Mor til de skønne

-

99 indlæg i dette emne

Har noteret i #1 hvem der indtil videre kommer med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AI!!!! Jeg vil da også meeeeeeeeeeeed!!!!!!!!!! :D

Hvad tid er det? Og bliver det på Jensens i Rosengårdscenteret? Ikke at jeg ved hvor det er men min gps skal nok guide mig :)

Håber jeg! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AI!!!! Jeg vil da også meeeeeeeeeeeed!!!!!!!!!! :D

Hvad tid er det? Og bliver det på Jensens i Rosengårdscenteret? Ikke at jeg ved hvor det er men min gps skal nok guide mig :)

Håber jeg! ;)

ja du skal da også med mette.

bor du ikke i nærheden af billund? vi kan da køre sammen hvis du har lyst, jeg har fri inde i legoland kl 11 og så kan vi mødes der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja du skal da også med mette.

bor du ikke i nærheden af billund? vi kan da køre sammen hvis du har lyst, jeg har fri inde i legoland kl 11 og så kan vi mødes der

Hehe, jo....jeg bor i Give så det er lidt den gale vej! :)

Men måske kan jeg få min mand til at køre mig derover....jeg snakker lige med ham! :)

Og tak for tilbuddet!

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig hyggeligt

Men efter flere dårlige oplevelser med Jensens nægter jeg at spendere en eneste krone hos dem mere *ss*.. Men god fornøjelse til jer andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejj jeg er misundelig :) Jeg bor jo på sjælland og skal ikke lige til Odense den dag, men Rosengårdscentret er jo en oplevelse i sig selv.. Kommer der jævnligt, når vi er hos svigerforældrene..

Håber i får en rigtig god tur..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig hyggeligt

Men efter flere dårlige oplevelser med Jensens nægter jeg at spendere en eneste krone hos dem mere *ss*.. Men god fornøjelse til jer andre

jamen det behøves vel ikke nødvendigvis at være jensens. nu kender jeg ikke odense og er heller ikke vildt kendt i rosengårdscenteret men der må da være flere alternativer er jeg sikker på. kunne være så hyggeligt hvis du også kom med mia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen det behøves vel ikke nødvendigvis at være jensens. nu kender jeg ikke odense og er heller ikke vildt kendt i rosengårdscenteret men der må da være flere alternativer er jeg sikker på. kunne være så hyggeligt hvis du også kom med mia

Jeg er med hvis det ikke bliver Jensens.. Måske kunne man kombinerer med en tur i Ikea *ss*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med hvis det ikke bliver Jensens.. Måske kunne man kombinerer med en tur i Ikea *ss*

Lige et hurtigt pip herfra. Hvis der er stemning for en tur i IKEA, så melder jeg pas, for det gider jeg bare ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et hurtigt pip herfra. Hvis der er stemning for en tur i IKEA, så melder jeg pas, for det gider jeg bare ikke ;)

Nåhh, jeg snakkede nu om mig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men indtil videre er aftalen jo også stadig at I skal på Jensens og så kommer jeg ikke, så ingen ko på isen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jensen's i Rosengårdscenteret er den ene af de to GODE på fyn :) OG så er det til en pris alle kan være med.. hvilket jeg syntes er rigtig vigtigt - når nu vi piger er så forskellige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jensen's i Rosengårdscenteret er den ene af de to GODE på fyn :) OG så er det til en pris alle kan være med.. hvilket jeg syntes er rigtig vigtigt - når nu vi piger er så forskellige :)

Erklærer mig meget enig :) Og en rigtig god ting med Rosengårdscentret er, at skulle det være regnvejr bliver vi ikke våde, hvis vi liiiige skulle få lyst til at kigge på vinduer :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erklærer mig meget enig :) Og en rigtig god ting med Rosengårdscentret er, at skulle det være regnvejr bliver vi ikke våde, hvis vi liiiige skulle få lyst til at kigge på vinduer :whistling

PRÆCIS.. :) Plus jeg syntes de andre steder er "dyre"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opdateret i #1 med hvem der har lyst til at komme med, datoen og stedet :) Jeg har skrevet Jensens Bøfhus i Rosengårdscentret på, fordi jeg syntes Stinna har fat i en god pointe ;) Og jeg selv har lidt lavvande i kassen, nu hvor min dåbsattest absolut mener, at jeg snart bliver 30 år :prik :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opdateret i #1 med hvem der har lyst til at komme med, datoen og stedet :) Jeg har skrevet Jensens Bøfhus i Rosengårdscentret på, fordi jeg syntes Stinna har fat i en god pointe ;) Og jeg selv har lidt lavvande i kassen, nu hvor min dåbsattest absolut mener, at jeg snart bliver 30 år :prik :lol

Hmm du mener de der 25 du bliver igen smukke?! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm du mener de der 25 du bliver igen smukke?! :lol

(HOST) ja da selvfølgelig, det var en tastefejl :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(HOST) ja da selvfølgelig, det var en tastefejl :whistling

Ja syntes da nok lige... :rolleyes ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så ønsker jeg jer rigtig god fornøjelse piger *ss*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij hvorfor blev det ikk i påsken.. :boo

har ikke flere fridage så ønsker jer den bedste dag på JENSENS (EEEIj total snyd igen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij hvorfor blev det ikk i påsken.. :boo

har ikke flere fridage så ønsker jer den bedste dag på JENSENS (EEEIj total snyd igen)

Hmm kan man holde: "jeg-er-kidnappet-dag-fri" fra jobbet??? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kan man holde: "jeg-er-kidnappet-dag-fri" fra jobbet??? ;)

:numse :numse :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :numse :numse

:huh

HEY smukke.. jeg ville ikke kigge på din lille pariserøv.. den kan du lette til fyn istedet kan du!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:huh

HEY smukke.. jeg ville ikke kigge på din lille pariserøv.. den kan du lette til fyn istedet kan du!!! :D

Eeeeij men se lige hvor langt væk fyn ligger.. kan umulig nå at gå derover og komme hjem igen :)

FYYYYYN

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeij men se lige hvor langt væk fyn ligger.. kan umulig nå at gå derover og komme hjem igen :)

FYYYYYN

Der er sgu da heller ingen der siger du skal gå fjolle ;) Du kan da tage et tog, en bil.. eller din kost ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER