ki schou

Serien Lost eller Prison Break

25 indlæg i dette emne

Jeg sidder på cdon.com og leder efter en ny serie.

Har aldrig set Lost, er der noget ved den?

Lurer også på Prison Break, kan den anbefales?

:bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må være ærlig at sige jeg heller aldrig har set Lost, men vi har et vennepar der er helt vilde med den og kan sagtens se alle afsnit over meget kort tid :) Den skulle efter sigende være rigtig god..

Jeg har også flere medstuderende der er helt vild med den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set Lost, men jeg har set første sæson af Prison Break og den blev jeg virkelig grebet af. Den var ret spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set første afsnit af Lost og glæder mig til at se flere, selvom den er noget amerikansk.

Hanne:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart lost, en fantastisk serie...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to serier minder meget om hinanden på et punkt... første sæson er helt vild god, men efter det bliver historien mere udvandet... Så jeg vil nok mene du skal se begge men nøjes med en enkelt sæson eller to

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder på cdon.com og leder efter en ny serie.

Har aldrig set Lost, er der noget ved den?

Lurer også på Prison Break, kan den anbefales?

:bunny

Jeg har set alle seks sæsoner af lost og de er altså super spændende.

Min kæreste har set begge serier og han kan anbefale dem begge to.

De er jo vidt forskellige fra hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set alle sæsoner af prison break. Og det er en god serie, men især 1 sæson er genial. Derefter bliver historien altså lige trukket lidt for meget i langdrag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg ved godt, der er risiko for, at de bliver trukket i langdrag Zzzzz, når de skal strække sig over flere sæsoner. Måske jeg køber dem begge. Lige nu er vi ved at se Frasier igen for 3 eller 4. gang, det er den bedste serie :loveshower

Bagefter står den på Mad Men, men jeg synes, at vi trænger til noget spænding - altså bare i filmens verden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Lost er helt fantastisk. Jeg var fanget fra det første afsnit, men jeg faldt lidt fra igen, da jeg missede nogle afsnit. Jeg tror den er rigtig godt at se på DVD, for på den måde, får man det hele med i den rigtige rækkefølge.

Prison Break Er også god, men det virker lidt som om, det var meningen at den kun skulle løbe over to sæsoner, men da den blev populær måtte forfatterne finde på noget nyt. Det er lidt synd, for de første to sæsoner er helt geniale!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg ved godt, der er risiko for, at de bliver trukket i langdrag Zzzzz, når de skal strække sig over flere sæsoner. Måske jeg køber dem begge. Lige nu er vi ved at se Frasier igen for 3 eller 4. gang, det er den bedste serie :loveshower

Bagefter står den på Mad Men, men jeg synes, at vi trænger til noget spænding - altså bare i filmens verden :lol

Ha ha... Herhjemme ser vi også Frasier :)

Men efter sæson 6 kan man ikke få dem med danske undertekster mere. Kan det passe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... Herhjemme ser vi også Frasier :)

Men efter sæson 6 kan man ikke få dem med danske undertekster mere. Kan det passe?

Ja 7. sæson og frem er kun med engelske tekster - og så er det engelsk for hørehæmmede..... :balloon

(Doorbell rings)

(Frasier chuckles)

osv osv

Meget funny men jeg synes det er meget godt, at der lige er lidt tekstning selvom det er engelsk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja 7. sæson og frem er kun med engelske tekster - og så er det engelsk for hørehæmmede..... :balloon

(Doorbell rings)

(Frasier chuckles)

osv osv

Meget funny men jeg synes det er meget godt, at der lige er lidt tekstning selvom det er engelsk.

Ha ha... Okay, jamen det må man jo så tage med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LOST er SÅÅÅÅ fed, elskede den, og skal snart se sden igen på dvd, da Geerts forældre har den, vi var vilde med den

Prison break var ikke lige mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iøvrigt kan " THE 4400" også virkelig anbefales :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iøvrigt kan " THE 4400" også virkelig anbefales :loveshower

Er den uhyggelig? Kan ikke tåle sådan noget uhyggeligt noget :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den uhyggelig? Kan ikke tåle sådan noget uhyggeligt noget :blush

Nja tjo, lidt, med ikke på den væmmelige måde, (du ved, jeg er heller ikke til gys og gru) men mere på den parapsykologiske måde.

Minder MEGET i stilen om LOST :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den uhyggelig? Kan ikke tåle sådan noget uhyggeligt noget :blush

Nej, det er den ikke. Men det synes jeg så til gengæld, at Lost er. Ind imellem er den virkelig creapy!

Men jeg synes det er en skøn serie! Jeg var fuldstændig grebet af de første 2-3 sæsoner - derefter synes jeg det trækker i langdrag...

Har du set Alias? Det er en gammel serie, men de to første sæsoner er fantastiske!

Og jeg ELSKER også Frasier! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er den ikke. Men det synes jeg så til gengæld, at Lost er. Ind imellem er den virkelig creapy!

Men jeg synes det er en skøn serie! Jeg var fuldstændig grebet af de første 2-3 sæsoner - derefter synes jeg det trækker i langdrag...

Har du set Alias? Det er en gammel serie, men de to første sæsoner er fantastiske!

Og jeg ELSKER også Frasier! ;)

Kunne ikke være mere enig... de første sæsoner er gode.

Kan anbefale disse serier:

True Blood (min nr. 1) :)

Greys anatomy + private practice

The good wife

Desperate housewives

Castle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha.... Bliver ALDRIG træt af at anbefale LOST..... Det er den fedeste serie jeg nogensinde har set..... Den er intet mindre end FANTASTISK :loveshower

Jeg er sikker på at i vil elske den!!!

Vi har også set Prison Break, og det er også en rigtig god serie! ........ Men LOST er bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iøvrigt kan " THE 4400" også virkelig anbefales :loveshower

Nja tjo, lidt, med ikke på den væmmelige måde, (du ved, jeg er heller ikke til gys og gru) men mere på den parapsykologiske måde.Minder MEGET i stilen om LOST :loveshower

Har straks bestilt første sæson :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Lost er helt fantastisk. Jeg var fanget fra det første afsnit, men jeg faldt lidt fra igen, da jeg missede nogle afsnit. Jeg tror den er rigtig godt at se på DVD, for på den måde, får man det hele med i den rigtige rækkefølge.

Prison Break Er også god, men det virker lidt som om, det var meningen at den kun skulle løbe over to sæsoner, men da den blev populær måtte forfatterne finde på noget nyt. Det er lidt synd, for de første to sæsoner er helt geniale![/quote]

Sådan er det desværre med mange serier! <_< Første sæson er god, måske også anden sæson, men så kører det altså af sporet. Jeg var helt vild med "24 timer", da den kom frem, men efterhånden går det altså lidt fløjten, når manden gang på gang har det ene sindsyge, livsfarlige døgn efter det andet (det skal man i hvert fald kunne abstrahere fra).

Er man til krimi, kan jeg også anbefale gode gamle "New York Blues (NYPD)" - den holder altså, synes jeg.

En nyere serie på Kanal 5 som "Criminal Minds" er også rigtig god!

Ellers er jeg jo stor fan af "Sex & the City" (mangler kun 4 afsnit + de 2 film ;) ), meeeeeen det er så som så med spændingen i den - og måske er manden heller ikke helt med på den...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes også de første sæsoner af 24 var rigtigt gode, vi labbede det i os herhjemme. Men så blev det ligesom for meget af det gode. Tror ikke jeg får Martin med på hele Sex & the city serien :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg tror jeg hopper på Lost - vil bestille den + et par Pingu dvd'er til lille Leo

:balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg tror jeg hopper på Lost - vil bestille den + et par Pingu dvd'er til lille Leo

:balloon

:yay GLÆD JER!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER