22 mor til 3

nogen der ved hvornår børn må drikke andet

5 indlæg i dette emne

end vand og mælk ... hun er 5 mdr 6 mdr den 21

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Saft og sodavand ville jeg helt klart vente med. Ikke fordi de ikke må, der ville jo ikke ske noget forfærdeligt ved at du gjorde det, men det virker unødvendigt at give så lille et barn meget tilsat sukker, som der jo ofte er i saft/sodavand.

Egentlig ville jeg råde dig til bare at give mælk og vand. Leo har kun få gange i sit liv smagt saft. Han får altid vand eller mælk, og det kan han godt lide. Så jo før du vænner dem til søde ting des sværere bliver det at få vand og mælk i dem.

Men har du et eller andet specifikt drikkelse i tankerne, som du pønser på at give hende?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når babyer blir 8 måneder må de begynde at få lidt sødmælk til maden istedet for mme.

Kamille Te må hun få.. men tror ikke det var noget i den dur du mente?

Sodavand, juice og saft tror jeg først at vores begyndte at smage omkring 1½-år.

(eller ikke sodavand, det vil hun absolut ikke have. hvilket passer mig fint :) )

Men ellers kunne du prøve at ringe og ta en snak med SP om hvad hun evt. ellers må få.

Tror bare ikke at der er andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min søn på 6 uger er lidt forkølet og læge sagde at jeg kunne give lidt kemillete med lidt sukker i(det elsker de) sagde hun , det falder de til ro af, men jeg har tænkt mig kun at give ham mælk og evt kemillete hvis han bliver forkølet igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når babyer blir 8 måneder må de begynde at få lidt sødmælk til maden istedet for mme.

Kamille Te må hun få.. men tror ikke det var noget i den dur du mente?

Sodavand, juice og saft tror jeg først at vores begyndte at smage omkring 1½-år.

(eller ikke sodavand, det vil hun absolut ikke have. hvilket passer mig fint :) )

Men ellers kunne du prøve at ringe og ta en snak med SP om hvad hun evt. ellers må få.

Tror bare ikke at der er andet.

min SP har ellers sagt at det er fra 6 mdr, så hun rådede os til at starte med lidt sødmælk i kop til måltider, men stadig morgen- og natflaske skal være MME..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER