TroldeMor

Den allerførste Fars dag.....

7 indlæg i dette emne

Jeg ville jo rigtig gerne give ham noget specielt nu hvor det er den allerførste gang :wub

Hvis i gav manden gave første gang, hvad gav i så?

Jeg kan virkelig ikke komme på noget godt synes jeg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med et personligt smykke? Et armbånd eller en halskæde, evt med et "M" eller noget?

Så vidt jeg husker, er din mand til tatoveringer - hvad med at få tegnet en tatovering, og give ham den? Med navn eller andet? Også give den som et gavekort? Det er jo lidt dyrt - men i hvert fald utrolig personligt :)

Håber du finder noget :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for dine gode forslag!! :loveshower

Jeg endte med at arrangere pasning af den lille, og så tager vi ud og spiser og i biffen lørdag aften, og så får han en gave også.... En times kørsel i en professionel Formel 1 simulator.... IKKE billigt, men forhåbentlig alle pengene værd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw er sikker på at den gave nok skal falde i god jord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for dine gode forslag!! :loveshower

Jeg endte med at arrangere pasning af den lille, og så tager vi ud og spiser og i biffen lørdag aften, og så får han en gave også.... En times kørsel i en professionel Formel 1 simulator.... IKKE billigt, men forhåbentlig alle pengene værd :goodluck

Du må lige opdaterer på, om gaven faldt i god smag :loveshower Men lyder som en rigtig god ide og skønt, at I skal ud og spise og i biffen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig også meget..... Og han ved ikke noget om det, håber det hele bliver en god overraskelse :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wauw det lyder som en perfekt gave.. hvor er det sødt af dig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER