Guest

JM-besøg uge 21?

8 indlæg i dette emne

Jeg læste lige i Libero-bogen jeg fik hos lægen at der egentlig skulle være JM-besøg i uge 21. Det har jeg ikke været til og det næste jeg skal er lægebesøg i uge 24 og dernæst JM-besøg engang i maj.

Det går fint, så det er ikke fordi jeg som sådan har behov for det. Jeg kom bare lige til at tænke på det :)

Har I andre været/skal til JM-besøg omkring uge 21.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit andet jordemoder besøg er først i uge 27.. det er da ret sent i forhold til de oplysninger der står i den bog, men mon gennemskanningen (MD SKANNING) tæller som et jordemoder besøg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er pga. alle de nedskæringer.

Jeg var til første JM-besøg da jeg var i uge 16 og skal først igen i uge 29.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til 2. jordemoderbesøg her i uge 21, læs her

Jeg skal føde på Rigshospitalet. Der skal jeg til jordemoder 6 gange som førstegangsfødende (uge 16, 21, 29, 35,37 og 39)

Loneb du skal føde på Hvidovre ik? Der har de vist ikke opretholdt lige så mange jordemoderbesøg. Jeg tror det er pga. besparelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal heller ikke før til maj. Jeg synes også der er rigtig langt imellem. Jeg var til første jordemoderbesøg allerede dagen efter NF-scanningen (uge 13) og så skete der ikke noget før MD-scanningen. Jeg skal til lægebesøg uge 25, her om 3 uger. Det lyder vist som om det er pga besparelser desværre. Man får nok mest hjælp og opsyn sidst i graviditeten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til 2. jordemoderbesøg her i uge 21, læs her

Jeg skal føde på Rigshospitalet. Der skal jeg til jordemoder 6 gange som førstegangsfødende (uge 16, 21, 29, 35,37 og 39)

Loneb du skal føde på Hvidovre ik? Der har de vist ikke opretholdt lige så mange jordemoderbesøg. Jeg tror det er pga. besparelser.

Jo det skal jeg. Jeg mente nemlig nok jeg havde læst du havde været og så begyndte jeg at tvivle om jeg egentlig havde overset en aftale et eller andet sted :blush Men nu andre hellere ikke har været, så er jeg mere rolig....det er nok som I siger pga. besparelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til 2. JM besøg i tirsdags 20+3 og skal igen d. 24/5 altså efter 8 uger.

skal til 2. lægebesøg 29/4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til 2 JM besøg. og i dag er jeg 21+4

Men det besøg hos JM i uge 21, gik for mit vedkommende kun ud på at snakke lidt om bækkenbundstræning, lidt småsnak og så

snakkede vi en del om plukve.. Da jeg har et par stykker a dem i løbet af dagen.

Og så fik vi lov til a høre Guldklumpens hjerte. Ialt tog det vel 10 min så kunne vi gå igen.. Og så skal jeg ikke til JM

før sidst i Maj. Og så til læge her omkring uge 24...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER