Guest Majkat

IdaT lagersalg

12 indlæg i dette emne

Det er noget med at IdaT holder lagersalg via deres hjemmeside i disse dage... MEN da hjemmesiden åbenbart ikke fungerer helt optimalt er det ikke lykkes mig at komme ind og se hvordan udvalget er.

Er der nogen der er kommet igennem og har set udvalget?

:shop :shop :shop :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

<_< Sådan var det også sidste gang de havde net-lagersalg - rimelig træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det HVER gang. De har vidst brugt dagen Idag på og flytte siden til en anden server.

Men sidst syntes jeg ikke det var de vilde rabatter de havde trods det var lagetsalg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet hver dag siden det startede og det er ikke lykkedes endnu - Så nu gider jeg ikke mere.. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Da jeg endelig kom ind, kunne jeg se, at der bare ikke rigtig er nogen størrelser. Så selvom udvalget ser stort ud, er der mange, der kun er en enkelt størrelse af- eller slet ingen. Giver ikke meget for dét lagersalg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nysgerrighed sagde mig så at jeg liiiige måtte prøve én gang mere og der var de størrelser væk som jeg skal bruge :( Tis og øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var inde og lure i går morges klokken meget tidligt (og kom igennem efter mange forsøgt!) men der er stort set intet af det som jeg synes var interessant i Lærkes størrelse...dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt desværre heller ikke noget der fristede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg bliver skør af at finde noget pænt trykker ind på tøjet og ser det har de ikk i rigtig størrelse og skal så tilbage igen osv.. det tager jo tusinde år..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lykkes endelig for mig at komme ind i går aftes, men jeg synes ikke rigtig der var noget der fristede. Måske en enkelt kjole, men så bliver jeg for nærrig til at betale fragten for så lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er vildt irriterende at de ikke fjerner de varer som alligevel er udsolgt i alle størrelser..

Man venter jo let nogle minutter på at finde ud af de ikke har været og så igen nogle minutter for at komme tilbage igen..

Men fandt 4 stykker tøj som jeg kan bruge og gav 205 kroner for alle 4 stykker.. Det tog så også over en time at bestille, grundet ventetid... :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER