Martin

Tørre numse

13 indlæg i dette emne

Her kommer lige lidt lokums snak :)

Leo er jo som skrevet tidligere begyndt at benytte toilettet.

Har har netop lige lavet en stor flot lort. boardoo-toilet-smiley-3014.gif

Nu kommer tusind kr. spørgsmålet.

Hvordan tørrer i jeres børn bag i når de begynder på toilettet?

Det virker lidt besværligt at tørre dem på toilettet. og jeg syntes også at det virker lidt besværligt at gøre det stående. Det var sku' nemmere på puslebordet :)

Hilsen

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ned og stå og så bøjer barnet sig helt forover :) Så er det frit udsyn og god arbejdsplads :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella læner sig forover og holder fast i mit ben. Det var faktisk noget hun selv begyndte at gøre for et stykke tid siden, og jeg synes egentlig det fungerer udemærket her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isabella læner sig forover og holder fast i mit ben. Det var faktisk noget hun selv begyndte at gøre for et stykke tid siden, og jeg synes egentlig det fungerer udemærket her ;)

Samme herhjemme :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ned fra toilettet og bend over, så er der godt udsyn til skidtet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme herhjemme :-)

Det samme hos os, og når de begynder selv, har jeg altid en pakke med vådservietter som de kan bruge til aller sidst, de er nemmere at blive rene med.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg jo både haft med børn, ældre og andre mennesker, som har haft brug for hjælp i forbindelse med toiletbesøg, og min erfaring siger mig, at det altså er nemmeste, hvis personen står op og bøjer sig lidt forover, hvis det er muligt, og så tørre indefra og ud - altså væk fra kønsorganerne. Når den, som skal have hjælp, så står op, har man et godt udsyn til det beskidte sted, og afhængig af alderen på den, som skal have hjælp, så har man også den bedste arbejdsstilling på den måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ned på gulvet og hænderne på fødderne :)

Denne stilling bruges også i brusebaddet når måsen skal tjekkes om den er helt ren :)

Når han selv begynder at tørre sig går der mange år før han får stor nok mås og god nok balance til at han kan siddet på toilettet og tørre sig selv, så han skal alligevel lære at komme ned og stå på gulvet og læne sig lidt fremover (ikke hænderne helt på gulvet men en lille smule fremover for læner han sig bagover kommer han til at spænde ballerne og vil ikke kunne komme helt ind og få tørret ordenligt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres gode råd.

Måske jeg bare skulle lære Leo at kalde på Mamma, når han er færdig med bummelum :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi stadig skulle tørre Mille bag i råbte hun ude fra toilettet " Jeg er færdiiiiiiiiig" og så var jeg hurtig og råbte " Far kommer nuuu" :D :D :D :D

Nå, men alle de gode råd er givet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps. Som de andre skriver...

Bend Over :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ned fra toilettet og bend over, så er der godt udsyn til skidtet :rolleyes

:lol Samme praksis bruges herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps... ned fra toilettet og bøje forover.

Dog hvis hun ikke vil stå med hovedet ned af, så kan hun sætte sig ned på knæ og bøje sig frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER