Sandie

Taberdysten

21 indlæg i dette emne

Så blev det Tirsdag og hermed ugens resultat :)

c007.gif

u3.gif Troldemor: 82,9: - 1,1 kg (- 5,0 kg) u3.gif

u3.gif Abelka: 76,5: - 1,1 kg (- 26,0 kg) u3.gif

u5.gif ChaosCat: 87,5: - 1,0 (- 1,0 kg)

Micro: 69,0: - 1,1 kg Over 2 uger (- 5,2 kg)

Morpige: 106,0: 0,0 kg (+ 0,8 kg)

Sandie: 66,5: + 0,5 (- 7,3 kg)

TILLYKKE til: Troldemor og Abelka t57.gif

Husk: næste vægt i en pm senest på tirsdag kl. 20.00 :)

Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow miss effektiv :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ikke helt sikker på jeg forstår resultatet så hjælp lige en newbie...

altså jeg kan godt forstå at to med et lige stort vægttab = 2xførsteplads

men hvor er 2. pladsen jeg ville jo sådan lige ved første tanke tænke at den skulle jeg have haft

og så i bunden står der tillykke til de 3 førstepladser og såp til micro det forstår jeg heller ikke for jeg troede man sku sende ind hver uge og ikke kun hver anden uge for som jeg læser det har hun tabt sig 1,1 kg over 2 uger...

håber der er nogen faste tabere der kan hjælpe en newbie med svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ikke helt sikker på jeg forstår resultatet så hjælp lige en newbie...

altså jeg kan godt forstå at to med et lige stort vægttab = 2xførsteplads

men hvor er 2. pladsen jeg ville jo sådan lige ved første tanke tænke at den skulle jeg have haft

og så i bunden står der tillykke til de 3 førstepladser og såp til micro det forstår jeg heller ikke for jeg troede man sku sende ind hver uge og ikke kun hver anden uge for som jeg læser det har hun tabt sig 1,1 kg over 2 uger...

håber der er nogen faste tabere der kan hjælpe en newbie med svar

Micro er slettet igen som værende vinder.. jeg havde kommet til at putte hende på, men ja trukket fra fordi det var over 2 uger.. man har vel lov at lave en fejl og rette op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Micro er slettet igen som værende vinder.. jeg havde kommet til at putte hende på, men ja trukket fra fordi det var over 2 uger.. man har vel lov at lave en fejl og rette op..

det har intet at gøre med at man ikke må lave fejl :btopic jeg havde ikke set micro stod som vinder jeg undrede mig over at hun stod sammen med dem der fik tillykker...

og ja som du jo nok kan læse hvis du lige gider læse det jeg har skrevet ja så var det bare en masse spørgsmål fra mig fordi jeg ikke forstod den måde tingene stod på men ja der var da et svar på et af spørgsmålene.. jeg forstår jo så bla heller ikke hvorfor jeg kun har fået en 3. plads og ikke en 2. plads som jo ville være det mest naturlige da jeg jo faktisk er den der har tabt mig anden mest.

men helt ærlig jeg troede godt man måtte stille spørgsmål herinde når man ikke forstod tingene <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op det var hurtigt :) :loveshower :loveshower

Flot piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har intet at gøre med at man ikke må lave fejl :btopic jeg havde ikke set micro stod som vinder jeg undrede mig over at hun stod sammen med dem der fik tillykker...

og ja som du jo nok kan læse hvis du lige gider læse det jeg har skrevet ja så var det bare en masse spørgsmål fra mig fordi jeg ikke forstod den måde tingene stod på men ja der var da et svar på et af spørgsmålene.. jeg forstår jo så bla heller ikke hvorfor jeg kun har fået en 3. plads og ikke en 2. plads som jo ville være det mest naturlige da jeg jo faktisk er den der har tabt mig anden mest.

men helt ærlig jeg troede godt man måtte stille spørgsmål herinde når man ikke forstod tingene <_<

Selvfølgelig må du stille spørgsmål - Det siger Sandie ikke at du ikkke må :) Mht. at du er nr. 3 er det vel fordi, der er to der er nr. 1 og derfor deler de 1. og 2. plads, mens du rykker ned på 3. pladsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig må du spørge, må jeg ikke svare eller.. <_< Men du har jo nok kigget i oversigten mens jeg har redigeret i den, hvor jeg først puttet micro på listen da jeg havde glemt hende (grundet hun var på gul liste ( har skrevet undskyld til micro) og så taget hende fra en 1 plads i det jo netop er er 2 uger ) derfor var det sidste jeg fjernede den sidste linje, nok derfor du har nåede at se hende står dernede.. Men altså jeg ny i det med at lave listen...

Med hensyn til 2/3 plads. så har jeg altid forstået at når der deles en 1 plads udgår 2. pladsen og derved står du ved nr.3 sådan har det været til alle slags stævner jeg har været til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow miss effektiv :gp

hold da op det var hurtigt :) :loveshower :loveshower Flot piger!

Sådan er det med sådan hurtige svar fra alle på listen.. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig må du stille spørgsmål - Det siger Sandie ikke at du ikkke må :) Mht. at du er nr. 3 er det vel fordi, der er to der er nr. 1 og derfor deler de 1. og 2. plads, mens du rykker ned på 3. pladsen :)

Du er sq da lige 100 gange bedre til at formulere end mig.. tak Anita.. (sq ikk mærkeligt jeg dumpede i dansk i skolen :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sq da lige 100 gange bedre til at formulere end mig.. tak Anita.. (sq ikk mærkeligt jeg dumpede i dansk i skolen :whistling )

Så lidt :) Altid til tjeneste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger, flotte vægttab! Og skal vi nu ikke lige huske at det er for sjov med sådan en vægttråd? Der er da vigtigere ting at blive uenige om, ikke!?

Rigtig god dag til alle I tabere! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes I er seje uanset hvem der er 1´er, delt 1´er 3´er osv. :gp :gp

Har på fornemmelsen jeg selv skal være med, når lille pandaen er kommet ud, med det madforbrug jeg fører for tiden ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil foreslå at i gør sådan at i skriver begge 2 ved nummer 1, altså så begge der har fået en første plads får 1.porkalen og, Chaoscat får 2.pladsen og micro får 3.pladsen. Ellers vil man nemt føle sig snydt.. Det er ihvertfald sådan jeg gør i den jeg står for.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil foreslå at i gør sådan at i skriver begge 2 ved nummer 1, altså så begge der har fået en første plads får 1.porkalen og, Chaoscat får 2.pladsen og micro får 3.pladsen. Ellers vil man nemt føle sig snydt.. Det er ihvertfald sådan jeg gør i den jeg står for.. :)

Men det er ikke sådan man gør i diverse andre konkurrencer... Du kan jo bare tage vild med dans som eksempel, hvor point lighed udløser 10 for de der har lige mange point, mens dem der har næst flest point må tage til takke med 8 eller mindre (alt efter hvor mange der deler første pladsen) Og dette her er jo kun en hyggelig og for sjov konkurrence, så det burde ikke være det store problem :) Jeg synes at Sandie gør et godt stykke arbejde og jeg glæder mig til at komme på listen herinde igen om 3 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner intet om hvordan man gør i de "store" lege, men jeg frygter bare folk bliver kede af at få en 3.plads hvor de rent fantisk var kvalificeret til en 2.plads.. :) Jeg overvejer også at være med igen :).. :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Anita.... :kiss Jeg ændre det ikke. chaoscat er super sej, ingen tvivl der. Men jeg kører efter regler og i min verden hedder det at hvis en 1 plads deles at så udgår 2 pladsen. hun har stadig tabt sig 2. mest-korrekt, men der ER 2 der har gjort det bedre og derved er hun nr 3... end of story!

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mig ud igen ... det her er den forkerte vejedag for mig så det bliver noget rod...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

heeeey kan vi ikke lige være glade herinde :balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret glad :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Anita.... :kiss Jeg ændre det ikke. chaoscat er super sej, ingen tvivl der. Men jeg kører efter regler og i min verden hedder det at hvis en 1 plads deles at så udgår 2 pladsen. hun har stadig tabt sig 2. mest-korrekt, men der ER 2 der har gjort det bedre og derved er hun nr 3... end of story!

:balloons

:sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER