Morpige

Pernille, på vej ned :)

59 indlæg i dette emne

Puha, der kom lige en periode hvor jeg tog 100 gram på hver dag. Men i dag vendte det endelig igen og på et døgn smuttede der 1 kg. Mærkeligt ikke?!

Nå men hvad var forskellen. Jo i de dage hvor jeg har taget på, har jeg spist brød til morgenmad. og i dag og i går spiste jeg så kikærter igen. utroligt sådan en forskel der er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt den gik ned igen.. så må du vidst holde brødet kun i weekender :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt den gik ned igen.. så må du vidst holde brødet kun i weekender :)

Ja sådan er det desværre. Burde nok holde op der også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men husk du altså også skal have lov at nyde lidt ind imellem.. det er vigtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men husk du altså også skal have lov at nyde lidt ind imellem.. det er vigtig

ja jeg ved det godt. Men var bare så ked af at det gik op igen. Var lige nede på 103,5 for første gang i 5 år og vupti så steg det igen. Men ja brød lørdag og søndag, men ingen smør!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men herre Gud Pernille - hvad gør plus 100 g i et par dage hvis der herefter ryger et helt kilo ?! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men herre Gud Pernille - hvad gør plus 100 g i et par dage hvis der herefter ryger et helt kilo ?! ^_^

ja det er også rigtigt og + 200 gram fordi manden kom hjem med kage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh faldt i igår. SUK - chips, chokolade og slik. men trængte så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe det bare er en enkelt aften ;)

Chris McDonald siger også at selv om man kan lave mange lækre ting med broccoli, så kan det altså ikke rigtig bruges til slikskålen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe det bare er en enkelt aften ;)

Chris McDonald siger også at selv om man kan lave mange lækre ting med broccoli, så kan det altså ikke rigtig bruges til slikskålen!

hahah klogt sagt. Jeg må indrømme at jeg bare gerne vil holde vægten her i juletiden. Taber jeg mig ikke så er det ok. Men efter Nytår, så SKAL jeg tabe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh faldt i igår. SUK - chips, chokolade og slik. men trængte så meget!

Hvad med popcorn søde.. når jeg er chipssulten laver jeg mig en stor potion popcorn (er også pocornnakoman ;) )men det virker her og er jo knap så fedende.. og chokolade så snups en over 70% så det heller ikk så slemt

Hvad med supper.. nu har jeg spist suppe i 2 dage og det har god effekt så hurtigt.. måske var det noget for dig?

Men op igen.. du må bare forsætte hvor du slap..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med popcorn søde.. når jeg er chipssulten laver jeg mig en stor potion popcorn (er også pocornnakoman ;) )men det virker her og er jo knap så fedende.. og chokolade så snups en over 70% så det heller ikk så slemt

Hvad med supper.. nu har jeg spist suppe i 2 dage og det har god effekt så hurtigt.. måske var det noget for dig?

Men op igen.. du må bare forsætte hvor du slap..

Jeg fortsætter hvor jeg slap i sidste uge. Jeg har haft nogle chokoladedage og det er frygteligt. Jeg må ikke have det stads i huset! Og ja, jeg laver suppe i aften :) Men det er hårdt, når det er så koldt udenfor, så falder man let i. Jeg plejer at lave økologiske fedtfri popkorn. Så laver jeg dem på den gammeldags måde og med en teske rapsolie :) og mørk chokolade har jeg altid til en nødsituation, men kan ikke så godt lide det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortsætter hvor jeg slap i sidste uge. Jeg har haft nogle chokoladedage og det er frygteligt. Jeg må ikke have det stads i huset! Og ja, jeg laver suppe i aften :) Men det er hårdt, når det er så koldt udenfor, så falder man let i. Jeg plejer at lave økologiske fedtfri popkorn. Så laver jeg dem på den gammeldags måde og med en teske rapsolie :) og mørk chokolade har jeg altid til en nødsituation, men kan ikke så godt lide det.

Nogle dage kan man bare ikke.. tror dem har vi alle jo..jeg har heldigvis nogle kjoler jeg skal i her de næste weekender så jeg skal bare leve på suppe for at klemme mig i dem.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle dage kan man bare ikke.. tror dem har vi alle jo..jeg har heldigvis nogle kjoler jeg skal i her de næste weekender så jeg skal bare leve på suppe for at klemme mig i dem.. ;)

Ja, der har jeg det omvendt :) Alle mine kjoler er str 52, men jeg bruger str. 48 nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der har jeg det omvendt :) Alle mine kjoler er str 52, men jeg bruger str. 48 nu :)

Sælg dem Pernille.. du skal jo ikke bruge dem længere... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sælg dem Pernille.. du skal jo ikke bruge dem længere... ;)

Nej det er også rigtigt :) Men jeg har så svært ved at afgive/sælge mine ting. Jeg er en samler. Jeg har også alt det gamle str. 48 oppe på loftet. Men nænner ikke at sende manden op i kulden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du er nødt til og af med alt det der er for stort det har jeg måtte indse at hvis jeg gemmer det jeg har tabt mig ud af så er det lidt for nemt at tænke ej jamen jeg har jo tøjet så det gør ikke noget at jeg tager lidt på igen.. men jo det gør noget for ingen af os ønsker at vende tilbage i de str og derfor skal vi ikke bruge det gamle for store tøj til noget..

og jag du bare manden op i kulden han gør det sikkert med glæde for at du kan få noget tøj i den rigtige str...

og det er så flot at du har tabt dig så meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du er nødt til og af med alt det der er for stort det har jeg måtte indse at hvis jeg gemmer det jeg har tabt mig ud af så er det lidt for nemt at tænke ej jamen jeg har jo tøjet så det gør ikke noget at jeg tager lidt på igen.. men jo det gør noget for ingen af os ønsker at vende tilbage i de str og derfor skal vi ikke bruge det gamle for store tøj til noget..

og jag du bare manden op i kulden han gør det sikkert med glæde for at du kan få noget tøj i den rigtige str...

og det er så flot at du har tabt dig så meget...

Tusind tak :) og ja det må jeg nok få ham til. Nu venter jeg lige til efter fødselsdagen. Orker ikke mere oprydning lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må være hårdere ved mig selv. Den her jul har virkelig vist mig, hvordan det går hvis jeg slapper af. FOr jeg har bare hygget mig og ikke tænkt på noget. I november lykkedes det mig at komme ned på 103,5, men i julen lykkedes det mig at komme op på 107.

I dag er den heldigvis kun på 105,8 - men det er trods alt ret meget og målet for 2011 er at komme under 100. Også så det holder igennem julen næste år. Så helt klart væk med noget sukker og masser af kikærter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er gået rigtigt fint med Kikærter til morgenmad i 4 mdr. Men så gik det pludselig op for mig at der var 16% fedt i dem. SÅ jeg har ledt efter et alternativ der var sundere. Og det er MUNGBØNNER.

Så dem har jeg bestilt og så prøver jeg om jeg kan leve med dem :)

post-396-016654900 1295004395_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm De mungbønner er fantastiske. De smager godt og så har jeg tabt 2,5 kilo på en uge. Ok, jeg har også været syg. Men alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm De mungbønner er fantastiske. De smager godt og så har jeg tabt 2,5 kilo på en uge. Ok, jeg har også været syg. Men alligevel :)

Uanset hvad, så er det da godt gået! :glad Det må bestemt give mere blod på tanden! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået pernille :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger, ja det kan I tro det gør. Ih jeg er stolt lige nu og nu ser jeg frem til at tabe mig yderligere.

Tænk hvis jeg kunne blive pæn igen :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER