Abelka

Tabere

17 indlæg i dette emne

Intet i denne uge...

Alle har enten taget på, meldt fra, været vægtstabile eller glemt det igen igen igen - ikke noget at skrive om må jeg indrømme.....

:blabla

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hermed ugens elendigheder c007.gif

u3.gif Abelka: 79,5: - 0,5 kg (- 23,3 kg)

u4.gif Mettemor: 1x8,5: 0,0 kg (- 6,7 kg)

u4.gif Morpige: 105,3: 0,0 kg (+ 0,1 kg)

u5.gif Troldemor: 86,6: + 0,4 kg (- 1,3 kg)

Sandie: 67,6: + 1,2 (- 6,2 kg)

hej78: 92,0: - 0,9 kg over 2 uger (- 21,1 kg)

TILLYKKE til: Abelka t57.gif

Gult kort til: Micro & Pia :klap

Husk: næste vægt i en pm senest på tirsdag kl. 20.00

Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort!

Redigeret af Abelka

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal vi kalde det påske-effekten :whistling :rolleyes

Ej...... Spøg til side...... Op på hesten igen allesammen!! Lad os nu vise hinanden hvad vi duer til..... SPARK, SPARK OG DOBBELTSPARK!!!!!!

Næste uge laver vi taberrekord..... Aftale??? :7:

Og nu ingen dårlige undskyldninger!!! :angry

:8: :8: :8: :8: :8: :8: :8: :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fornemmer jeg i øvrigt at du er en smule mere bogstavelig med din overskrift denne gang Louise ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv

men har du ikke glemt mig jeg har da tabt 0,9 kg på 2 uger - jeg har godt nok meldt fra de næste par uger pga. hormonbehandling, men sendte dig en pm som jeg håber du har fået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fornemmer jeg i øvrigt at du er en smule mere bogstavelig med din overskrift denne gang Louise ;)

:D det må man ta' som man vil :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv

men har du ikke glemt mig jeg har da tabt 0,9 kg på 2 uger - jeg har godt nok meldt fra de næste par uger pga. hormonbehandling, men sendte dig en pm som jeg håber du har fået.

Jeg har fået din pm tak :)

- men eftersom du ikke meldte tilbage sidste gang er du ikke med i medaljerækken, og siden du har meldt dig ud så gad jeg ikke skrive dig på.

Undskyld det lyder langt hårdere end det er ment :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm er ellers stolt af ikke at have taget på :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så får I den da alligevel ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi kalde det påske-effekten :whistling :rolleyes

Ej...... Spøg til side...... Op på hesten igen allesammen!! Lad os nu vise hinanden hvad vi duer til..... SPARK, SPARK OG DOBBELTSPARK!!!!!!

Næste uge laver vi taberrekord..... Aftale??? :7:

Og nu ingen dårlige undskyldninger!!! :angry

:8: :8: :8: :8: :8: :8: :8: :8:

:gp

:sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare haft en påske hvor der ingen tid til motion og der hvor der burde være der har nadja været en del uheldig og krævet en del opmærksomhed pga uheld.. og med mens ja så steg vægten bare.. her til aften er den dog allerede lavere så bare rolig de er væk næste uge.. undskyld Louise jeg var for sent på den i dag.. havde hele daagen glemt det var tirsdag indtil manden ringede hjem og sagde han skulle til trænning... ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare haft en påske hvor der ingen tid til motion og der hvor der burde være der har nadja været en del uheldig og krævet en del opmærksomhed pga uheld.. og med mens ja så steg vægten bare.. her til aften er den dog allerede lavere så bare rolig de er væk næste uge.. undskyld Louise jeg var for sent på den i dag.. havde hele daagen glemt det var tirsdag indtil manden ringede hjem og sagde han skulle til trænning... ..

Det gør ik noget - der var post før jeg lettede mig og fik skrevet her, det er fint nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige ønske alle god kamp og sige at jeg trækker mig et par måneder, så længe at mine eksamener står på... Jeg har dog tænkt mig at holde motionen ved lige :) så :goodluck til jer alle - og jeg vender stærkt tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ik noget - der var post før jeg lettede mig og fik skrevet her, det er fint nok ;)

Hvor er du sød....løb bare hele aftenturen og tænkte når jeg det når jeg det.. og så min computer bare titusinde år om at starte op...men så fik jeg da pause imellem min løbetur og mavebøjningerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Jeg havde ellers sendt en sms til morpige om hun ville skrive til dig for mig - mon hun har fået nyt nr??

Vi har været i Disneyland hele dagen oh er lige kommet hjem nu...

Vejer ellers kun 69,3!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Jeg havde ellers sendt en sms til morpige om hun ville skrive til dig for mig - mon hun har fået nyt nr??

Vi har været i Disneyland hele dagen oh er lige kommet hjem nu...

Vejer ellers kun 69,3!

Hmm den har jeg ikke fået ... har du et nummer der starter med 40?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... Fik så lige forklaringen på mit dårlige resultat.... Har fået mens for første gang i sådan ca 9 måneder :D

Synes nu heller ikke jeg havde syndet så meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det noget man kan være med i det der kapløb? hvordan gør jeg? jeg er netop gået i gang med mit vægttab, nu skal de kilo altså væk :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER