Banshee

I dag får svigerforældrene det at vide...

7 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, så skal DET fortælles til svigerforældrene i dag.. NØJ hvor er jeg nervøs for hvordan de reagerer...

Min kæreste er ekstra nervøs (det er jo også hans forældre).. Men mest er han nervøs fordi det ikke er andet end et par uger siden hans mor stod og sagde hun ønskede sig børnebørn, men først om nogle år ;) Pyy... Jeg er så nervøs, for alle tankerne kommer op i en..

Min kæreste har ændret meget holdning til det her med barn.. I går blev jeg helt chokeret.. Fordi jeg sagde "Jeg lover, hvis vi mister det her barn.. Så venter vi altså nogle år".. Og hans svar var..

"Det ville jeg være ked af.. Så ville jeg gerne vi kunne lave en sommerprins" :loveyou Blev helt chokeret over han pludselig var i den helt anden grøft, og faktisk ønskede sig et barn!!!!

Han er dog lidt muggen, fordi han har læst at uplanlagte børn oftest er piger.. og han har altid drømt om at få en "Sommerprins" som det første :rolleyes Og nu går han og siger det er typisk mig, at ninja ham og give ham en juleprinsesse :loveyou

Men pyyyha... At fortælle svigerforældrene det.. Uff.. Nervøsitet!!!! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor spændende :)

Glæder mig til at få en update senere...

Rigtig god fornøjelse :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke! Jeg håber de tager godt imod nyheden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på at de nok skal blive glade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har svigerforældrene hørt "nyheden"...

Vi fortalte det til svigermor først.. Hun var chokeret, men synes da det var en glædelig nyhed trods alt.. Hun troede vi kunne klare det, og synes bestemt det ville være dumt at få en abort..

Så kom svigerfar ind... Og hørte nyheden.. Han synes modsat det var trist - at vores forhold var for nyt og at det bedste ville være en abort...

Samlet set, blev deres konklusion at de ville støtte os men at de synes det var et tidligt tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg lyder som en god reaktion fra svigerforældrene! :) Det er jo sandheden, og jeg elsker folk der ikke sætter facaden på men fortæller hvordan de reelt har det :) Jeg ville også være bekymret hvis det var min unge dreng der skulle være far, med en ny kæreste, men jeg ville også støtte dem :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg kunne også helt sikkert sætte mig ind i alle hans tanker.. Det er faktisk 100% de samme tanker min kæreste havde, og han grinte også bagefter og sagde at han godt kunne forstå hvis jeg havde haft det lidt hårdt med ham de første par dage hvor han var låst fast i de tanker..

Vi taler stadigvæk ikke så meget om det, fordi jeg stadigvæk er bange for at han føler jeg presser ham..

Men hvor jeg elsker at han eksempelvis i dag peger på en lille rødhåret dreng og siger "Sådan en bandit får vi!!"

Eller da han pludselig, mens vi går og der kommer en med barnevogn i mod os siger "FUCK hvor er vi seje at vi har kunnet lave en baby.. Jeg glæder mig til at blive far!" :loveshower

Lige nu er jeg bare lykkelig. Selvom jeg er sygemeldt fra job.. Håber jeg snart får svar fra min test, og at den viser jeg har haft lussingesyge!!!

Jeg håber samtidig at jeg kan overtale lægen til en tryghedsscanning når jeg ser hende fredag... Jeg har virkelig brug for at se den lille er "okay".. :rolleyes Det er stadigvæk svært at tro på - især fordi tiden hvor jeg mistede sidst jo nærmer sig! cirka 1 uges tid mere til jeg begyndte at bløde sidst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER