tsecret

Hvor godt blev/bliver i fulgt op af behandlingsstedet?

6 indlæg i dette emne

Sidst jeg var ved mit behandlingssted var den 4.april, hvor jeg blev scannet og fik en æl sprøjte med hjem som jeg tog om aftenen. Der var ingen aftaler om hvornår jeg skulle kontakte dem eller lignende. Det syntes jeg var lidt mærkeligt - jeg ville nok have foretrukket at der var en plan, både en for hvad jeg skulle gøre hvis jeg fik en positiv test og en for hvis jeg fik mens.

Senere har jeg så haft ringet til dem med diverse spørgsmål, og der har jeg så fået at vide at jeg skal kontakte dem for at bestille tid til ny scanning når jeg får blødning.

Problemet er jo bare at jeg ikke har fået blødning, og jeg ikke helt ved hvor lang tid der så skal gå før jeg kontakter dem igen.

Nå, men anyway, det jeg ville høre, var om jeres oplevelse med behandlingssteder er nogenlunde det samme, eller om i har fået bedre opfølgning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg blev sendt hjem med æl sprøjte, fik jeg afvide at de ville ringe til mig d. 16.5 om eftermiddagen for at høre om udslaget fra testen, hvis testen er negativ, bliver der også lagt en ny pland den dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi snakker OUH, så nada... Bare vores sidste forsøg her. Fik svar om negativ prøve, men intet om opflg. samtale eller andet, og sådan har dr været hele vejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst havde jeg faktisk allerede en ny tid da jeg gik derfra. Han var åbenbart sikker på det ikke vil lykkes <_<

Men ellers plejer jeg at gå derfra med den besked om at ringe og fortælle hvad der sker. Hvis jeg får mens skal jeg bestille en ny tid på dag xx og hvis jeg står med en positiv test, så skal jeg ringe og få en scanning i uge 8. (Den eneste fordel jeg kan se, der er ved at være i behandling :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig forladt klinikken uden at der lå en klar aftale om hvad der skulle ske hvis jeg IKKE blev gravid - jeg skulle som udgangspunkt altid skrive eller ringe til dem den dag jeg begyndte at bløde. Begge de gange jeg gjorde det, fik jeg svar med tid til ny scanning inden for 2 timer. Hvis jeg blev gravid var aftalen, at jeg skulle ringe og bestille tid til scanning :)

Jeg synes altså dit behandlingssted lyder virkelig uprofessionelt <_< Mener de stadig ikke de vil gøre noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går været fuldt tilfreds alle de steder jeg går været. Først hos en gyn og så hos en ny gyn pga vi flyttede. Så kom vi til Trianglen pga vores gyn blev meget syg. Og nu hvor vi er flyttet langt væk har vi fået ny gyn. Og alle steder har de været så søde og professonelle. Der har været lagt en plan til punkt og prikke hver gang. Og havde jeg spørgsmål kunne jeg bare ringe. Så måske du skal overveje et nyt behandlings sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER