Calla

Hvordan kan man være så ondskabsfuld?

13 indlæg i dette emne

Jeg sidder her og tuder helt vildt.. Trykkede på et link til en video, lagt op i et andet forum. Jeg ved ikke hvad jeg havde forestillet mig, men det var ikke det der mødte mig ihvertfald..

En stakkels lille bitte vovse, der kæmper for at holde sig i live, mens ejerne optager hvordan de mishandler denne smukke vidunderlige lille skabning :boo :boo :boo

Det gør så forbandet ondt indeni at tænke på det liv den har haft/stadig har (?). Ejerne er efterlyst gennem nyheder og hængt ud med navn osv, men for fanden da.. Det er et lille forsvarsløst væsen der kun prøver på at behage sine ejere.. Og det bliver den så straffet for med spark, slag og kasten rundt i huset osv :boo :boo

Samtidig bliver jeg så vred! Hvordan faen kan man være så ondskabsfuld, og kold?? Jeg fatter det simpelthen ikke :( :(

Redigeret af Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey Calla

Der er desværre mange meget ubehagelige videoer, historier, billeder og links på nettet.

Mit råd er meget simpelt. Lad være med at kigge på det. Havner du på en sådan video igen, slå væk med det samme og anmeld den på det medie hvor du ser den.

Venlige hilsner

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var slet ikke klar over det var en sådan video desværre, derfor var jeg ikke forberedt :( Den er også anmeldt kan du tro!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er forfærdeligt og dem der viser disse videoer kan også godt tage og fortælle hvad det er, inden man bliver kastet ind i den verden:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke sådan nogle mennesker, at de kan få sig selv til at behandle dyr på den måde :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Jeg ved lige hvordan du har det!!!! Så engang en video, hvor folk kom meget meget alvorligt tilskade i biluheld (vil skåne jer for detaljerne, og det meste var vist skuespil, men det var FRYGTELIGT) og jeg VRÆLEDE helt håbløst i flere timer efter. Ved godt, at der ikke var tale om ondskab her, men for filan, hvor kan sådan nogle videoer påvirke en!!! :(

Og hvor er det forfærdeligt med den stakkels lille hundehvalp!!!! Jeg bliver stadig helt skidt tilpas når jeg tænker på de der idioter, der brændte det der marsvin af, og filmede det. :boo

Jeg er enig med Martin i, at det bedste man kan gøre, er at slå væk og anmelde det, men ihhhh, hvor jeg forstår, hvordan du har det. Det er frygteligt, hvad der faktisk findes af mennesker og ondskab. :boo

Håber du kan få de grimme billeder af nethinden, og så må du give din egen hund et kæmpe kram, og glæde dig over at de FLESTE hunde heldigvis behandles med kærlighed.

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan den her hjælpe lidt på humøret

(ADVARSEL, NOGEN SYNES MÅSKE AT DEN ER ULÆKKER!!! - MEN DET ER DA EN GLAD HUND OG EN GLAD BABY :loveshower ):

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder som en dum og træls video

Jeg så tidligere i dag en video på youtube med en kat som lige var kommet hjem fra dyrelægen efter et lille indgreb.. Den var stadig vind og skæv pga bedøvelsen..

Nå, men ejeren af videoen har valgt at kalde videoen "Drunk kitten" (deromkring) og så selvfølgelig forklaret at katten kom lige fra dyrelægen hvor den havde været i narkose.. Men en af dem som også så videoen troede vitterligt at ejeren havde drukket katten fuld og synes slet ikke det var sjovt.. Indtil hun fik læst hele teksten *ss*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får det dårligt hver gang jeg ser reklamerne for WSPA :( Så kan slet ikke forestille hvordan jeg vil have det ved at se et filmklip, der viser mishandlingen finde sted :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg måtte stoppe med at læse videre, jeg kan bare slet ikke klare, når man gør dyr eller børn ondt...

Når vi ser film om krig og ødelæggelse, så er det eneste jeg tænker på de stakkels dyr, som kommer i klemme i alt det onde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DA vi var mindre og var i udlandet, har glemt hvilke boede vi på sådan et lille snusket hotel og da vi stod ude på terrasen kunne vi kigge ned til naboens have, der stod gudhjælpemig en lille møgunge og tortureret en lille kattekilling, han kastede rundt med den og druknede den.. mine forældre fik os også hurtig ind og lukkede altandøren... puha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG KAN BLIVE SÅ EDDERSPLINTRENDE ARRIG over at høre sådan noget og ikke mindst hvis jeg uheldigvis kommer til at se det så tuder jeg af raseri. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver så ked af det over at det finder sted, og samtidig bliver jeg så vred at jeg har lyst til at kyle et eller andet ned i gulvet.. Altså en frustration. For man kan jo desværre ikke gøre hverken fra eller til :( Der vil altid være nogen der er ondskabsfulde,kolde og kyniske, desværre. Sån er verden desværre bare skruet sammen. Og det er utrolig frustrerende. Jeg valgte at anmelde den pågældende video igår, og satte mig derefter til at læse om opdateringerne, altså parret er hængt ud med navn,adresse og nr.plader. Så krydser fingre for at de bliver taget, og at den stakkels lille vovse stadig er i live..

Desværre tror jeg bare de slipper alt for let.. Altså det er jo fuldstændig latterligt man kan slippe så let om dyremishandling. En bøde og så retten til at have med dyr at gøre i 1 år.. Altså hallo! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER