mutti3

Barsel.

5 indlæg i dette emne

På mit arbejde, går vi fra 8 uger før og oven i dem, har jeg taget 4 ugers ferie, så d 25 juni, er jeg den der hopper fra og vil nyde en god lang sommer, og ventetiden inden vores lille bebs kommer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er på barsel nu med barn nr. 3, den slutter d. 21. juli, og næste barsel starter d. 22. juli, så jeg når slet ikke at komme tilbage :yiepie . På mit arbejde går vi også fra 8 uger før forventet fødsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på barsel 2 uger før termin, dvs. i starten af august og så snakker kæresten og jeg stadig om hvorvidt vi skal dele barslen eller ej. :) Så det er lidt indviklet lige pt. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg starter officelt på barsel 4 uger før termin. overvejer at bruge de 2 ugers ferie jeg har ret til lige før barsel.

Men virkeligheden er nu sådan at jeg alderede går hjemme, fordi jeg er arbejdsløs, og skal søge job. Tror nu ikke på at jeg får et så tæt på barsel <_<

Men pyt så kan jeg gå her hjemme og glæde mig til at baby kommer, og gøre alt klart. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går af på barsel 4 uger før min termin. Men jeg har så lagt 14 dags ferie lige op til, så den 1.august starter jeg min barsel :) jeg forventer at have barsel 1 år og manden tager 14 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER