Guest AngelJuul

Det der tisseritis

10 indlæg i dette emne

Ja altså nu idag var jeg med sønnen på wc, det er jeg nu næsten hver dag, for han er så stolt over at han er blevet så dygtig til at tisse på wc, han har været blefri i snart 3 uger, og var renlig fra dag 1. Men idag stod han dælme op og tissede og havde slået det nederste bræt op, der skal lige siges at han er den eneste mand i huset og kun har tis min far tise sådan for flere uger siden, men han har åbenbart lige fanget det der med at kunne stå og tisse. Og hvor var han stolt :loveshower :loveshower og har nu gjort det alle gangene han har tisset.

Hvor mange af jeres drenge på hans alder står og tisser ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er Tobias godt nok 5 år, men han var også næsten 4 år, da han begyndte på det. Men jeg vil helst have han sidder ned og tisser, da det sviner mindre hvis han ikke lige er helt opmærksom på det han står og laver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også meget flot :) Jeg kan ikke huske præcist hvornår Alexander startede med det. Men selvom han var dygtig og gjorde det rigtigt, så er der kommet trods med i nu. Han skyller ikke ud og vil heller ikke vaske hænder og det var han ellers så dygtig til. Han kommer naturligvis til det hver gang. Han er 4,5 år nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August smed bleen i påsken og han blev tre i April o han har hele tiden kunnet det med St slå brætte op og tisse..

Ved ikke hvor han har der fra for fa sidder herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her slår han brættet op selv og stiller sig heeeelt tæt på kummen og rammer lige i, lukker ned, trækker ud og vasker hænder, jeg nyder det så længe han er med på det og uden kamp, men frygter lidt at det vil vende når han når en trods periode igen. Men jeg blev så overrasket over at han gør det nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her slår han brættet op selv og stiller sig heeeelt tæt på kummen og rammer lige i, lukker ned, trækker ud og vasker hænder, jeg nyder det så længe han er med på det og uden kamp, men frygter lidt at det vil vende når han når en trods periode igen. Men jeg blev så overrasket over at han gør det nu

Han er bare sej vær stolt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er bare sej vær stolt

Jeg er super stolt og han lige så :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luka har staaet op siden han var 2 aar og et par maaneder. Det har aldrig vaeret noget problem med at ramme toilettet - har toeret op efter ham 2 gange i alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luka har staaet op siden han var 2 aar og et par maaneder. Det har aldrig vaeret noget problem med at ramme toilettet - har toeret op efter ham 2 gange i alt.

her er der heller ikke noget rammen ved siden af endnu :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel er en stædig lille mand så lige fra han startede med at være renlig har han stået op, i starten kunne den lille tissemand slet ikke nå over kanten til wc'et :lolhit

men hvor er han dog sej, kunne han ikke lærer lidt wc vaner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER