Guest Majkat

Film

15 indlæg i dette emne

Min mand og jeg valgte at leje en film på boksen og der står ikke hvad det er for en slags. F.... om det så ikke er en gyser. AAARRRGGHHH jeg hader det bare! Jeg er ved at s.. en grøn snemand! :numse

Nu sidder jeg så her og skiftevis holder mig for ørerne og gemmer mig bag skærmen og lurer på BK.

Jeg er til en god krimi eller komedier, men gyser er bare slet ikke mig!

Hvad er I til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er til komedie eller drama - er ikke så meget for gys og krimi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nok lidt til det hele, bortset fra sådan nogle "rigtige" actionfilm (Die Hard og sådan noget) og så deciderede splatterfilm. Men det afhænger meget af humør, synes jeg. Nogle gange er jeg mest til gysere, andre gange tegnefilm, andre gange igen komedier.

Jeg kan nok allerbedst lide film, der er lidt "specielle" (af mangel på bedre ord...) Mine yndlingsfilm er blandt andet Amélie fra Montmartre, A Clockwork Orange og Alice i Eventyrland (både tegnefilmen og den nye af Tim Burton). :) Er også ret vild med Cabaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er aller mest til Stand-up :) Gysere kan jeg slet ikke klare, hvor min mand han elsker dem, så ham og min nevø er ofte i biografen og se gysere ...

I går så vi Hævnen af Susanne Bier - Er i vimmer, den er god :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke til gyserfilm. De fanger mig slet ikke.

Elsker derimod dramaer og komedier - noget som manden slet ikke gider se.... Så vi ender tit på en actionfilm <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ææææælsker gysere, thrillers, og enkelte splatterfilm (ala Tarantino). Men kan også sagtens se komedier, der skal dog en del til at få mig til at grine, men Sandlers nye "Just go with it" klarede den opgave fint :haha

Og så kan jeg rigtig godt lide Blue Collar. Synes simpelthen de er geniale :haha :haha Redneck humor på højt plan :haha

Sån noget plidderpladder romantisk noget er slet ikke mig. Jeg ville dø af kedsomhed indenfor de første 10 min :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alt med vampyrer :) twilight i særdeleshed men også vampire diaries, true blood og en vampyrs bekendelser. men ellers er jeg mest til komedie og romantik. jeg er vild med adam sandler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kærlighed, komedie og tegnefilm :)

Gider ikke se noget der har bare en lille smule uhygge i sig, for jeg har en meget livlig fantasi, og får meget nemt mareridt - forleden svømmede der hajer rundt ude på vores vej ( bare fordi jeg havde set 2 sek klip af en haj på animal :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min psyke er ikke til gysere og splatter :( Men jeg elsker en god thriller og spændingsfilm.

Jeg gider ikke se film ala Die hard og Arnold Schwarzenegger.....gab!! Så hellere BK :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke til amerikanske, overdrevne actionfilm. De siger mig intet! Jeg gider ikke sidde og se på folk, der mishandles eller dræbes. Derfor ved jeg bare, at jeg aldrig skal se "Mænd der hader kvinder". Jeg får så ondt i maven af at se sådan noget, så hvorfor skal jeg udsætte mig selv for det. Det er et bevidst fravalg, og vil manden se det, så laver jeg noget andet imens.

Jeg elsker film som fx "Stolthed og fordom" og den nye serie på DR "Downton Abbey". Forleden var jeg inde at se "Kongens store tale". Den er fantastisk! Elsker Colin Firth, og han er suveræn i den film.

Ellers kan jeg også godt lide at se nogle "ukomplicerede" film som "What Women Want" eller "I dine sko".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt elsker jeg bare films og kan lide de fleste genrer. Det vigtigste for mig er at filmen er god ;)

Hvis jeg har brug for at komme i godt humør (er stresset eller ked af det) er komedier eller gode actionfilms det bedste. Her er films som Scott Pilgrim, Juno, Tømmermænd i Vegas, Fast and Furious gode eksempler.

Hvis jeg skal se en film alene så er det enten romantiske films eller tudefilms. Her er Thank you more please, 10 Things I Hate about you, My Sister's Keeper gode bud.

Hvis jeg virkelig har brug for at der sker noget hele tiden, så er sci-fi gode. Armageddon, Aliens-filmene, I Robot osv.

Hvis jeg vil leve mig ind i en helt anden verden end der hvor jeg er lige nu, så er det eventyr. F.eks. Jumanji, Harry Potter og Narnia.

Hvis jeg vil lære noget nyt eller være lidt seriøs, eller bare er ude efter en god filmoplevelse, så er de realistiske films gode. The Experiment, Hævnen og Fish Tank er de seneste jeg har set der kommer i denne kategori.

Og så er der hvis jeg har lyst til et rigtigt gys så er der de rigtigt gode thrillers eller gysere. De skal bare helst ses sammen med nogen der lever sig ligeså meget ind i det som mig - ellers bliver det nemt bare plat i stedet. The Sixth sense, Hide and Seek og Ondskabens Hotel er mine favoritter tror jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke til amerikanske, overdrevne actionfilm. De siger mig intet! Jeg gider ikke sidde og se på folk, der mishandles eller dræbes. Derfor ved jeg bare, at jeg aldrig skal se "Mænd der hader kvinder". Jeg får så ondt i maven af at se sådan noget, så hvorfor skal jeg udsætte mig selv for det. Det er et bevidst fravalg, og vil manden se det, så laver jeg noget andet imens.

Jeg elsker film som fx "Stolthed og fordom" og den nye serie på DR "Downton Abbey". Forleden var jeg inde at se "Kongens store tale". Den er fantastisk! Elsker Colin Firth, og han er suveræn i den film.

Ellers kan jeg også godt lide at se nogle "ukomplicerede" film som "What Women Want" eller "I dine sko".

Kan kun tilslutte mig dette svar! :D Holder også meget af serier som "Stolthed og fordom", eller gode interessante komedier. Det må gerne være romantiske komedier, men plottet og kemien mellem skuespillerne skal være ekstraordinært. Nogle gange bliver der desværre lavet film - Især romantiske komedier, hvor kemien ligesom mangler og hvor lå det er tydeligt, at man bare har sat to kendte skuespillere sammen for pengenes skyld. :shooter

Kan nævne mange nyere film, som er gode (Bl.a. Blå mænd, Just go with it), men hvis jeg skal nævne de to film jeg husker, som de første jeg "forelskede" mig i og altid vil huske, må det være " While you were sleeping" med Sandra Bullock og "One fine day" med Michelle Pfeiffer og George Clooney. Ved godt, at det ikke er film, der nødvendigvis er gået over i filmhistorien, men for mig er det de perfekte "feel-good" film. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kærlighed, komedie og tegnefilm :)

Gider ikke se noget der har bare en lille smule uhygge i sig, for jeg har en meget livlig fantasi, og får meget nemt mareridt - forleden svømmede der hajer rundt ude på vores vej ( bare fordi jeg havde set 2 sek klip af en haj på animal :D )

Sådan har jeg det også! :blush Kan bare ikke holde ud at se gysere eller psykologiske thrillere. Hvis jeg gør kan jeg slet ikke sove om natten og billederne kører rundt i hovedet på mig :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er til stort set alt bort set fra SciFi og gysere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte at sige de få slags films jeg ikke er til.

Krimi - altså den klassiske slags med et mord sker i starten og så skal man finde morderen. Det bliver for kedeligt i en hel film synes jeg.

Gamle films - der sker bare for lidt i dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER