TiaK

Ammepude

6 indlæg i dette emne

Jeg synes de fleste ammepuder man kan finde på markedet er fyldt med små kugler. Dog er jeg blevet frarådet at købe en af disse, da de larmer ret meget - og det må ikke være rart for baby?

Jeg tænker også om de ikke bliver flade ret hurtig?

Hvad er jeres erfaringer/anbefalinger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også blevet frarådet dem med kugler af min svigerinde som for tiden ammer sit 2. barn. Man kan iøvrigt også bruge en normal pude under armen, det gør hun i hvert fald...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er allerede træt af ammepuden, den er alt for stor og klodset, jeg vil også hellere bruge en almindelig pude.. Min er ikke med kugler...

(fødte for 9 dage siden)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kugler larmer en lille smule, men ikke noget der irriterer den lille og de bliver ikke flade (tænk på sækkepuder der også er fyldt med sådan noget).

Du skal bare tjekke det er den rigtige slags, da der er nogle (billige?) ammepuder der er fyldt med giftige kugler.

Min bedste ammepude var en uden kugler men en speciel blød og formbar pude. Kan desværre ikke huske hvad den hed :(

Men vil samtidig sige at det var meget sjældent jeg brugte ammepude. Den er stor og klodset og aldrig i nærheden af hvor jeg sad og når jeg endelig havde fået sat mig med den lille gad jeg ikke rejse mig efter puden, så det var sjældent jeg brugte den. Til gengæld elskede de store unger at bruge den i pudekamp ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte heller ikke min ammepude sidst og jeg ammede i 9 mdr! Jeg gider ikke bruge penge på en denne gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :loveshower

Det lyder vist til, at jeg vist først skal prøve at amme med en normal pude og så se om jeg overhovedet får et behov for en rigtig ammepude...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER