NewMom

Fritidsinteresser/hobby

15 indlæg i dette emne

Går i til noget? Og hvad :)?

Jeg mangler lidt inspiration. Kunne godt tænke mig at have en interesse eller lign. som ikke er børnerelateret, men hvad skal man lige finde på?

Og jer som ikke har en interesse, hvad gør i for jer selv og for at fylde jeres liv ud med andet end familien?

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går til fitness to gange om ugen og så går jeg meget op i kagebagning og -dekoration :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går til dans med kæresten. :) Det får mig jo ikke så meget væk fra "familien", men det er skidehyggeligt og et super afbræk i ugen :)

Og så træner jeg. Det er "Mette-tid" hvor jeg bare går amok på maskinerne/på holdet uden at tænke på nogen andre :)

(Og så tæller begge BK'er vel efterhånden også som en hobby :blush:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg træner, jeg bager, jeg syr, jeg maler... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går til zumba og er instruktør på et puslingegymnastikhold (ja okay, det er måske børnerelateret, men mine egne går på et andet hold ;-) ) Udover det mødes jeg i en tøseklub en gang om måneden hvor vi snakker om livets gang, spiser noget lækkert mad, spiller bowling, hører foredrag eller hvad der lige er blevet arrangeret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ikke til noget, men kan godt lide at dimse rundt med noget scrapbooking.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går til zumba og så cykler jeg noget..

Men herhjemme syer og maler jeg en del, derudover er jeg jo en del herinde på BK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige pt. læser jeg HD, så der er ikke så meget fritid.

Når jeg er færdig lige om snart er det dog planen at jeg skal begynde i fitness igen. Jeg vil også gerne have en halvpart på en hest, og begynde at bage nogen af de der fiiine kager.... Og kunne også være rart at læse noget fransk, men må nok tage en ting af gangen ;)

Min mand spiller rigtig meget musik, han får guitarundervisning og spiller også keyboard. Derudover maler han også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vinterhalvåret går jeg til knipling en gang om ugen... Jeg løber 2-3 gange om ugen og går til spinning 1-2 gange om ugen i et fitnesscenter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Geocaching :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Design og programmering. Blev uddannet Multimediedesigner i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ikke til noget, men kunne godt tænke mig det. Er bare så svært for mig at komme ud, så det har lange udsigter :(

Men når jeg hygger hjemme, uden mand og børn, så sysler jeg med mit akvarie, og mine krybdyr (terrariet kan jo lige få en plante mere eller der skal fjernes poop osv). Ellers så tegner jeg, og syr, samt laver 3-d kort med broderi. Lige pt bruger jeg en del tid på klikkertræning af Tilde. Silke er døv, men hun vil gerne efterligne Tilde, for at få en godbid :lolhit

Overvejer at starte i fitness igen, men er nødt til at have en støtteperson med, så det må vente til min mutti er rask igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu går jeg ikke til noget, men så snart jeg har født starter jeg igen op i motionscenter 4-5 gange om ugen og ellers tror jeg, at jeg og min mor skal starte til zumba :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med foto kom jeg til at tænke på? Der må være nogen aftenskolekurser, og ellers er det bare en tur ud i landskabet og tage nogen skønne billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for inspirationen :yay Jeg har også tænkt på fitness og noget aftenkursus noget. Men ville så gerne have en at starte sammen med. Er det bare mig som har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER