majse86

Tænker I allerede over navne til barnet? Og har I en fornemmelse af hvad køn I forestiller jer og evt. ønsker?

25 indlæg i dette emne

Hej piger :) Nu går projektet rigtigt i gang hos os og derfor vil jeg gerne lære Jer andre lidt bedre at kende og blive lidt mere aktiv herinde :)

Nå, men... vi har den sidste måneds tid snakket enormt meget om navne, selvom vi først går i gang her i Juni, når mine sidste scanninger er overstået og jeg har været medicinfri i 6 mdr :)

Tænker I også over navne til Jeres børn, selvom I endnu har testet positiv?

Har I som jeg nogle "pigedrømme" om hvad Jeres små skal hedde?

Jeg har meget specifikke for og mellemnavne jeg har ønsket siden jeg var barn.

Min datter skulle hedde Ilya Leeda og så efternavn...

Min søn skulle hedde Mika Milius eller Mika Alexander og så efternavn...

Herhjemme er vi MEGET uenige i hvad der er pæne navne og må desværre snart erkende at min kære kæreste har ualmindelig dårlig smag :haha Men da det jo også er hans baby jeg forhåbentlig kommer til at bære, kan jeg ikke være en strigle :sm

og må nok ligeledes erkende at min "pigedrøm" ikke bliver realitet :blabla

Han er til meget almindelige navne - dog internationale og jeg er til meget specielle navne. Han vandt, i kæledyrs navngivningen, så havde håbet jeg kunne spille det kort, men et barn er jo vigtigere end hunde og kattenavne :blush

Med hensyn til efternavne er vi også rygende uenige, da jeg under ingen omstændigheder ønsker hans og at han heller ikke ønsker mit. Desværre har vi begge de ganske traditionelle danske efternavne, så en kombi ser også umiddelbart umulig ud på nuværende tidspunkt :gal Men den tid, den sorg...

Vi tænker også meget over køn og over det med at kende til kønnet.

Vi er begge enige i at vi ikke vil kende kønnet, selvom det nu ville være praktisk i forbindelse med indkøb og at vores nysgerrighed nok vil være uudholdelig...

Men vi har talt meget om om vi havde et foretrukket køn. Og det er der ingen af os der har. Vi er enige i at så længe vi får et sundt og raskt barn er køn komplet underordnet.

Men hvad med Jer? Har I et foretrukket køn?

Og har I gjort Jer tanker om at kende til kønnet?

Vi har begge en ret stærk fornemmelse af at vi kommer til at få en pige. Hvor fra fornemmelsen kommer, er vi ikke sikre på. Men når vi taler navne, ender det med kun at være pigenavne, da vi begge har den umiddelbare tanke.

Hvad med Jer? Har I en tanke om hvilket køn I er så heldige at blive beriget med i Jeres fremtid som forældre?

Mange hilsner herfra og held og lykke med Jeres babyprojekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi taler navne og har gjort det læææænge.

Før jeg blev gravid med Sebastian, havde vi navnet på plads, hvis det blev en dreng og det blev det jo :loveshower

Jeg har vidst siden jeg var 12 år, at hvis jeg fik en dreng, så skulle han hedde Sebastian og jeg fandt heldigvis en mand der var enig.

Hvis vi får en dreng næste gang, så bliver det enormt svært for os at finde et navn, men vi taler om det.

Sidst havde vi pigenavnet Isabella, og vi har det stadig som en mulighed selvom min mand vidst er noget mere sikker på navnet end jeg er.

Vi taler meget om, hvad mon vi får næste gang. Vi tror nok der er størst sandsynlighed for en dreng til. I min mands familie kan de "kun" lave drenge. Min mand har en bror og broren har 2 drenge og vi har jo så 1. Så vi vil nok blive overrasket over det hvis det bliver en pige.

Vi har ikke en decideret preference. Vi ved hvordan en dreng er og vores har altid værest super nem og skøn. Så vi tager gerne en til af slagsen :loveshower

Vi synes begge det kunne være rigtig sjovt at prøve en pige, så en pige tager vi gerne imod med kyshånd. Dog ser vi det som potientielt mere udfordrende. Alle de piger vi har stødt på de sidste par år, har været lad os bare sigte en stor udfordring og mundfuld for deres forældre. Men sådan behøver alle jo ikke være, det kan jo være uheldige tilfælde vi har stødt ind i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi taler om både navne, køn og det med at vide kønnet, selvom der ikke er sat dato endnu på hvornår projektet skydes igang. :)

Vi er nooooogenlunde enige om navne. Dvs. vi er enige om at de skal være relativt almindelige. Hans forslag er dog nok lidt mere almindelige end mine. ;) Måske er der bare et eller andet med at piger har tendens til at ville have specielle navne? Vi er også enige om at den første pige skal opkaldes efter Brians mormor (men jeg holder det tæt til kroppen hvad det navn er :blush) sandsynligvis kombineret med et andet navn, da mormorens navn er ret gammelt og ikke særlig almindeligt i vores dage :)

Favoritnavnene (dem vi kan blive enige om) pt. er vistnok:

Philip

Samson

Kristine

Edith

Evelyn

Eva

Derudover er jeg helt vild med Ferdinand og Isaak, men der sætter Brian lidt foden i jorden, men det er også ok, for jeg kan pt. bedre lide Philip og Samson. ;)

Vi skal giftes nu her om 1½ måned, så efternavnstwisten er på plads. Vi får alle sammen mit specielle efternavn til mellemnavn og hans helt alminelige sen-efternavn som efternavn ;)

Mht. at ønske køn, så er vi selvfølgelig glade bare barnet er raskt osv. MEN jeg må nok tilstå at vi begge håber på en dreng først. Jeg tror det hænger sammen med at både i hans og i min søskendeflok har drengene været ældst og pigen yngst, og det har jo fungeret godt for os. :) Men det er et meget meget lille ønske at drengen skal komme først, det er kun sådan hvis vi SKAL vælge hvad vi helst vil have.

Tilgengæld er det et ret stort ønske for i hvert fald mig, at få mindst én af hver, og helt optimalt vil jeg gerne have to af hver køn. Allerhelst vil jeg gerne kopiere Frederik og Mary, haha... Ikke fordi de er royale, men fordi jeg godt kan lide tanken om at alle har mindst en søster og mindst en bror, og jeg vil megagerne have tvillinger, men jeg vil godt starte med én ad gangen, så man lige "får taget på det". ;) Jeg tror også, at Brian helst vil have tre børn, så hvis jeg skal snige en fjerde ind, så må jeg jo få tvillinger til sidst :badgirl

Det eneste vi er ret uenige om, er det med at vide kønnet inden. Jeg vil ikke vide det, jeg kan så godt lide tanken om at det kommer som en overraskelse. Brian vil tilgengæld gerne vide det før, pga. det praktiske. Jeg må indrømme, at jeg tænker lidt, at jeg må bestemme her, fordi barnet ligger i MIN mave og ikke hans :badgirl Men nu må vi se... Skulle man få øje på en utvetydig tap til en scanning, så er det jo heller ikke verdens undergang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi taler navne og har gjort det læææænge.

Før jeg blev gravid med Sebastian, havde vi navnet på plads, hvis det blev en dreng og det blev det jo :loveshower

Jeg har vidst siden jeg var 12 år, at hvis jeg fik en dreng, så skulle han hedde Sebastian og jeg fandt heldigvis en mand der var enig.

Hvis vi får en dreng næste gang, så bliver det enormt svært for os at finde et navn, men vi taler om det.

Sidst havde vi pigenavnet Isabella, og vi har det stadig som en mulighed selvom min mand vidst er noget mere sikker på navnet end jeg er.

Vi taler meget om, hvad mon vi får næste gang. Vi tror nok der er størst sandsynlighed for en dreng til. I min mands familie kan de "kun" lave drenge. Min mand har en bror og broren har 2 drenge og vi har jo så 1. Så vi vil nok blive overrasket over det hvis det bliver en pige.

Vi har ikke en decideret preference. Vi ved hvordan en dreng er og vores har altid værest super nem og skøn. Så vi tager gerne en til af slagsen :loveshower

Vi synes begge det kunne være rigtig sjovt at prøve en pige, så en pige tager vi gerne imod med kyshånd. Dog ser vi det som potientielt mere udfordrende. Alle de piger vi har stødt på de sidste par år, har været lad os bare sigte en stor udfordring og mundfuld for deres forældre. Men sådan behøver alle jo ikke være, det kan jo være uheldige tilfælde vi har stødt ind i.

Jeg har også hørt det med at piger er lidt mere ahøm... "udfordrende" (lad os nu bare sige det som det er: UMULIGE! :P ) og når jeg kigger på min nevø og niece, der er lige gamle (men fra forskellige søskende), så vil jeg godt tilslutte mig. Min niece er SÅ charmerende og dygtig og skøn, men hold nu op et temperament, den lille dame kan have :o Der er knægten meget mere mild. Og niecen er efterfølgende blevet storesøster, og forældrene er overrasket over hvor rolig lillebroren er, så det skulle ikke have noget med opdragningsstil at gøre. Så den passer i hvert fald i min familie... :) Men når jeg kigger på mine niecer er jeg alligevel sikker på, at jeg gerne vil have en pige eller to :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 drenge. Noahs navn var vi enige om ret hurtigt, men Emil var svært at finde frem til. Denne gang ønsker jeg mig en pige. Vil så gerne opleve at have børn af hvert køn, men dermed ikke sagt at jeg bliver skuffet hvis det er en dreng

Hvis det bliver en pige tror jeg hun skal hedde Anna

En dreng måske Anton

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt.. men vi tror også mest på en pige.. Vi har mellemnavnet til hende så vi skal bare finde på første navnet.. Vi har jo også efternavn det blev vi enige om da vi blev gift.

Næste gang vil vi helst ikke vide kønnet (med mindre det skulle være tvillinger)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nogle navne, men manden og jeg er ikke helt enige ;) Men nu er projekt lillebrøster heller ikke skydt i gang - endnu, så vi har lige lidt tid at blive enige i ;)

Vi blev dog hurtigt enige om navnet til Tilde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi tænker en del over navne allerede. Vi har et drengenavn og 3-4 pigenavne vi snakker om, men jeg tror det hele skal op til genovervejelse når der endelig er en på vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakkede meget om det inden vi overhovedet begyndte på projekt baby (eller var det mest mig der snakkede? :whistling ) Jeg har altid haft en drøm om, at hvis jeg fik en pige skulle hun opkaldes efter min farmor. Den var min mand heldigvis med på. Inden jeg blev gravid, havde vi forskellige ideer til drengenavne, men da jeg blev gravid, kunne vi pludselig ikke lide dem mere. Heldigt vi var enige. En dag, da vi sad og snakkede om bedstefædres navne, kom det så frem at min mands morfar, hed Leo til mellemnavn. Det forelskede jeg mig straks i og vi blev enige om, at det skulle en evt dreng hedde. Og sørme om vi ikke skal have en dreng snart :loveshower

Mht efternavn, tænkte jeg meget over det, da vi blev gift. Det er åbenbart lidt gammeldags at tage mandens efternavn og der er ikke nogen af mine venner der kunne forestille sig det. Jeg har bare altid følt at det ville være helt forkert, ikke at hedde det samme som mine børn. Så vi besluttede os til begge at tage mit, meget korte, efternavn som mellemnavn og hans som efternavn. Så det skal vores børn også bare hedde.

Jeg har altid tænkt jeg helst ville have en pige. Jeg tror, det er fordi det er mit køn og jeg kan forestille mig, hvad jeg skal lave med en lille pige. Men, da vi fandt ud af, at det er en dreng jeg har inde i maven, var jeg fuldstændig ligeglad. Jeg skal jo nok lære at lege drengelege også ^_^ Pigetøj er ofte lidt sødere, og jeg har da foreslået min mand, at vi bare giver den lille små kjoler på det første år. Babyen er jo ligeglad. Det faldt sjovt nok ikke i god jord :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakkede meget om det inden vi overhovedet begyndte på projekt baby (eller var det mest mig der snakkede? :whistling )

Jeg har bare altid følt at det ville være helt forkert, ikke at hedde det samme som mine børn. Så vi besluttede os til begge at tage mit, meget korte, efternavn som mellemnavn og hans som efternavn. Så det skal vores børn også bare hedde.

Pigetøj er ofte lidt sødere, og jeg har da foreslået min mand, at vi bare giver den lille små kjoler på det første år. Babyen er jo ligeglad. Det faldt sjovt nok ikke i god jord :lolhit

Hehe.. tror generelt at det er os kvinder, der taler lidt mere end mændende :P Jeg taler i hvert fald meget, mens han derimod tænker meget.

Jeg synes også det er helt forkert, hvis jeg ikke skal hedde det samme som mit barn - og min kæreste har det på samme måde. Ville ønske at en af os havde lidt mere utraditionelt navn. Jeg har overvejet om jeg skulle give mig og så bare bruge mit mellemnavn og hans efternavn. Men ja... Jeg kan altså ikke fordrage hans efternavn :oops Det er bare sådan et navn som ALLE hedder. Mit er almindeligt, men møder alligevel ikke så tit folk med det. Sagen er også at der næsten kun er piger på min fars side. Og han ville blive meget skuffet, hvis jeg valgte at tage et andet navn, som mine søstre gjorde. Det skal selvfølgelig ikke være den afgørende faktor - det må han jo komme sig over. Men ville lyve, hvis jeg sagde at det ikke betød noget for mig at føre hans navn videre... Har dog overvejet om det er lovligt at finde et efternavn vi begge kan lide. Men ved ikke om det er lovligt?! Hmm :btopic

:haha Kan et eller andet sted godt forstå han ikke er helt vild med tanken om kjole til Jeres lille dreng ;)

Og så lige et stort tillykke med Jeres lille søn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes I har nogle søde navne til overvejelse hver især.

Og tak fordi I deler Jeres erfaringer. Det er lidt rart at jeg ikke er den eneste ;)

:goodluck til Jer alle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har da talt om navne, men det er rigtig lang tid siden sidst... Synes at jeg kommer på nye navneforslag jævnligt :) I forhold til køn kan jeg bedst forestille mig at få en pige, men vil bestemt blive lige så lykkelig, hvis vi får en dreng :) Der er et lidt sjovt mønster i min familie... Min far har to brødre, hvoraf kun min far og hans ene bror har børn; min far har tre piger og hans bror har tre drenge... Min ene fætter har to drenge, den anden har to piger og den sidste har en af hvert køn :) Min den ene søster har to drenge og den anden har en af hver, så jeg er af den overbevisning, at jeg skal have to piger ;) så det er lidt spændende, at se om jeg får ret og om mønsteret fortsætter:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har da talt om navne, men det er rigtig lang tid siden sidst... Synes at jeg kommer på nye navneforslag jævnligt :) I forhold til køn kan jeg bedst forestille mig at få en pige, men vil bestemt blive lige så lykkelig, hvis vi får en dreng :) Der er et lidt sjovt mønster i min familie... Min far har to brødre, hvoraf kun min far og hans ene bror har børn; min far har tre piger og hans bror har tre drenge... Min ene fætter har to drenge, den anden har to piger og den sidste har en af hvert køn :) Min den ene søster har to drenge og den anden har en af hver, så jeg er af den overbevisning, at jeg skal have to piger ;) så det er lidt spændende, at se om jeg får ret og om mønsteret fortsætter:)

Av ja... hvor sjovt :) Jamen, det vil jeg også glæde mig til at følge med i ;)

Hvordan kan du dog komme på alle de navne?

Synes det er SUPER svært... Jeg er kun nået til Tilde og Carla udover "pigedrømme" navnene. Og de faldt desværre heller ikke i god jord :blabla Måske jeg bare har de navne så indgroet at jeg har svært ved at slippe ideen... Ihhh... Hvorfor skal mænd dog også have indflydelse og dårlig smag :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal du være medicinfri i 6 mdr først ? hvis man må spørge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht kønnet, så ved jeg ikke endnu om vi vil vide det eller ej. Det bliver nok det nysgerrige gen der vinder, selvom jeg godt kunne tænke mig at være lidt anderledes end flertallet.

Men jeg må indrømme at både jeg og manden håber på at få en dreng først. Selvfølgelig er en pige mere end velkommen, og bliver det en pige først, er det jo det eneste rigtige :) Men jeg synes bare storebrødre er noget helt særligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal du være medicinfri i 6 mdr først ? hvis man må spørge ;)

Det må du gerne :) Jeg har kronisk leddegigt og får derfor en mild form for kemo, som ville kunne skade fostret. Det er meget omdiskuteret om man skal vente 3 eller 6 mdr. Men hellere vente længere end at tage nogle chancer :) Så nu venter jeg bare på at min næste cyklus kan gå i gang her om 10 dage, så vi kan være "flittige", da min gigt desværre er begyndt at klage sig en del. Så jeg håber inderligt at det vil lykkedes og gerne så hurtigt som muligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht kønnet, så ved jeg ikke endnu om vi vil vide det eller ej. Det bliver nok det nysgerrige gen der vinder, selvom jeg godt kunne tænke mig at være lidt anderledes end flertallet.

Men jeg må indrømme at både jeg og manden håber på at få en dreng først. Selvfølgelig er en pige mere end velkommen, og bliver det en pige først, er det jo det eneste rigtige :) Men jeg synes bare storebrødre er noget helt særligt!

Av ja... jeg er heller ikke helt overbevist om at vi kan holde nysgerrigheden på afstand, når den først er der :lol Held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

som kvinde så har man vel allerede som barn gjort sig klart, hvilket navn ens barn skal have, når man enten legede med dukker eller lignende. Og løbende i takt med at man bliver ældre så ændre ens smag sig også hvad angår navnene.

Og ja jeg har en lang liste over, hvad vores kommende børn skal hedde.

Og så spørger du til, om man fortrækker et køn, og ja det må jeg desværre sige, at jeg gør, jeg fortrækker en pige, men det er fordi jeg selv er en pige, og ved lidt mere om det, end om det der drengenoget. Min mand har det jo så modsat, han vil helst have en dreng, fordi det kender han til.

Vi skal adoptere fra Korea og der bliver det oftest drengene, som bliver bort adopteret, så jeg regner stærkt med at vi bliver forældre til en lille Markus/Johannes/Gilbert eller hvad vi nu bliver enig om af navn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

som kvinde så har man vel allerede som barn gjort sig klart, hvilket navn ens barn skal have, når man enten legede med dukker eller lignende. Og løbende i takt med at man bliver ældre så ændre ens smag sig også hvad angår navnene.

Og ja jeg har en lang liste over, hvad vores kommende børn skal hedde.

Og så spørger du til, om man fortrækker et køn, og ja det må jeg desværre sige, at jeg gør, jeg fortrækker en pige, men det er fordi jeg selv er en pige, og ved lidt mere om det, end om det der drengenoget. Min mand har det jo så modsat, han vil helst have en dreng, fordi det kender han til.

Vi skal adoptere fra Korea og der bliver det oftest drengene, som bliver bort adopteret, så jeg regner stærkt med at vi bliver forældre til en lille Markus/Johannes/Gilbert eller hvad vi nu bliver enig om af navn...

Årv hvor bliver det spændende med Jeres lille :) Håber at det går stærkt, så I meget snart kan kalde Jer forældre :goodluck

Det giver et eller andet sted rigtig god mening, hvad du siger om at foretrække ens eget køn. Det ligger vel egentlig meget naturligt ubevidst og/eller bevidst. Hmm... sådan har jeg faktisk aldrig tænkt over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores baby projekt starter den 12 juli. og jeg kan virkelig ikke vente mere. :loveshower

vi taler om navne engang i mellem, manden vil egentlig først snakke om det når det er aktuelt og der er en baby i maven. men jeg snakker jo bare og så siger han om han kan lide dem.. hehe

men vi har vist fundet navnene Pige: Frederikke Dreng: Falke

drengenavnet er ikke helt fast. men han skal nok blive overtalt hehe.. :)

vi er enige om at ville vide kønnet når den tid kommer. da vi finder det meget praktisk og vi ved vi ikke kan holde nysgerrigheden på afstand :)

vi ønsker en dreng som første barn da manden har en pige fra tidligere forhold. og vi er ret trætte af farven lyserød. :) men hvis vi får en pige først så er hun mere end velkommen. :)

så er der det med efternavnet. og det er en kamp som jeg tror bliver hård. for jeg vil under ingen omstændigheder hedde det han hedder til efternavn! så valgmulighederne er at hedde hans mallemnavn som efternavn og intet andet.. eller hans mellemnavn og mit efternavn.. men nu må vi se hvad det bliver. men det er helt sikkert at det ikke bliver hans efternavn. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har talt om navne ind i mellem, men er ikke noget vi har på plads overhovedet..

På de få dage jeg nåede at være gravid inden min SA aftalte vi, at vi ville vide kønnet. Så det regner jeg med gælder i næste graviditet.. Jeg er for nysgerrig til at gå og vente i de 9 mdr og manden har bestemt intet imod at vide det.

Efternavnet gir sig selv - da jeg ændrede mit til hans, da vi blev gift. Jeg regner med at de får mit mellemnavn og så vores fælles efternavn. Får vi drenge får de to mellemnavne; navnet Christian og så mit. Drengene i mandens familie og manden selv hedder Christian som nr. 2 navn, så det vil jeg godt føre videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved det bliver en dejlig søn, så vi overvejer: August, Victor, Frederik, Arthur, William, Carl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, allerførst så vil vi begge gerne vide kønnet...

Men er ikke engang gravid endnu, så kan jo ikke love om det skulle ændre sig, når jeg en dag står med 2 streger...

Men navne:

Isabella

Madeleine

Vicoria

Hmm, vi regner vist åbenbart med at få en pige, for det er de eneste navne vi ender med at snakke om...

Vi har dog været forbi 2 drengenavne: Alexander og Noah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne vide hvad det bliver - det er mandens ønske og jeg synes det er fint, så det kan vi godt blive enige om :)

Vi er også enige om, at hvis det bliver en pige skal hun med 99% sikkerhed hedde Anna. Derudover har vi også snakket om Sarah, Sophie og Naja, men Sørens farmor hed Anna, så det bliver højst sandsynligt det det bliver.

Drengenavne er værre... Jeg vil SÅ gerne have en Jonathan, men manden er på ingen måde med på den idé <_<

Vi blev gift sidste sommer og jeg tog hans mellem- og efternavn, så der bliver der heller ikke noget ballade. Vi hedder noget temmelig dansk til efternavn (og temmelig langt), så fornavnet skal ikke være for specielt og ikke for langt eller dobbelt.

Indtil videre har vi haft følgende oppe at vende som muligheder: Jacob, Jonas, Magnus, Anders, Theodor, Sebastian... Men ingen ved hvad det ender med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navne snakker vi jævnligt om, dog uden at have nogen på plads. Sjovt nok er det mest drengenavne vi snakker, da jeg er sikker på vi får en dreng først. Jeg ved ik hvorfor, men det er jeg sikker på. Manden er dog sikker på det er en pige, så nu må vi se ;)

Vi vil rigtig gerne vide kønnet, da vi er rigtig nysgerrige begge 2.

Efternavnet er værre. Jeg synes jo mit efternavn er det pæneste, og vil da helst ha mine børn hedder mit, men L har en datter i forvejen hvor moderen slet ik har noget af hans med, så tror det er lidt vigtigt for ham at "føre" hans navn videre. Så det ender sku nok med at mine børn kommer til at hedde Pedersen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER