kriper

Har I hund?

14 indlæg i dette emne

Hvor lang tid er jeres hund alene hjemme om dagen mens I er på arbejde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ca. 7 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De dage hvor han er selv er han alene ca. 8 timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ikke alene, fordi jeg studerer hjemmefra. Men den kan være alene op til 10 timer og den er ikke ked af at være alene hjemme, tvært i mod virker den som om den så får et velfortjent hvil :)

Men hvis du påtænker at få en hund, så regn med at de oftes har svært ved at være alene hjemme, med mindre du træner dem godt. Dvs. har fri de første 3 uger af dens liv, øger intervallet og giver den godbider.

Men forvent at de skal tisse efter 10 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er hun stort set aldrig alene hjemme, men da jeg arbejdede var hun alene hjemme op til 10 timer max... Men vi har så også katte som hun har selskab af i løbet af dagen, og hun er ikke ked af at være alene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca 7 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har 3 styks, så reelt er de jo ikke alene + jeg er pt på barsel ;)

Men når jeg har haft normal arbejdsdag har de været alene i omkring 7 timer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, jeg går hjemme, så han er kun alene når vi handler. SÅ max 2 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge studerende, så han er næsten aldrig alene mere end 4-5 timer om dagen. Og det er ikke engang hver dag.

Det længste han nogensinde har været alene er 7 timer og det havde jeg det virkelig dårligt med :(

Så jeg er glad for at det ikke er sådan til hverdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu arbejder jeg som dagplejer, så jeg er jo hjemme det meste af dagen, så vores hund er ikke alene hjemme som sådan. Men det er hun endelig alligevel, for hun er i hundegård mens dagplejebørnene er her. Men de timer hun er i hundgård er ca. 7 timer, så er det middagspause der kommer hun ud og spiser, tisser og leger i haven, derefter har hun lige 1-2 timer mere i hundegård inden fyraften. Hun er kun 12 uger i morgen, derfor spiser hun ved middagstid.

Vores gamle hund lå fra morgen til fyraften og sov oppe på vores 1. sal, han nød og være alene i alt den tid og samle energi til vores egen børn kom hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han plejer at være alene 8,5 timer hver dag, men jeg er hjemme på barsel ved ham nu og det er der ingen tvivl om han nyder:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 timer hos os og så er han ikke alene om aftenen også. Weekenderne forsøger jeg også at gøre så han ikke skal være alene hjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alt mellem 8 og 10 timer, han er glad for det, kan se i weekenden at han mangler sin "fritid" he he

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo sygemeldt lige i øjeblikket, så min vuffepige er ikke så meget alene hjemme. Men når det er jeg skal starte i skole igen så vil hun komme til at være alene i 7-8 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER