Mor til de skønne

-

99 indlæg i dette emne

Uhhååå :( Jeg har kommet til at lave en dobbeltaftale!! Ser lige om jeg kan rode mig ud af den igen!!! :( Har helt ondt i maven over jeg kan være så glemsom men ER DET ALLEREDE I MORGEN??!!! Aiii :(

Nå jeg vender tilbage!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så er det imorgen :wee jeg glæder mig til at se jer igen, det bliver så hyggeligt :)

Jah det bliver så hyggeligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhååå :( Jeg har kommet til at lave en dobbeltaftale!! Ser lige om jeg kan rode mig ud af den igen!!! :( Har helt ondt i maven over jeg kan være så glemsom men ER DET ALLEREDE I MORGEN??!!! Aiii :(

Nå jeg vender tilbage!!

Naaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii Mette du skal med :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii Mette du skal med :boo

Ja!!! :( Har lige skrevet til manden om han kan hente Emilie fra dp - hun lukker 16:30, så jeg skal senest køre fra O'nse kl 15:00....Og så er det jo onsdag hvor min dreng går til fodbold og sørme har fri kl 12, så der skal han hentes sammen med 2 klassekammerater...ARGH!!!!!!!!!!!

Dem havde jeg lige glemt! :o BAD MOTHER!! :(

VIL IKKE!!!!!!!!!!!!! Jeg skal til O'NSE!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja!!! :( Har lige skrevet til manden om han kan hente Emilie fra dp - hun lukker 16:30, så jeg skal senest køre fra O'nse kl 15:00....Og så er det jo onsdag hvor min dreng går til fodbold og sørme har fri kl 12, så der skal han hentes sammen med 2 klassekammerater...ARGH!!!!!!!!!!!

Dem havde jeg lige glemt! :o BAD MOTHER!! :(

VIL IKKE!!!!!!!!!!!!! Jeg skal til O'NSE!!! :)

Håber altså du kan komme med - egoistiske mig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har helt glemt at skrive, at man på Jensens ikke kan bestille bord før kl. 16 :huh men fik af vide at var der kø, ville vi ikke komme til at vente længe ;) Så prøver lige at komme et par min før og få et bord ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er problemerne løst!! :D

Manden henter Emilie fra dagpleje OG drengene går hjem til en klassekammerat der bor ved siden af skolen indtil bussen kører hjem til os! :D

Så girls, vi SES i MORGEN!!!!!!!!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er problemerne løst!! :D

Manden henter Emilie fra dagpleje OG drengene går hjem til en klassekammerat der bor ved siden af skolen indtil bussen kører hjem til os! :D

Så girls, vi SES i MORGEN!!!!!!!!!! :D

:toot :yay :super :balloon :yiepie :loveshower :kiss :bunny :biglove :wee :glad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot :yay :super :balloon :yiepie :loveshower :kiss :bunny :biglove :wee :glad :D

Hahaha! Åh herlighed!! :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis ikke jeg selv ender med at blive den sidste der dukker op så skal jeg nok reservere den blødeste plads til dig. håber din ryg har det bedre imorgen :kram2

TAK du søde :)

Ja håber jeg kan nå til Odense til tiden.. da jeg lige skal til Svb. til kiropraktor først. Håber virkelig os på min ryg er bare en smule bedre... suk!

Har helt glemt at skrive, at man på Jensens ikke kan bestille bord før kl. 16 :huh men fik af vide at var der kø, ville vi ikke komme til at vente længe ;) Så prøver lige at komme et par min før og få et bord ;)

Nååå ja dem og alle deres skøre regler :rolleyes

Skal nok sms dig når jeg ved hvornår jeg ca er der :kiss

SÅ er problemerne løst!! :D

Manden henter Emilie fra dagpleje OG drengene går hjem til en klassekammerat der bor ved siden af skolen indtil bussen kører hjem til os! :D

Så girls, vi SES i MORGEN!!!!!!!!!! :D

YAAAAY Mette :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hvor er i søde! Blir så superhyggeligt! :)

Camilla, skal vi køre sammen alligevel? Nu hvor jeg ikke skal være hjemme til et bestemt tidspunkt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hvor er i søde! Blir så superhyggeligt! :)

Camilla, skal vi køre sammen alligevel? Nu hvor jeg ikke skal være hjemme til et bestemt tidspunkt.. :)

det kan vi sagtens, skal jeg komme forbi farre eller kommer du til billund? det er mig ligemeget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan vi sagtens, skal jeg komme forbi farre eller kommer du til billund? det er mig ligemeget

Jamen så.må du gerne komme forbi Farre :) hvad tid skal jeg stå klar? Ih hvor er du sød! Vi splitter benzinen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så.må du gerne komme forbi Farre :) hvad tid skal jeg stå klar? Ih hvor er du sød! Vi splitter benzinen :)

jamen jeg har fri kl 11 i legoland. men hvis du sender mig dit mobilnr kan jeg skrive en sms når jeg kører fra billund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Forresten Camilla, hvilken bil kører du i? Og hvad farve? Bare så jeg ved hvad jeg skal kigge efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaa blir såå hyggeligt. Må hellere komme op. Skal jo liige til kiro først. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for i dag :kram2 Det er var rigtig hyggeligt og et tiltrængt break :loveshower Ælsker at være i selskab med skønne mennesker :biglove :D

Håber I alle er kommet godt hjem igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov Camilla nu må du lige huske at opdaterer på, hvad Elias sagde til sin jodlende flamingo :D Og om den virker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov Camilla nu må du lige huske at opdaterer på, hvad Elias sagde til sin jodlende flamingo :D Og om den virker :D

jo den virker skam fint, skal nok lige ligge et klip ind lidt senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for i dag :kram2 Det er var rigtig hyggeligt og et tiltrængt break :loveshower Ælsker at være i selskab med skønne mennesker :biglove :D

Håber I alle er kommet godt hjem igen :)

i lige måde, det var bare super hyggeligt og lige hvad jeg havde brug for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer i! 1000 tak for u dag! Åh set var så hyggeligt altsammen! Og tak til Camilla for mega køretur!

Skal vi ikk snart ses igen? ;)

Jeg lægger gerne hus til, så kan alle ta noget med til fælles lunch ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja os mange tak herfra en dopet på smertestillende der IKKE virker en dyt -_-

Det var SÅÅÅ hyggeligt... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER