dhg

Hvad skal i have til aften ?

10,454 indlæg i dette emne

Jeg har ikke prøvet hokaido fritter, men persillerodsfritter er rigtig godt.

Og sellerifritter. Og bønnefritter er bedst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu var det ikke fordi jeg absolut ville lave fritter. Det var græskaret som skulle bruges ;) Egen avl, som har ligget i kælderen siden høst i efteråret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare hokkaido skåret i stave (uden skræl), vendt med salt, peber og olivenolie. Gav den ca 20 min ved 220 grader alm. Vendte den en enkelt gang under vejs. De blev flotte gyldne men var slatne og vildt bløde.

Har hørt så meget godt om hokkaido fritter, men jeg synes faktisk de var direkte klamme :blink

Nå, så gider jeg da ikke lave det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så gider jeg da ikke lave det :P

Du får hvertfald ingen anbefaling herfra :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare hokkaido skåret i stave (uden skræl), vendt med salt, peber og olivenolie. Gav den ca 20 min ved 220 grader alm. Vendte den en enkelt gang under vejs. De blev flotte gyldne men var slatne og vildt bløde.

Har hørt så meget godt om hokkaido fritter, men jeg synes faktisk de var direkte klamme :blink

 

Jeg plejer at give dem lidt længere.. De bliver ikke super sprøde, men ikke direkte slatne.. Jeg synes det smager ganske okay og er et fint alternativ til kartofler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have friskbagte pølsehorn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

svensk pølseret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kødsovs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skinkemedaljoner, blomkålsris med hvidløg, rødløg og chili, grønne bønner, bearnaise sovs og pommes fritter til drengene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tundeller, rodfrugter i fad og sauce.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ovnbagt laks og grønne asparges, kogte kartofler, dampede gulerødder og hollandaisesauce - og den var ægte! MUUUMS!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lchf Lakseburgere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Culottesteg med fritter af bagekartofler (til manden) og persillerod (mig) noget grønt og hvidløgssmør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have lasagne med squash og gulerod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kylling marineret i paprika, hvidløg, oregano og spidskommen, salat med tomat, avocado og koriander, hummus og fladbrød :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have tomatsuppe med pasta og kødboller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sticks 'n' sushi med en fra MG :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sønnike har bestilt nachos.... Hvad kan jeg servere til?

Jeg har tænkt lidt i retning af kyllingefilet (grillet) og en eller anden form for grøntsager...

Jeg har også nogle sweet potatoes liggende.. Nogle gode forslag, udover hjemmelavede fritter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kylling marineret i paprika, hvidløg, oregano og spidskommen, salat med tomat, avocado og koriander, hummus og fladbrød :mam

Og det blev så lige udsat til imorgen til fordel for pizza :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oksemørbrad med bagt kartoffel, bønner, broccoli og bearnaise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det blev så lige udsat til imorgen til fordel for pizza :blush

Lækkert :) J forslog også pizza, men jeg fik ham spist af med culottesteg, mod at jeg også lovede at lave snacks til i aften (altså, han forventer intet, men ved at jeg elsker at lave den slags), så jeg skal lave: ristede mandler, ostechips og havregrynskugler LCHF style.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert :) J forslog også pizza, men jeg fik ham spist af med culottesteg, mod at jeg også lovede at lave snacks til i aften (altså, han forventer intet, men ved at jeg elsker at lave den slags), så jeg skal lave: ristede mandler, ostechips og havregrynskugler LCHF style.

Lækkert :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sønnike har bestilt nachos.... Hvad kan jeg servere til?

Jeg har tænkt lidt i retning af kyllingefilet (grillet) og en eller anden form for grøntsager...

Jeg har også nogle sweet potatoes liggende.. Nogle gode forslag, udover hjemmelavede fritter?

God idé med kylling. Jeg ville stege noget spistkål kort på panden, i med lidt hakkede tomater fra dåse og krydre det som ønsker. Et godt skævt lime i også..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.