Guest Diden

Jeg takker af igen

12 indlæg i dette emne

hej alle tøser.

jeg takker desværre af igen.. med smerter og lettere blødning på 5. døgn kom jeg endelig ind og blev akut scannet hvor vi fandt ud af at fostersækken var tom... så jeg skal til at abortere så snart min mor er kommet...

det har været skønt at følge med i jeres udvikling, og vil da helt sikkert holde et skarpt øje fremover!

alt held og lykke til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 øv da også Ditte... Det er jeg ked af at høre! Håber du kommer hurtigt ovenpå igen :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅH NEJ! Hvor er jeg ked af det på jeres vegne! Jeg ved godt at det nogle gange er naturen selv, der bestemmer, men det er bare så dybt uretfærdigt! Du får lige en masse :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 her fra mig.

Jeg har stor forståelse for, at den næste tid bliver hård at komme igennem, men jeg håber at du og din mand alligevel kommer styrkede ud på den anden side. Og når I igen er parate og miraklet sker, glæder jeg mig til at se dig igen her på BK.

1000 :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej alle tøser.

jeg takker desværre af igen.. med smerter og lettere blødning på 5. døgn kom jeg endelig ind og blev akut scannet hvor vi fandt ud af at fostersækken var tom... så jeg skal til at abortere så snart min mor er kommet...

det har været skønt at følge med i jeres udvikling, og vil da helt sikkert holde et skarpt øje fremover!

alt held og lykke til jer!

Puha - Det vi alle frygter. Jeg ønsker dig mange gange held og lykke i fremtiden - og husk: Gud har kun givet byrder til dem, der kan bære det.

Sender Jer mine allerdybeste medfølelse!!

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked på jeres vegne :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at læse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det er bare så uretfærdigt :-(

Har selv været der, så ved hvordan det føles...skriv søde, hvis du har behov for at snakke om det...

knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører ikke til herinde, men kan ikke forlade tråden uden at give dig et stort kram... Det gør mig ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv øv øv.... Er ked af det på dine vegne... Håber det bedste for dig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt at høre Diden :( .. Jeg ønsker jer alt held og lykke i fremtiden.

Jeg sender jer rigtig mange tanker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg godt nok ked af at høre Ditte :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER