gitlan

Er det en pigeting?

8 indlæg i dette emne

Hver gang vi får gæster, hiver min 16 måneder gamle datter sine nye sandaler frem fra skohylden og viser dem stolt frem :loveshower Igår havde min veninde været inden for døren i nøjagtig 1 1/2 minut før skoene blev vist frem ;) . Jeg kan huske, at min niece også gjorde det, da hun var lille - men ikke at min nevø gjorde det. Så nu er mit spørgsmål om det er en pigeting, at vise nyanskaffelserne til garderoben frem?

Sandalerne ser i øvrigt således ud:

2zz2795.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er sandelig også fine!! Silke kommer også gladeligt med sine sko og elsker at tage sin kasse ud med alle de sko hun endnu ikke kan passe :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er en pigeting, min datter er 3½ år nu og hun gør det stadig :D Når hun er med mig ude og handle, så vil hun altid over forbi skoene og kigge og mener hun skal have nye sko (hvilket hun jo så ikke får ) ;) Hendes far mener hun bliver en dyr lille dame, når hun bliver stor :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både Xander og Linus elskede også sko som små (og Linus gør det stadig) men Frida overgår dem med mange længder og findes for det meste i gangen i gang med at nusse med en eller flere sko.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge mine drenge har også gjort det, de elsker stadig seje sko :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når vi står op, er det første Isabella henter sine sko og sommerhat (selvfølgelig stadig i nattøj) og hun bliver mopset hvis de andre børn i vuggestuen tager hendes sko når hun viser dem frem laugh.gif

Synes det er lidt sødt men kan godt blive irriteret når de bliver gemt under vores dyne da de ofte er fyldt med sang, men hva - kan jo børstes væk wink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er kun 1½ hun viser ikke sine sko frem...

Hun henter dem tit, men der er fordi hun mener hun skal have dem på og så skal vi ud. Om morgnen skal vi bare nævne hendes dagplejers navn, så finder hun jakke og sko frem. Også selvom hun står i nattøj og ikke har spist morgenmad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER