ønskebaby

lille opdatering.

9 indlæg i dette emne

Så har manden været på besøg i vietnam og vi skulle finde det rette tidspunkt at begynde projekt baby på.

det bliver så til dagene efter jeg er kommet hjem. (jeg kommer til danmark 23 juli) :loveshower

der går så nogle dage efter manden er taget hjem og så får jeg en opringning fra ham hvor han spørger hvad jeg skal den 12 juli? jeg skulle jo så ikke så meget end gøre mig klar til at skulle til danmark. manden har så bestilt en flybillet og kommer og er sammen med mig til jeg tager flyet til danmark. selvom det ville have været nok for mig tilføjede han så også at vi da kan starte på baby projekt den 12 juli. :loveyou

Så måske kan vi få en lille baby der er lavet i vietnam. lidt underligt at tænke på.

jeg er også begyndt at tage folsyre (blev opfordret af en veninde)

det er helt vildt at det er SÅ tæt på nu. det er så ubeskriveligt. :biglove

ja jeg ville bare lige dele min lykke med nogle da jeg ikke har fortalt andre om vores planer endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor dejligt for jer tiden er kommet til jer nu. Held og lykke. Og hvor er han sød din mand at komme og hente dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg glæder mig virkelig også meget nu.

og ja jeg syntes nu også han er ret sød sådan et komme herned igen. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det bliver da spændende! kan godt forstå du glæder dig hel vildt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeij hvor spændende så der ikke lang tid alligevel.. (selvom jeg godt ved man slet ikke kan vente ;) )

Håber det går hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeij hvor spændende så der ikke lang tid alligevel.. (selvom jeg godt ved man slet ikke kan vente ;) )

Håber det går hurtigt :)

jeg tror det er meget godt at jeg opholder mig i vietnam indtil at vi skal begynde for ellers tror jeg ikke jeg ville have klaret det af bare spænding og glæde.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh kan godt forstå du glæder dig!! :bd Tillykke med beslutningen :bd

Vi begynder jo projekt baby meget tæt på hinanden så. Min kæreste og jeg skal giftes d. 9. juli, hvorpå vi så vil begynde at prøve :loveshower

Har virkelig også svært ved at væbne mig med tålmodighed, som du selv siger, det er bare SÅ tæt på!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh kan godt forstå du glæder dig!! :bd Tillykke med beslutningen :bd

Vi begynder jo projekt baby meget tæt på hinanden så. Min kæreste og jeg skal giftes d. 9. juli, hvorpå vi så vil begynde at prøve :loveshower

Har virkelig også svært ved at væbne mig med tålmodighed, som du selv siger, det er bare SÅ tæt på!!!

ej ja det er tæt på hinanden. så kan vi jo håbe at det kommer til at gå hurtigt med at blive gravide og vi kan følges ad.. :) det kunne være hyggeligt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kunne da være ret sjovt og hyggeligt at have en at "følges med" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER