Cirkeline-75

Foranliggende moderkage

10 indlæg i dette emne

Hej,

Hvornår har andre med foranliggende moderkage mærket liv første gang??

Jeg har lidt svag aktivitet. Men da det er mit 4. barn og jeg nu er i 17. uge, har jeg været vandt til masser af liv på det her tidspunkt... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er førstegangsfødende men har også moderkagen yderst, så her var det først i uge 19-20 jeg begyndte at mistænke liv og uge 21 jeg var sikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 2. gangs... og her ligger moderkagen foran denne gang.

mærkede først rigtigt liv efter uge 20.

1. gang mærkede jeg liv omkring 17-18.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 1. gangs og hos mig ligger moderkagen også yderste. Jeg begyndte at mærke små puf omkring uge 20, men det er stadig ikke hver dag jeg mærker det endnu. Jeg mærker det mere og mere, men der kan godt gå 1-2 dage imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er førstegangs og har, helt som de andre med foranliggende moderkage, mærket liv første gang i uge 20.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også moderkagen liggende foran denne gang. Har også som de fleste andre der har svaret mærket liv omkring uge 20.

Det er selvfølgelig rart at der er liv som der skal være, meen indimellem ville jeg ønske at han vil holde knap så stor en fest derinde..he he.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarene, det var egentlig meget rart at vide :)

Det virker bare så underligt ikke at kunne mærke noget endnu... Men det kommer jo så nok senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærket også først i uge 20 da min moderkage var forandliggende til min lille pige. Men jeg synes det også hænger lidt sammen med om det er et roligt barn eller et aktivt barn. Min lille pige var et roligt barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok min første graviditet, men jeg mærkede liv i uge 18. Dog kunne min kæreste først mærke sparkene udenpå maven i uge 24.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ventede barn nr. 3. mærkede jeg liv omk. 15.-16. men så gik det næsten helt væk. Moderkagen havde til at starte med siddet i toppen, men var så vokset ned over forvæggen, derfor forsvandt følelsen af sparkene. Der gik faktisk ret lang tid (flere uger)før jeg mærkede dem tydeligt og regelmæssigt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER