Nitzen1987

Paradise Hotel finale kl. 22

35 indlæg i dette emne

Jeg skal!!! selvom jeg er skuffet over at Mette og Nichlas røg i går, men de kan jo nå at komme tilbage endnu.... synes at det er lidt spændende....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det er alt for sent til mig.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal se det :)

Selvom jeg egentlig generelt er lidt skuffet over sæsonen og havde også helst set Nichlas vinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmper en KAMP for at holde mig vågen... VIL se det!!!! :glad

Er der forresten nogen, der vil give mig et lille referat af hvad der skete igår? Så godt i Paradise After Dark at Mette og Nicklas røg ud, men så ikke selve afsnittet, så ved ikke hvordan og hvad der ellers skete? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal og jeg glæder mig :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig!!!!!!!!!

Meggers: de tre sidste par skulle hver især stemme på et par der skulle ryge ud, Mette og Nichlas stemte på Daghan og Trunten (kan ikke huske hendes navne) og omvendt, så det var op til Nick og Tina at bestemme hvem der skulle ud, de valgte at stemme mette og Nichlas ud da de så havde større chance for at vinde finalen

men nu har en fra finaleparrene lov at bytte deres partner ud med en fra juryen inden finalen, kun en kan dog tage tilbudet, MEGET spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig!!!!!!!!!

Meggers: de tre sidste par skulle hver især stemme på et par der skulle ryge ud, Mette og Nichlas stemte på Daghan og Trunten (kan ikke huske hendes navne) og omvendt, så det var op til Nick og Tina at bestemme hvem der skulle ud, de valgte at stemme mette og Nichlas ud da de så havde større chance for at vinde finalen

men nu har en fra finaleparrene lov at bytte deres partner ud med en fra juryen inden finalen, kun en kan dog tage tilbudet, MEGET spændende :)

Uh, spændende! Tak! Ellers nogle intriger eller uvenskaber eller noget? Hints om hvem der evt. kunne finde på at udskifte?

Og hvem sidder i juryen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmper en KAMP for at holde mig vågen... VIL se det!!!! :glad

Er der forresten nogen, der vil give mig et lille referat af hvad der skete igår? Så godt i Paradise After Dark at Mette og Nicklas røg ud, men så ikke selve afsnittet, så ved ikke hvordan og hvad der ellers skete? :)

De var tre par tilbage. Hvert par skulle placere en sort sommerfugl hos det par, som de helst ville se ude af hotellet. Det var så M&N der røg. Herefter fik alle finaledeltagerne nyt tøj og de var begyndt at feste da juryen tjekkede ind (Regitze, Jacob, Liz, Kasper, Mette, Nichlas og Emil) Inden afsnittet sluttede fil finalisterne et brev med at én af finalisterne har mulighed for at bytte sin partner ud med et selvvalgt jurymedlem, hvorefter juryen fik travlt med at tale med især Daghan og Christina....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart går juryen efter Daghan og Christina :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De var tre par tilbage. Hvert par skulle placere en sort sommerfugl hos det par, som de helst ville se ude af hotellet. Det var så M&N der røg. Herefter fik alle finaledeltagerne nyt tøj og de var begyndt at feste da juryen tjekkede ind (Regitze, Jacob, Liz, Kasper, Mette, Nichlas og Emil) Inden afsnittet sluttede fil finalisterne et brev med at én af finalisterne har mulighed for at bytte sin partner ud med et selvvalgt jurymedlem, hvorefter juryen fik travlt med at tale med især Daghan og Christina....

Takker! :loveshower

Det var da en lille jury, plejer de ikke at være 10?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intriger...Mmmm JO.. Mette spiller stadig Nichlas og Emil ud mod hinanden, men de ender med at snakke sammen og finder vist ud af hun overdriver helt vildt og fortæller løgne til dem begge

Hun prøver også at overtale Daghan og Nick til at vælge hende til finalen, jeg tror personligt at Daghan er fristet, Daghans partner bliver sweettalket af Nichlas og kasper (tror jeg han hedder, ham med fregnerne) for at skifte Daghan ud, men det siger hun hun ikke gør

Tror hvis der er en der skifter partner ud , bliver det Daghan eller Tina, de vil begge gerne stå stærkere er min fornemmelse

i juryen er de sidste 8 tror jeg det er, jeg har ikke set hele sæsonnen i år så er så dårlig til deres navne :)

men ham kasper, og Lis og jacob, Emil,hende pigen jacob smed ud,mette, Nichlas og så kan jeg faktisk ikke huske om der var flere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-350-081835200 1306439631_thumb.jpg

Så er jeg klar! :sandie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums, det kunne jeg godt lige sætte tænderne i :) jeg nupper en cola zero istedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intriger...Mmmm JO.. Mette spiller stadig Nichlas og Emil ud mod hinanden, men de ender med at snakke sammen og finder vist ud af hun overdriver helt vildt og fortæller løgne til dem begge

Hun prøver også at overtale Daghan og Nick til at vælge hende til finalen, jeg tror personligt at Daghan er fristet, Daghans partner bliver sweettalket af Nichlas og kasper (tror jeg han hedder, ham med fregnerne) for at skifte Daghan ud, men det siger hun hun ikke gør

Tror hvis der er en der skifter partner ud , bliver det Daghan eller Tina, de vil begge gerne stå stærkere er min fornemmelse

i juryen er de sidste 8 tror jeg det er, jeg har ikke set hele sæsonnen i år så er så dårlig til deres navne :)

men ham kasper, og Lis og jacob, Emil,hende pigen jacob smed ud,mette, Nichlas og så kan jeg faktisk ikke huske om der var flere :D

Uh, det bliver spændende at se! :) Til at starte med troede jeg at det ville være Christina eller Daghan, der skiftede nogen ud, fordi Tina havde stået hos Nick så længe... Men Christina virker bare MEGET loyal, og jeg tror Tina tænker på spillet... Nu må vi se. :)

Håber nok lidt at Daghan vinder med Mette... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums, det kunne jeg godt lige sætte tænderne i :) jeg nupper en cola zero istedet :D

Sådan en er heller ikke sådan at kimse ad ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så Nick og Tina :goodluck

er det kun mig der syntes ham Nick er hot hot :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så Nick og Tina :goodluck

er det kun mig der syntes ham Nick er hot hot :badgirl

Jeg synes han ligner Sylvester Stallone :blink:

Kan ikke rigtig holde med nogen af de fire, synes jeg ikke... Måske lige Daghan.

Jeg tror bare at jeg hepper på drama :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaa Drama helt klart vigtigst :) har heller ikke den store passion for hvem der skal vinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ligeglad. Har ikke set så meget :P men synes det er funny, at rønnebærene er så sure :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg holder ikke rigtig med nogen af parrene... Men synes godt nok at Christina er er for "vag" til at vinde sammenlignet med de andre inkl. de der sidder i juryen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes at det er svært at vurdere hvem der vinder i år... de andre år synes jeg at der har været repræsentanter fra de to forskellige grupper i finalen, men de 4 der er i finalen i år har jo spillet sammen hele vejen igennem og langt de fleste fra juryen er fra modsatte gruppe med undtagelse af Emil og måske Regitze, der for mig at se havde et ben i begge grupper...

Men jeg er rigtig spændt på, hvad det er for et tvist, der kommer i år... Der har da været tale om, at denne finale ville skille sig markant ud fra de foregående finaler.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også spændt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder ikke rigtig med nogle af dem. Håber på et fedt twist

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDT!!!! Håber på Nick! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men tror faktisk at Tina vinder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER