dhg

Hvad skal i have til aften ?

10,454 indlæg i dette emne

Flæskesteg ala Italien, porre/selleri/blomkål-mos, dampet broccoli og ABSURD god sauce! :mam

Du kan da ikke skrive "ABSURD god sauce" uden at fortælle, hvad den består af? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg aner ikke, hvad vi skal have. Planen sagde laks med fetalåg og salat, men vi har lige sådan semi-impulsivt lavet aftale om huset fuld af unger til aftensmad, så der er vistnok mere stemning for fiskefrikadeller eller pizza :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æggekage med kylling i + salat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsk med kokos-karrysauce, peberfrugt, broccoli og stegt hvidkål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget en flæskesteg op i morges, men lavede den fejl at komme den i køleskabet så den er stadig helt frossen.

Forsøger nok at lave den alligevel, i håb om den når at tø, bare lidt!!

Dertil ovnkartofler og brun sovs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden min skal lave burger til os i aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bacon omelet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cheeseburgers og pommes fra den lokale pusher.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan da ikke skrive "ABSURD god sauce" uden at fortælle, hvad den består af? :D

Haha :D

 

Under flæsestegen stod en bradepande med porrer i skiver selleri i tern, hvidvin og lidt grøntsagsboullion. Da stegen var færdig siede vi væsken over i en sautepande (stor overflade) og hældte godt med (billig) hvidvin på. Så stod det der og kogte ind til det blev "tykt" - det ligner næsten det er ved at karamellisere - det tog ca. 20min. Så et par store klumper smør i, der gør den rund og cremet og piskefløde til smagsintensiteten er som man ønsker. HURRA for LCHF :D :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D

Under flæsestegen stod en bradepande med porrer i skiver selleri i tern, hvidvin og lidt grøntsagsboullion. Da stegen var færdig siede vi væsken over i en sautepande (stor overflade) og hældte godt med (billig) hvidvin på. Så stod det der og kogte ind til det blev "tykt" - det ligner næsten det er ved at karamellisere - det tog ca. 20min. Så et par store klumper smør i, der gør den rund og cremet og piskefløde til smagsintensiteten er som man ønsker. HURRA for LCHF :D :mam

Mmmmm, det lyder godt!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rest selleri/porre/blomkålsmos rørt med et æg, purløg, parmesan og flødeost hældt i et fad og dækket med revet flødehavarti og bagt i ovnen  (inspireret af Fru-Nielsens madplan for sidste uge ;)) serveret med resten af den italienske flæskesteg og sauce og porrer/grøn peber/champignon stegt på pande :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En rest selleri/porre/blomkålsmos rørt med et æg, purløg, parmesan og flødeost hældt i et fad og dækket med revet flødehavarti og bagt i ovnen (inspireret af Fru-Nielsens madplan for sidste uge ;)) serveret med resten af den italienske flæskesteg og sauce og porrer/grøn peber/champignon stegt på pande :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have stegte torskefileter med kokos-karrysauce, courgetter, broccoli og stegte hvidkålsris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Salat og fiskefrikadeller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kylling i paprikaflødesovs med blomkålsris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svinekam med broccoli og gulerødder :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pulled beef i burgers med salat og syltede agurker i. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tarteletter med høns i asparges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kyllingelår og pommes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nemt og rart, jeg ved ikke helt hvad, men nok noget omelet et eller andet. Jeg drømmer om noget med æg, fløde og ost nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ribbenssandwich i grøntsagsbrød :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften står den på lasagne på den "falske" måde og med tomatsalat til... uhhh det er længe siden vi har fået det, så jeg glæder mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Risengrød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Risengrød :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fiskefiletter med kartofler og hollandaise

Havde håbet på nogle små lækre asparges kartofler, men havde de åbenbart ikke (eller også kiggede manden ikk da han handlede ;) )

Så det bliver almindelige spisekartofler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.