shirley

Drømmer i mere

9 indlæg i dette emne

Her på det sidste er jeg begyndt at drømme rigtig meget. Ikke nødvendigvis om graviditeten men bare generalt.

Jeg vågner hver morgen midt i en drøm. Jeg plejer normalt sjældent at kunne huske at jeg har drømt om natten.

Drømmer i mere om natten efter i er blevet gravide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det gør jeg. Eller jeg er begyndt at kunne huske drømmene når jeg vågner. Jeg tror det er fordi jeg sover meget lettere i øjeblikket end jeg har gjort tidligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også oftere huske drømmen, når jeg vågner, i denne tid.. De siger jo vi drømmer hver nat, det er bare ikke altid vi kan huske dem.. Men ja, jeg husker mine drømme tit her efter jeg er blevet gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer også rigtig meget. Det gør jeg normalt også, men synes det er endnu mere nu...desværre også en del mareridt, men dog heldigvis ikke om babyen, graviditeten og fødslen :seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover og drømmer markant anderledes under graviditet. Bl.a. har jeg nogle lidt ubehagelige "sløjfe-drømme" hvor jeg drømmer den samme lidt ubehagelige sekvens igen og igen uden ophør og ikke kan vågne. Jeg sover også lettere og mine drømme føles mere intense.

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HELT klart!

Jeg husker flere drømme efter jeg er blevet gravid.

Jeg sover også meget uroligt og kan vågne flere gange om natten med et z, enten fordi jeg har kramper, sovende kropsdele eller det er pga. en drøm.

Dybt frustrerende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg drømmer mere - sover generelt dårligt og er allerede (er i uge 25) oppe på toilet to gange pr. nat :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg drømmer mere - sover generelt dårligt og er allerede (er i uge 25) oppe på toilet to gange pr. nat :prik

hehe, hvor sjovt jeg er 26+4 og havde faktisk en periode for en uges tid siden, hvor jeg bare skulle tisse konstant om natten :P det er så overstået, jeg skal da op en gang imellem, men ikke hver nat mere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte os rigtig meget da jeg var gravid og kunne for det meste huske hvad det var jeg drømte..

Drømte at jeg fik en dreng, før jeg vidste hvilket køn det var..

og rigtig nok, fik jeg en dreng :D :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER