Nitzen1987

Store Bededag

35 indlæg i dette emne

Jeg skal heldigvis til træning i morgen aften, og skal derfor først spise aftensmad lidt over otte, så ingen hveder til mig. Vi har tit været oppe ved svigerforældrene og spise varme hveder, men med PCO, må jeg hellere springe over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi gør det som regel. Har købt hveder i år, så vi guffer dem i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg boede hjemme tror jeg vi gjorde det hver år.

Da St. bededag ofte falder tæt på min fødselsdag har jeg flere gange inviteret til varme hveder i stedet for boller. I år skal manden have besøg af 3 gutter, så ved ikke rigtig om de gider have varme hveder - håber jeg lidt de gør, for jeg synes det er hyggeligt og kan godt lide dem denne ene gang om året.

:yay Manden har taget hjemmelavede hveder med hjem fra arbejde :yay (han er jo kok) :yay Så vi skal have GODE varme hveder! :yay glæder mig!:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Manden har taget hjemmelavede hveder med hjem fra arbejde :yay (han er jo kok) :yay Så vi skal have GODE varme hveder! :yay glæder mig!:yay

Lyder lækker :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt den snak om varme hveder, gav mig altså lyst. Så nu er jeg i gang med at varme hveder til os :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige spist ny lavede hveder her hos vennerne. Mums!!! De bedste jeg nogensinde har smagt.

Så må vi vente med at smage pco hvederne en anden gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også fået varme hveder hertil aften, med ny lavet syltetøj, ost og lækker te!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at varme hveder til mig og manden nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt spiser jeg også hveder torsdag aften, men det er lidt ændret i år. Havde så meget kvalme i går, at jeg ikke orkede at slå dej op til det, så det bliver så en gang i eftermiddag de bliver spist. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi fik det ikke i går, vi snakkede da godt nok om det, men det blev ikke rigtig til noget. Men vi plejer endelig heller ikke at få det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER