Miss_matilde

STOR irritation over lastbiler....

17 indlæg i dette emne

Åhhh skal bare lige have luft... <_<

DAMN hvor jeg h*der lastbiler sommetider....

H V O R F O R skal de trække lige ud foran én når man kommer kørende med 130 km/t ?????? :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og H V O R F O R gjorde de det SÅ mange gange!!! :gal Nui det var træls :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidder da og sover....eller læser avis... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare super irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vel fordi de er lige så irriterede på ham foran som ligger og kører langsommere end ham selv og da der altid er meget trafik på en motorvej så er det ikke muligt at vente til der slet ikke kommer nogen andre biler i overhalingsbanen ;)

...og så hader jeg det også selv!!!! Troede ellers kun det var mig det skete for, men det er da dejligt at høre at andre også er udsat for det, så det ikke bare er lastvognsforbundet der har udset mig som fjende og skal trække ud foran netop mig hver gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja de er meget meget træls. Jeg skynder mig at komme forbi dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er irreterende.. men stine har ret.. du kan værre irreteret over dem der er grund til lastbilerne er nød til at trække ud i overhalingsbanen... ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at man en dag ulovligør at lastbiler må overhale hinanden på motorvejen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de trækker ud når det passer dem fordi de så ikke skal til at ændre farten på deres autopilot, og så er de ligeglade med om man kommer med 130 og må bremse så man sidder oppe i forruden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har indført et langt stykke på Fyn hvor lastbiler ikke må overhale ...men om det blir overholdt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at man en dag ulovligør at lastbiler må overhale hinanden på motorvejen...

åhh ja det ville da bare være skønt, hader når de skal overhale hinanden fordi den ene da liige køre en halv km hurtige end den anden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender det også alt for godt. Jeg har ikke altid for mange gode ord til overs for bilen...

Synes de tit er på vejen eller i stimer når jeg er kommet for sent ud af døren :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha får det da helt skidt af at læse de mindre glade kommentare om vores lastbilchaufføre...

Stinna intet til dig.. kan godt forstå din frustation... kan selv bande over de ligger i overhalingsbanen hvis de irretere mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er jo ikke fordi jeg ser ned på deres arbejde eller noget????? Både min mor, far og min mar har kørt lastbil... og er ligesom ansat i et firma - hvor vi har lastbiler der kører ud til kunderne med vare...

MEN jeg forventer de gider overholde lovene lige så vel som vi andre skal!! Så det er IKKE i orden de trækker ud og overhaler hvor det er forbudt.. eller lige ud foran en der kommer med 130 i timen!

Indsætter ingen smileys..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at man en dag ulovligør at lastbiler må overhale hinanden på motorvejen...

Der er en strækning på E45, hvor de ikke må overhale mellem kl. 6-20, men det er der dælme ikke mange der overholder... Det er strækningen Skærup (ved Vejle) og Stilling (ved Skanderborg).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en strækning på E45, hvor de ikke må overhale mellem kl. 6-20, men det er der dælme ikke mange der overholder... Det er strækningen Skærup (ved Vejle) og Stilling (ved Skanderborg).

Ja der er vist forsøgsstrækninger flere steder i landet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER