under vognen). Så jeg fik "lov" til at ønske mig den :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en tidligere skoletaske fra 4YOU, som faktisk er en skuldertaske til mænd :P Jeg havde den med til Kina og manden gik med den konstant, så jeg tror ikke det bliver et problem her med at få manden til at gå med pusletasken, når vi kommer dertil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

både min søster og svigerinde har den.. de er begge meget vilde med deres.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har Cleo i sort og jeg æææælsker den, den er ikke mindre end fantastisk. loveshower.gif

Lækker kvalitet, designet holder og den er rigtig godt indrettet med masser af rum, så det hele ikke vælter rundt i hinanden. Og den skriger bestemt i pusletaske.

Jeg har også haft Coco hjemme, (efter jeg tog Cleo i brug, tasker kan man aldrig få for mange af vel? blush.gif) men den sendte jeg retur igen. Den var ikke så godt indrettet og meget tung i sig selv.

Jeg kunne sagtens finde på og købe endnu en taske derfra Jeg har kig på endnu en Cleo i grå og Aida i brun som du også er faldet for. Tør næsten ikke klikke ind på de links med tilbud, for kunne meget nemt blive fristet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den også og elsker den :)

Jeg har dog et lille minus... Jeg hænger den i skulderstroppen på barnevognshåndtaget og for et par dage siden gik stroppen i stykker :( min mand har heldigvis lavet den igen :)

Min mand synes også den er piget, men han gav sig heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes ikke det er mange penge, for det er jo en lækker taske.. :) Jeg gav selv 1200,- for min pusletaske i tiderns morgen.. Men elskede den og brugte den i lang tid.. :loveshower

Du kan jo evt. bruge børnepengene til det her til juli, nu hvor hun alligvel kom før tid, så kan det jo godt benyttes.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes ikke det er mange penge, for det er jo en lækker taske.. :) Jeg gav selv 1200,- for min pusletaske i tiderns morgen.. Men elskede den og brugte den i lang tid.. :loveshower

Du kan jo evt. bruge børnepengene til det her til juli, nu hvor hun alligvel kom før tid, så kan det jo godt benyttes.. :whistling

Du siger noget! GOD idé.. :yiepie :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forelskede mig også i en ByStroom og måtte bare eje den :whistling

Så skyndte mig at købe den, så den ligger klar til lillebror kommer ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER